SaintPauli

Medlemmer
  • Content count

    3,254
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by SaintPauli

  1. Chia frø

    Er der nogle der ved hvor kan kan købe Chia frø (Salvia Columbariae) i DK? Frøene stammer fra Central Amerika. Hvis jeg læser nedenstående artikel bare nogenlunde korrekt så har frøene en egenskaber der med fordel kan drages nytte af i BB sammenhæng. Om ikke så blot pga frøenes fantastiske fedt sammensætning: 30% Omega 3 & 40% Omega 6. http://www.living-foods.com/articles/chia.html Rock'n Roll SaintPauli
  2. Projekt Punktslankning / Projekt CBB

    Hahaha. Tak for en super fed weekend, BadAss!
  3. Projekt Punktslankning / Projekt CBB

    Så er der DM i Body Building! Jeg sidder på Hotel Scandic sammen med Jonas BB, hvis forberedelser nu er gjort. Poseringerne sidder lige i skabet, den frie rutine er indøvet, kroppen er udpint og bliver nu fyldt op med dagens sidste riskiks og kartofler. I morgen bliver Jonas B for alvor BB - Ripped, tanned & larger than life… :4flex: Atlet godkendt! /Coach
  4. Projekt Punktslankning / Projekt CBB

    Det er derfor, at jeg bliver ved med at sige, at det er bedst at veje sig dagligt… Juletræet er hentet ind tidligt I år… Hvad med poseringsvideoerne?
  5. Projekt Punktslankning / Projekt CBB

    Ripped! Det kommer til at sige BOOM til DM!
  6. Projekt Punktslankning / Projekt CBB

    BOOM! Så skal der cuttes på fadøl! Hvad er det for noget med navneforandring?
  7. Alkohol og vægttab

    Hvorfor er kvinder ALTID på slankekur? Hvis du i stedet fyrer den af på Zefside og slæber en MOL-bro med hjem, så svarer en times ”fællestræning” til omkring 10 drinks. (såfremt du vejer omkring 60kg og ikke er kedelig) http://aktivtraening.dk/forbraend
  8. SaintPauli

    Hejsa og velkommen til min logbog! Personlige Oplysninger: Navn: Pauli Frederiksen Nickname: SaintPauli Alder: 29 år Bopæl: 9000 Aalborg Træningssted: Brydeklubben Thor, Øster Sundbyvej 17, 9000 Aalborg Stats pr. 17/7 2005: Startede med træningen medio maj 2003. Havde trænet en del tidligere men holdt over 2 år pause. Morgenvægt: 85 kg Højde: 176 Bryst: 123 Liv: 86 Lår: 64 Læg: 45 Guns: 40,5 Tidligere og fremtidige træningsmål: Mål: 80kg Rippet! (Mål nået!) Mål: 80kg i konkurrence form Mål: 6x105 kg i Bænk (50 % forøgelse siden start) (Mål nået!) Mål: 6x120 kg i Bænk (~70 % forøgelse siden start) Mål: Dødløft 200 kg. (Mål nået!) Mål: 50 Bardips udført langsomt og korrekt. (Mål nået!) Mål: Total i dips/chinups på 100. Mål: 18 Chinups med 10 kg (Speznaz kravet). Mål: Læg > 45,72 cm (Arnold +). Mål: At gøre mig positivt bemærket til DM i Bodyfitness den 23/10 2004. (Tjae…Blev no. 3 i lineup og no. 4 total) Mål: At vinde medalje til DM i Athletic Fitness den 1/10 2004. Livsmål: Aldrig opgive håbet & blive i stand til at tilgive fortidens synder. Træningsprogram: Træningsprogram kan findes her: Beskrivelse af de enkelte øvelser fås ved at klikke på øvelsens navn. http://www.motion-online.dk/fora/index.php...opic=11780&st=1 Kosttilskud: Jeg er medlem af DBFF og tager afstand til al form for doping. Selv burger jeg kun kosttilskud de er lovlige, og som jeg er sikker på ikke har nogen skadelige biefekter. Information om de forskellige kosttilskud kan findes ved at klikke på de pågældende links. (MSM og Glucosamin kan desværre ikke købes i håndkøb i DK). Mulitvitamin (Har her valgt Livol 50+) Vitamin B Vitamin C Fiskeolie Proteinpulver Kreatin MSM Glucosamin Offseason kostplan: Måltid 1: Til morgenmad spiser jeg et "normalt" måltid bestående af hurtigt optagelige kulhydrater samt 35g valleprotein. Her til tager jeg Vitamin B + C, MSM, + Glucosamin + Fiskeolie Måltid 2: Spises 45-60 min efter morgenmaden. Jeg sørger for, at det indeholder min. 35g kvalitetsportein samt det indholder noget fedt. Hertil spises en multivitamin + Vitamin C + MSM + Fiskeolie Måltid 3: "Normalt" måltid indeholdende mindst 30g kvalitetsprotein. Hertil spises en multivitamin + Vitamin C + MSM + Fiskeolie Måltid 4: Post trænings måltid: 45g maltodextrin, 45g druesukker og 35g valleprotein. Her til tager jeg Vitamin B + C , MSM og 4g kreatin Måltid 5: Spises 45-60 min efter mit "post trænings måltid". Dette er dagens største måltid. Jeg sørger for, at det indeholder minimum 35g kvalitetsprotein samt det indeholder noget fedt. Hertil spises en multivitamin + Vitamin C + MSM + Glucosamin + Fiskeolie Måltid 6: Måltid bestående langsomt optagelige kulhydrater og 35 g kvalitetsprotein. Hertil spises en multivitamin + Vitamin C + MSM + Fiskeolie Måltid 7: Måltidet består af 40-50g langsomt protein (Kvark, cassein, kød eller æg) Hertil spises en multivitamin + Vitamin C + MSM + Glucosamin + Fiskeolie De måltider der ikke indeholder "nok" protein suppleres med proteinpulver. Jeg har ikke muligheden for at supplere mit protein indtag med store mængder mælke produkter, da jeg lider af laktoseintolerance. De dage jeg ikke træner er måltid 3, 4, 5 "normale" måltider indeholdende mindst 30g kvalitetsprotein. Desuden forsøger jeg at spise fed fisk mindst 2 gange om ugen. Resten af de essentielle fedtsyrer forsøger jeg at få gennem nødder og frø. Den beskrevne kostplan er under "optimale" omstændigheder. Jeg går dog ikke i vejen for en god bytur eller en hyggeaften med slik. Her bliver øllene/slikket bare indtaget i stedet for et måltid. I de tilfælde supplerer jeg ALTID med en proteinshake/bar. Også når jeg er i byen! Billeder: Billeder kan findes i mit onlinegalleri: (sidst opdateret d 17/7 2005) http://www.motion-online.dk/fora/index.php..._album&album=17 Træningsvideo: Træningsvideo (rock)starring undertegnede kan hentes her: http://www.kommunikation.aau.dk/~jste98/pa...%20dag.DivX.avi Videoen er optaget d 8. Feb 2004. Det er et interview, og der bliver vist enkelte klip fra træningscenteret. Længde: 13.13 min Størrelse: 33,75Mb Format: DivX Sammenligningsbilleder: Billed no. 1: Før træningsstart (maj 2003) Billed no. 2: 6/11 2003 Billed no. 3: 27/5 2004 Billed no. 4: 23/9 2005
  9. BadAssJones´s Log -

