angel

Medlemmer
  • Content count

    7,770
  • Joined

  • Last visited

About angel

  • Rank
    SIV.. bøjer i blæsten!!

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Sted
    Jyllands Rockerborg Nr. 1

Recent Profile Visitors

3,036 profile views
  1. C-R-O-S-S-F-I-T

    Jeg forstår heller ikke din opdeling? Kørte du kun 10 reps i hver øvelse eller??
  2. 1 YARD STARE

    Morgentræning Tirsdag d. 24/5 ♦ 7 km powerwalk Eftermiddagstræning ♦ 20 min Mobility BB Thrusters 10 reps med kg: 20 / 25 / 30 / 35 / 30 / 25 / 20 / 20 / 20 /20 … superset'et med Ring Dips 10 set x 5 reps @ BW … superset'et med Burpees 10 set x 10 reps @ BW … superset'et med DU'er 10 set x 10 reps … superset'et med Ring Pull Ups, strict 10 set x 5 reps ♦ 30 min Mobility
  3. C-R-O-S-S-F-I-T

    Først og fremmest skuffet over du har trænet uden mig - du sagde jo du ikke ville træne i dag ... for det andet ... total copycat
  4. 1 YARD STARE

    Morgentræning Mandag d. 23/5 ♦ 7 km powerwalk Eftermiddagstræning ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning ♦ 20 min Mobility Mid-hang Snatch Pull 3 reps med kg: 20 / 30 /35 / 40 / 45 / 40 / 40 / 40 / 40 / 40 … superset'et med Dips 10 set x 10 reps @ BW … superset'et med Butterfly Pull Ups 8 / 7 / 6 / 5 / 4 / 3 / 2 / 1 reps @ BW Tall Muscle Snatch 5 set x 3 reps @ 20 kg Tall Snatch 10 set x 3 reps @ 11 kg … første gang med denne øvelse – sad fint og til flere kg! Snatch DL 5 reps med kg: 40 / 50 /60 / 70 / 80 FOKUS L-sit 3 set x 10 sec @ BW … benene begynder sgu at kunne holdes vandret :-D DB Incline Press 3 set x 8 reps @ 2 x 22 kg DB Curl 1 set x 24 reps @ 2 x 10 kg 1 set x 16 reps @ 2 x 12.5 kg 1 set x 12 reps @ 2 x 14.5 kg Alternate DB Underhand Frontraise 3 set x 12 reps @ 2 x 10 kg ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning
  5. 1 YARD STARE

    Vågnede sløv efter døgnvagt men fik alligevel en god træning på trods af 22 min powerwalk til træning i stille silende regn :) Eftermiddagstræning Søndag d. 22/5 ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning ♦ 15 min Mobility Mid-hang Snatch Pull 3 reps med kg: 20 / 30 /30 / 32.5 / 35 / 37.5 / 40 / 42.5 / 45 / 40 … superset'et med Chins, hold top 2 sec 10 set x 1 reps @ BW … kørte dem igen strict, maks dybe og hold i bunden for godt stræk af skulderkapslen Mid-hang Muscle Snatch 3 reps med kg: 20 / 20 /22.5 / 25 / 25 Scarecrow Snatch – EVIIIIL! 10 set @ 3 reps med kg: 11 B SQ 8 reps med kg: 20 / 30 /40 / 42.5 / 45 FOKUS Step Ups 3 set x 10 reps @ BW … superset med Plate Lunges 3 set x 20 skridt @ 10 kg Toes to bar 3 set x 10 reps @ BW 1/4 Angie 25 pullups 25 pushups 25 sit ups 25 Air SQ Sit Ups 1 set x 50 reps @ BW 1 set x 25 reps @ BW 1 set x 12 reps @ BW 1 set x 13 reps @ BW ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning
  6. 1 YARD STARE

    Vågnede med let hold i lænden, så det passede fint at jeg havde døgnvagt og dermed tvunget fri fra træning :) Morgentræning Lørdag d. 21/5 ♦ 7 km powerwalk ♦ 15 min Mobility
  7. 1 YARD STARE

