henke

Medlemmer
  • Content count

    172
  • Joined

  • Last visited

  1. Kessler vs. Calzaghe

    syng nu med, ellers begynder kampen ikke..
  2. Kessler vs. Calzaghe

    Kessler Kessler, du på niveau med Tomas Hessler....lalalalalalala lalaala lalaalalala kesler kessler på niveau med Hessler... lalalalalalaa lalaale lalalalala ........ Op på beatet drenge!!
  3. Kessler vs. Calzaghe

    så er kampen igang, kom så kessler...
  4. Kessler vs. Calzaghe

    Hej tøser, syntes streamingen hakker en hel del, med subcast..streamer direkte i browseren, vil køre bedre hvis man downloader progremmet? På forhånd tak! Mvh. Henke
  5. Druesukker vs. Maltodextrin

    hey boy, syntes nu ik det er pengene værd at købe de hurtige sukkerformer... i stort set alt mad og drikke er loaded op med sukker så hvofor ik bare drikke lidt soda eller kakao under eller før træning??, så skulle det nok være til rådighed på det rigtige tidspunkt...bare min mening..
  6. Mad-ikke nok kalorier....

    Hej Jan Takkker for dit svar! Du skriver ; "at jeg må få op til ca. 10 E% (energiprocent) flerumættede n-6- og n-3-fedtsyrer". Her er det så jeg er i tvivl om hva du mener med 10E%(energiprocent)?, kan jeg regne det ud som 10% af mit samlede kalorieindtag eller? I såfald ville det være 10% 4000 kcal, hvilket vil give 400 kcal. Og vil det så sige jeg sagtens kan spise 400 kcal. om dagen af den olie?
  7. Mad-ikke nok kalorier....

    Så var der sku bid på indlægget- like it :-) Takker for de svar der er kommet. takker specielt til svarene omkring olie, jeg har dog ik selv så meget forstand på olie, mangler vist at læse om det. Kan dog forstå på Projekt Smørhul at olien kan ændre sig ved stegning. regner ik med at stege min olie til mad så den kan vi udelukke. Hvis mit kalorie indtag er 4000 kcal om dagen, hvor meget olie ville så være "sundt" at kyle i maven?. har sat sundt i parentes da begrebet er meget subjektivt syntes jeg, men alt andet lige! Mit problem er stadig at min appetit ik er så stor igen, så ville jo være dejligt hvis man kunne booste kalorieindtaget med olie. Håber på svar Henke
  8. Mad-ikke nok kalorier....

    Hejsa, jeg har et problem med at spise nok og holde min vægt, vejer 113 kg nu, føler jeg æder det dobbelte hverdag af hva jeg har appetit til, og det krævende at æde når man ik er sulten!!! Skulle gerne have 4000 kcal om dagen, men syntes det er vildt meget at kører ned når appetiten ik er til det!! Spiser mange mælkeprodikter for at få noget hurtigt og et nemt kcal-boost!!! Ved man skal have en del fedt om dagen og tænkte i denne sammenhæng om man kunne køre lidt olivenolie ned hverdag for at booste kalorieindtaget, eller er det for volsomt. Et eller andet sted handler det jo for mig at spise eller drikke noget med flere kalorier end jeg plejer så jeg på den måde ik skal spise så meget. Skal dog helst også være nærende da jeg træner BB så forslag modtages gerne. Forslag til gode kcal-boostere??? Mit eget forslag er yougourt (youggi (pære/banan) 800 kcal på en liter og kun 1.2 % fedt pr. 100 gram. Ville Olier hjælpe mig og er det sundt, i givet fald hvor meget om dagen?? Andre forslag modtages med kyshånd!! Mvh. Henke
  9. jo men det skulle jo også gerne være tungt i slutningen af cyklus, er selv ved vejs ende i en cyklus og det er pænt tungt...og med hensyn til at overreache kan man jo se det med det samme vil jeg mene, så kan man tage det man skulle tage og heller ik det man tog sidst er det på tide med dekonitionering...men det er vi jo sikkert enige om.. Henke :-)
  10. Okey, nu jeg forviret....vil det sige som jeg skrev: "At superkompensere er jo ik ensbetydende med man ik kan nedbryde ens workload...." er forkert?, for det giver da ik mening i mit hoved!!!! for så vil det sige at man ik kan nebryde workload når man superkompensere....??? Henke
  11. Armene vil ikke vokse

    spiser du nok fætter guf?
  12. Okey så forstår vi det samme :-) Du skriver at "hvis tiden op til dekonditioneringen har været ekstra hård"- går ud fra du mener overreacher!, og ik bare okey hård træning. I såfald, hvis man overreacher inden man dekonditionerer, så vil kroppen da stadig miste sin workcapacity under dekonditioneringen vil jeg mene, kan slet ik se hvorfor man ik skulle miste den. At superkompensere er jo ik ensbetydende med man ik kan nedbryde ens workload.... Mvh. Henke
  13. Kan du uddybe overreacher, så jeg ved om vi forstår det samme ved det? For mig er overreacher hvis men begynder at degradere i sin styrke pga, men i princippet kan ens workload vel godt stige, hvis man eksempelvis tager et eller to sæt ekstra på trods af den degraderede styrke..men om det er positivt med hensyn til BB ved jeg ik, tror jeg ik... Mvh. Henke
  14. workload og progression...

    Hej igen, nej det er ikke min første cyklus, har kørt adskillige BB-cyklusser... Jeg skulle gerne stige fra gang til gang da det jo er en BB-cyklus og jeg er i kalorieoverskud...problemet er selvfølgelig at jeg er toppet for hurtigt i nogle øvelser frem for andre...men hva skal jeg gøre i disse?, det gælder eksempelvis mine tricepsøvelser, dips og triceps-kabel.... Mvh. Henke
  15. hejsa, træner BB.....kører en træningscyklus og er ved at være ved vejs ende men føler stadig jeg kan stige i en del af de store øvelser, problemet er bare at jeg i en del andre øvelser nok ik kan stige mere da det er sindsygt tungt på nuværende tidspunkt, programmet bliver også for omfattende tidsmæssigt hvis jeg skal kører videre på alle øvelser.......... Har derfor tænkt at skære et par øvelser væk og så træne dem som jeg stadig kan stige i....men at skære 3 øvelser væk af ialt 12 tænker jeg bare vil have den ulempe at den ødelægger hele progressionen, (altså samlet set), hvis man kan sige det sådan, for den samlede workload vil jo falde tænker jeg bare.... så spørgsmålet er hva der vil være ideelt at gøre? Håber på svar henke