angel

Medlemmer
  • Content count

    7,770
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by angel

  1. C-R-O-S-S-F-I-T

    Jeg forstår heller ikke din opdeling? Kørte du kun 10 reps i hver øvelse eller??
  2. 1 YARD STARE

    Har været her før og er atter frisk på at give logbog på MOL en STOR chance igen Jeg har fundet ny mening med mit liv og ikke mindst nyt mål med træningen. Åbenbaringen kom efter at have besøgt Butcher's Garage i Kbh - jeg skal bare så meget crossfit'e ... men - What the actual f**k am I doing? Jeg kommer til at skulle bruge masser af feedback og glæder mig derfor til at logge igen på MOL - her er jo masser af skønne crossfit'er der også forstå at mikse det op med tung styrketræning, præcis som undertegnet gerne vil. Udgangspunktet de næste par måneder bliver at få styr på alt det basale herunder teknik, bedre kondien, tabe 5-6 kg og fra maj måned at tage turen til Århus crossfit et par gange om ugen med min forhåbentlig nye træningspartner Så for at starte helt fra bunden - hvad er et godt begynder crossfit program for sådan én som mig med OK styrke, nogenlunde udholdenhed men lousy kondi?
  3. 1 YARD STARE

    Morgentræning Tirsdag d. 24/5 ♦ 7 km powerwalk Eftermiddagstræning ♦ 20 min Mobility BB Thrusters 10 reps med kg: 20 / 25 / 30 / 35 / 30 / 25 / 20 / 20 / 20 /20 … superset'et med Ring Dips 10 set x 5 reps @ BW … superset'et med Burpees 10 set x 10 reps @ BW … superset'et med DU'er 10 set x 10 reps … superset'et med Ring Pull Ups, strict 10 set x 5 reps ♦ 30 min Mobility
  4. C-R-O-S-S-F-I-T

    Først og fremmest skuffet over du har trænet uden mig - du sagde jo du ikke ville træne i dag ... for det andet ... total copycat
  5. 1 YARD STARE

    Morgentræning Mandag d. 23/5 ♦ 7 km powerwalk Eftermiddagstræning ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning ♦ 20 min Mobility Mid-hang Snatch Pull 3 reps med kg: 20 / 30 /35 / 40 / 45 / 40 / 40 / 40 / 40 / 40 … superset'et med Dips 10 set x 10 reps @ BW … superset'et med Butterfly Pull Ups 8 / 7 / 6 / 5 / 4 / 3 / 2 / 1 reps @ BW Tall Muscle Snatch 5 set x 3 reps @ 20 kg Tall Snatch 10 set x 3 reps @ 11 kg … første gang med denne øvelse – sad fint og til flere kg! Snatch DL 5 reps med kg: 40 / 50 /60 / 70 / 80 FOKUS L-sit 3 set x 10 sec @ BW … benene begynder sgu at kunne holdes vandret :-D DB Incline Press 3 set x 8 reps @ 2 x 22 kg DB Curl 1 set x 24 reps @ 2 x 10 kg 1 set x 16 reps @ 2 x 12.5 kg 1 set x 12 reps @ 2 x 14.5 kg Alternate DB Underhand Frontraise 3 set x 12 reps @ 2 x 10 kg ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning
  6. 1 YARD STARE

    Vågnede sløv efter døgnvagt men fik alligevel en god træning på trods af 22 min powerwalk til træning i stille silende regn :) Eftermiddagstræning Søndag d. 22/5 ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning ♦ 15 min Mobility Mid-hang Snatch Pull 3 reps med kg: 20 / 30 /30 / 32.5 / 35 / 37.5 / 40 / 42.5 / 45 / 40 … superset'et med Chins, hold top 2 sec 10 set x 1 reps @ BW … kørte dem igen strict, maks dybe og hold i bunden for godt stræk af skulderkapslen Mid-hang Muscle Snatch 3 reps med kg: 20 / 20 /22.5 / 25 / 25 Scarecrow Snatch – EVIIIIL! 10 set @ 3 reps med kg: 11 B SQ 8 reps med kg: 20 / 30 /40 / 42.5 / 45 FOKUS Step Ups 3 set x 10 reps @ BW … superset med Plate Lunges 3 set x 20 skridt @ 10 kg Toes to bar 3 set x 10 reps @ BW 1/4 Angie 25 pullups 25 pushups 25 sit ups 25 Air SQ Sit Ups 1 set x 50 reps @ BW 1 set x 25 reps @ BW 1 set x 12 reps @ BW 1 set x 13 reps @ BW ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning
  7. 1 YARD STARE

    Vågnede med let hold i lænden, så det passede fint at jeg havde døgnvagt og dermed tvunget fri fra træning :) Morgentræning Lørdag d. 21/5 ♦ 7 km powerwalk ♦ 15 min Mobility
  8. 1 YARD STARE