    9 timers søv og i hopla, så startede med intervalløb fra morgenstuden!!! Morgentræning Fredag d. 20/5 ♦ 6 km løb, heraf 8 x 400 m interval ♦ 15 min Mobility Middagstræning med Kragefar ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning Var godt frisk i kroppen men har siden igår haft summen ud i min højre hånd. Er sikker på det er de mange snatchøvelser der har lagt pres på håndledet, specielt snatchbredde over hovedet giver mere stikken og prikken! Så tog lidt vægt at i dag og fik derved kørt alle øvelser. Mid-hang Snatch Pull 10 x 3 reps ... superset'et med Dips 10 set x 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 reps @ BW ... kørte dem igen strict, maks dybe og hold i bunden for godt stræk af skulderkapslen Mid-hang Muscle Snatch 10 x 3 reps Snatch Balance 3 x 5 reps B SQ 3 x 8 reps Snatch DL 3 x 5 ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning
  8. 1 YARD STARE

    Havde ikke fået sovet nok timer, var godt flad i kroppen allerede fra da jeg vågnede og havde en hård dag på job. Fik dog trænet alt det planlagte fraset BB press. Morgentræning Torsdag d. 19/5 ♦ 6 km powerwalk ♦ 10 min halvhjertet Mobility var ved at falde i søvn på måtten! Eftermiddagstræning ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning Var ubeskriveligt smadret i overkroppen og ikke mindst mine hænder efter pullups dagen før og bare ved tanken om at armene skulle over hovedet gjorde det ondt! Mid-hang Snatch Pull 10 x 3 reps ... superset'et med Dips 15 set x 1 reps @ BW ... kørte dem strict, maks dybe og hold i bunden for godt stræk af skulderkapslen Tall Muscle Snatch 10 x 3 reps Mid-hang Muscle Snatch 10 x 3 reps F SQ 3 x 5 reps Jeg skulle have kørt press men havde konstante stød og nedsat sensibilitet ud i min højre hånd sv.t. n. radialis, det var allerede slemt før F SQ og jeg burde have stoppet før tid! PNF stretch baglår Afsluttet med KAGE for 3 personer mens jeg tudede lidt over jeg knapt nok kunne holde om skeen inden jeg skulle trippe hjem! Godt jeg ikke skulle operere mere den dag!! ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning
  9. 1 YARD STARE

    Jeg har været lidt over det hele på den sidste uge og strikket mere end jeg har gidet opdatere log I dag blev det til Morgentræning Onsdag d. 18/5 ♦ 3 km roligt løb ♦ 2 x 30 sek. statisk hold håndstand ♦ 10 min Mobility Eftermiddagstræning ♦ 3 km powerwalk Herefter dagens WOD - ANGIE: 100 pullups100 push ups100 sit ups100 Air SQ WOD'en blev ikke presset maks, da vi kun havde et chinsstativ og derfor valgte at køre på skift. Jeg valgte at lave alle chins i butterfly stil, da det er skide skægt når man kan noget nyt men det brændte mine små delikate hænder af og jeg har fået de flotteste vabler, jeg dog glæder mig til at vise frem på job i morgen Afsluttet med noget PNF mobility og 1.5 km powerwalk
  10. 1 YARD STARE

    Morgentræning Onsdag d. 11/5 ♦ 6.5 km intervalløb ♦ 15 min Mobility Resten af dagen frihed på sofaen – det blev da også til en 2 timer eftermiddagslur der gjorde godt :)
  11. 1 YARD STARE

    FRIDAG og masser af tid! Fik lov at sove natten igennem på trods af vagt, blev til usædvanlige 9.5 time!! Morgentræning Tirsdag d. 10/5 ♦ 7 km powerwalk ♦ statisk hold Handstand 60 sek x 2 ♦ 15 min Mobility Eftermiddagstræning ♦ 3 km powerwalk ♦ 5 min sjip ♦ 10 min Dynamisk mobility OH SQ 5 x 3 reps Pressing Snatch Balance 5 x 3 reps Heaving Snatch Balance 10 x 3 reps Snatch DL 5 x 5 reps Pullups FOKUS L-sit 3 x 10 sek TABATA Pushups ♦ 3 km powerwalk ♦ 20 min Mobility