Comedian

Medlemmer
  • Content count

    6,729
  • Joined

  • Last visited

About Comedian

  • Rank
    Like a boss
  • Birthday 10/19/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Valhalla

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Being a douche-bag
  1. Jeg har snakket med de resterende medlemmer i OBBC. Vi er desværre nødt til at bede dig om at ophøre den slags med det samme, eller finde et nyt sted at træne. Det er for alles bedste. Tak.
  2. 4, 7, 9, 11 og 13?
  3. Nej, du ville sikkert bare gøre det
  4. Jeg lavede pike press i går. Det eneste, jeg kunne tænke på imens var, at du dukkede op og truede med at stikke en finger i numsen på mig.
  5. Nemt for dig at sige. Det er jo ikke dig, der skal curle med dem, når han endelig får afleveret dem.
  6. Så tynd, som du er efterhånden, så kan der da ikke være mange forhindringer tilbage, hvor du ikke kan klemme dig igennem. Det er klart, at du ikke cykler, når du ligner en, der dagligt må gå 30 km efter vand. Men hey, i det mindste er det vel ikke så varmt at træne længere?
  7. Rigtigt flotte træninger. Er det stadig Anders, der står for planlægningen?
  8. Link til kursus?
  9. De styrketræningsspecifikke adaptationer, man ser på myocardiet, bliver fulgt at ændringer (både akutte og kroniske) i det sympathoadrenaline system (nærmere betegnet en sænkning ved en given relativ intensitet), som modsvar til fortykkelsen af hjertevæggene (Og altså gør, at man ikke kan sammenligne træningsadaptationerne ved styrketræning med dét, der ses ved hjertevægsfortykkelse som ved cardiovasculær sygdom)
  10. Det virkede til, at du ikke var helt så glad for at se mig i går, som jeg var for at se dig.
  11. Hun er ikke så stor. Du kan jo altid tilbyde hende at løfte rundt på hende, hvis der er noget, hun er utilfreds med ;)
  12. Godt presset :)
  13. Lang skjorte, langt slips og intet andet? :D
  14. Tager du så ikke skjorte og slips på denne gang? :D
  15. Jamen, det gør de bestemt heller ikke :) Jeg kender også en håndfuld, som er glade for velcro-bælterne (De er gode ift VL, hvor de ikke kommer i vejen for stangen i træk, har jeg ladet mig fortælle, og så giver det sikkert fin mening at træne med dem også) men har aldrig prøvet dem selv. Jeg begyndte at benytte et smalt bælte, da jeg begyndte på uni igen og skulle transportere en masse crap. Der er kæmpemæssig forskel på de store og små. Hvis man ser på effekten af bæltet bør forskellen mellem bælte/ikke-bælte og stort/lille bælte være største for dem, der netop har problemer med at få stabiliseret omkring midtregionen i forvejen. Det er netop dét, der er min bekymring - at brugen af de store styrkeløftsbælter kan være med til at maskere issues på længere sigt.