    9 timers søv og i hopla, så startede med intervalløb fra morgenstuden!!! Morgentræning Fredag d. 20/5 ♦ 6 km løb, heraf 8 x 400 m interval ♦ 15 min Mobility Middagstræning med Kragefar ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning Var godt frisk i kroppen men har siden igår haft summen ud i min højre hånd. Er sikker på det er de mange snatchøvelser der har lagt pres på håndledet, specielt snatchbredde over hovedet giver mere stikken og prikken! Så tog lidt vægt at i dag og fik derved kørt alle øvelser. Mid-hang Snatch Pull 10 x 3 reps ... superset'et med Dips 10 set x 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 reps @ BW ... kørte dem igen strict, maks dybe og hold i bunden for godt stræk af skulderkapslen Mid-hang Muscle Snatch 10 x 3 reps Snatch Balance 3 x 5 reps B SQ 3 x 8 reps Snatch DL 3 x 5 ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning
  9. 1 YARD STARE

    Havde ikke fået sovet nok timer, var godt flad i kroppen allerede fra da jeg vågnede og havde en hård dag på job. Fik dog trænet alt det planlagte fraset BB press. Morgentræning Torsdag d. 19/5 ♦ 6 km powerwalk ♦ 10 min halvhjertet Mobility var ved at falde i søvn på måtten! Eftermiddagstræning ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning Var ubeskriveligt smadret i overkroppen og ikke mindst mine hænder efter pullups dagen før og bare ved tanken om at armene skulle over hovedet gjorde det ondt! Mid-hang Snatch Pull 10 x 3 reps ... superset'et med Dips 15 set x 1 reps @ BW ... kørte dem strict, maks dybe og hold i bunden for godt stræk af skulderkapslen Tall Muscle Snatch 10 x 3 reps Mid-hang Muscle Snatch 10 x 3 reps F SQ 3 x 5 reps Jeg skulle have kørt press men havde konstante stød og nedsat sensibilitet ud i min højre hånd sv.t. n. radialis, det var allerede slemt før F SQ og jeg burde have stoppet før tid! PNF stretch baglår Afsluttet med KAGE for 3 personer mens jeg tudede lidt over jeg knapt nok kunne holde om skeen inden jeg skulle trippe hjem! Godt jeg ikke skulle operere mere den dag!! ♦ 3 km powerwalk + 10 kg oppakning
  10. 1 YARD STARE

    Jeg har været lidt over det hele på den sidste uge og strikket mere end jeg har gidet opdatere log I dag blev det til Morgentræning Onsdag d. 18/5 ♦ 3 km roligt løb ♦ 2 x 30 sek. statisk hold håndstand ♦ 10 min Mobility Eftermiddagstræning ♦ 3 km powerwalk Herefter dagens WOD - ANGIE: 100 pullups100 push ups100 sit ups100 Air SQ WOD'en blev ikke presset maks, da vi kun havde et chinsstativ og derfor valgte at køre på skift. Jeg valgte at lave alle chins i butterfly stil, da det er skide skægt når man kan noget nyt men det brændte mine små delikate hænder af og jeg har fået de flotteste vabler, jeg dog glæder mig til at vise frem på job i morgen Afsluttet med noget PNF mobility og 1.5 km powerwalk
  11. 1 YARD STARE

    Morgentræning Onsdag d. 11/5 ♦ 6.5 km intervalløb ♦ 15 min Mobility Resten af dagen frihed på sofaen – det blev da også til en 2 timer eftermiddagslur der gjorde godt :)
  12. 1 YARD STARE

    FRIDAG og masser af tid! Fik lov at sove natten igennem på trods af vagt, blev til usædvanlige 9.5 time!! Morgentræning Tirsdag d. 10/5 ♦ 7 km powerwalk ♦ statisk hold Handstand 60 sek x 2 ♦ 15 min Mobility Eftermiddagstræning ♦ 3 km powerwalk ♦ 5 min sjip ♦ 10 min Dynamisk mobility OH SQ 5 x 3 reps Pressing Snatch Balance 5 x 3 reps Heaving Snatch Balance 10 x 3 reps Snatch DL 5 x 5 reps Pullups FOKUS L-sit 3 x 10 sek TABATA Pushups ♦ 3 km powerwalk ♦ 20 min Mobility
  13. 1 YARD STARE

    Vagtdag – men fik alligevel trænet x 2. Morgentræning Mandag d. 9/5 ♦ 5 km løb ♦ statisk hold Handstand 60 sek x 2 ♦ 15 min Mobility Aftentræning Fantastisk stemning på Fjeren, det var som at være på disco blot med vægte, masser af mennesker, højt humør og ikke mindst fed træning, det var så rigtigt at melde mig ud af FDK. Er startet på et 12 ugers program for at udvikle en god teknik til VL – dette krydret med crossfit. Opvarmning: Dynamiske Mobility OH SQ 10 x 3 reps Pressing Snatch Balance 10 x 3 reps F SQ 3 x 6 reps Clean DL 3 x 3 reps Step-ups 3 x 20 reps Benpress Uni 3 x 12 reps Pullups + W FOKUS Pistols, box hofte højde 3 x 15 Toes to bar 5 x 10
  14. 1 YARD STARE