    Mambo, lige et lille tip: Du bør nok helt holde dig fra battle på smarte bemærkninger fremover...
  10. BadAssJones´s Log -

    Det er måden han kigger på små drenge som dig på...
  11. BadAssJones´s Log -

    Jeg syntes det er modigt, at du indrømmer det, selvom vi andre har vidst det længe.
  12. Mollerup mod Challenge Aarhus

    Du vil blive savnet Mollerup.
  13. Tilmeld dig til MOL-Julefrokosten! Der bliver skrevet så lidt på chatten, at denne reklame nok skal stå her i nogle dage. :)

  14. BB billeder!!

    Jeg bliver mere og mere awesome på cut! :4drunk:
  15. BB billeder!!

    Som jeg ser det, så står Branch bedst, med Phil på andenpladsen og Jay på Tredje. Det er dog virkelig en super tæt top 3, og man kan sagtes argumentere for alle 3 som Mr. O. Den her er absolut ikke afgjort inden finalen! Normalt plejer det at være en stor fordel at være den regerende Mr. O, men de seneste kontrakt skifte, hvor Phil pludselig er under Weider i stedet for Jay, så kan det sagtens gå hen og blive afgørende. Med det i mente, så er her mit bud på top 6: 1-3 plads Phil Branch Jay 4 plads Dexter 5-6 plads Rockel Wolf
  16. BB billeder!!

    Arnold vs. Sergio Olivia Mr O. 1972 http://www.youtube.com/watch?v=MryhIJiFh7s&feature=fvw
  17. DM i BB og Fitness '09

    09…Aladdin…2009…
  18. Athletic Fitness 2010

    God form Aladdin! Men husk at få stængerne med på næste foto din discodreng…
  19. Drop svine- og oksekød

    Det lyder mere som om, at det er nitrit de henviser til?
  20. Fruktose måske endnu farligere end vi allerede vidste

    Hvorfor tror folk altid, at tingene er sundere, når de forekommer ”naturligt”? Eneste fordel du får ved juice i forhold til sodavand er vitaminer og andre mikronutrienter.
  21. Alkoholregnestykke

    Flere nye brugere med den slags indlæg.
  22. FanBoy

    Velkommen til MOL og held og lykke med projektet.
  23. Future Mr. O?

    Fuck. Sådan noget giver mig lyst til at få børn.
  24. Afhængig af cola

    Tøs. Jeg har været oppe på 4 liter dagligt...