    Aftentræning Fredag d. 6/5 ♦ 45 min powerwalk/løb ♦ 15 min sjip Kan allerede mærke dagens WOD i overkroppen
  15. 1 YARD STARE

    Kære Niske :1112: Jeg kan berolige dig helt og aldeles med at min booty aldrig har været bedre end den er nu og den bliver på ingen punkter forsømt
  16. 1 YARD STARE

    Det har været nogle travle dage med kursus i Aalborg, hvor jeg fik lært en masse kikkertkirurgi og slået ialt 3 grise ihjel I dag var det så fridag og jeg så frem til en tidlig træning med BoyToyTM og Daddy på sidelinjen... Middagstræning Fredag d. 6/5 ♦ 25 min powerwalk ♦ 5 min sjip ♦ 10 min Dynamisk opvarmning 1a) BB BP 5 set x 5 reps @ 50 kg 1b) Knees to elbows 5 set x 10 reps @ BW 1c) Pistols til boks 4 set x 15 reps @ BW 2a) Dips 3 set x 15 reps @ BW 3 set x 10 reps @ BW 2b) Step Ups 3 set x 20 reps @ BW 3) DB Pullover 3 set x 10 reps @ 25 kg Herefter 12 kg KB WOD, hvor KB'en på intet tidspunkt måtte røre jorden. Det blev 2 runder: 100 KB swings 75 KB Snatch 50 1-arm KB Press Første runde 8:10 - (1 minuts pause) - Anden runde 7:30 ... i anden runde tog jeg de 100 swings i et rap... det bed Tiden kan uden tvivl presses mere ned når jeg finder det rette flow i forhold til små pauser før syregrænsen nås. ♦ 25 min powerwalk
  17. 1 YARD STARE

    De sidste par dage har primært båret præg af løb - powerwalk og VL teknik krydret med et par døgnvagter på arbejde ... så ikke det store at skrive om! Denne her uge kommer til at stå i teknikkens tegn med maksimalt fokus på snatch og CJ. Aftentræning Mandag d. 2/5 Startede med dynamisk opvarmning + sjip. Herefter fokus på fodarbejdet efterfulgt af snatch fokus i form af MID-HANG JUMP MID-HANG SNATCH PULL TALL MUSCLE SNATCH MID-HANG MUSCLE SNATCH De sidste to krydret med SNATCH BALANCE og OHSQ. Det blev endvidere til noget FRANKENSTEIN SQ og FSQ. Vi sluttede af med parallette træning Low-L-sit og tuck-sit og self "leg-i-ringene" i form af knees-to-elbows og skin-the-cat. Super god træning hvor jeg rigtig fik en føling for teknikken, og med VL dagligt den næste uge så skal mit CNS nok blive gearet til en hel del mere til øvelserne
  18. C-R-O-S-S-F-I-T

    DOOOOOOOOOMS of DOOOOOOOOM :cheer: :cheer:
  19. 1 YARD STARE

    Aftentræning i det fri Onsdag d. 27/4 ♦ 15 min Opvarmning Dagens Wååååd - der er blevet navngivet HEADACHE WOD af makkeren tog lidt over 30 minutter. Pulsuret sagde jeg nåede 90 % af maks puls gange flere... føltes da også som om lungerne lå på stien mere end en gang. ... elsker min gps-tracking... NERD Vi rundede det hele af med at øve lidt muscle ups
  20. 1 YARD STARE

    Morgentræning Tirsdag d. 26/4 ♦ 50 min PW/Løb ♦ 10 min Mobility Eftermiddagstræning ♦ 25 min powerwalk ♦ 5 min sjip ♦ 10 min Mobility 1a) BB BP OPV 1 set x 3 reps @ 45 kg 1 set x 3 reps @ 52.5 kg 1 set x 7 reps @ 60 kg 1b) Toes to Bar 5 set x 9 reps @ BW 2) DB Incline Press 1 set x 10 reps @ 2 x 17.5 kg 3 set x 8 reps @ 2 x 20 kg 3a) Clean 3 set x 3 reps @ 20 kg 2 set x 3 reps @ 30 kg 6 set x 3 reps @ 40 kg 3b) Parallette, Low L-Sit 5 set x 10 sek @ BW 4) BB BOR 3 set x 20 reps @ 40 kg 5a) Pullups, grønne bands 3 set x 15 reps @ BW 5b) Step Ups, høj boks 3 set x 20 reps @ BW 6a) SQ Diverse set inklusiv øve OHSQ... blev krydret med: 6b) Clean 3 set x 2 reps @ 40 kg 6b) Clean Pull 3 set x 3 reps @ 40 kg ♦ 25 min powerwalk
  21. 1 YARD STARE

    Morgentræning Mandag d. 25/4 ♦ 40 min 5 km LØB ♦ 20 min Sjip Herefter masser af sol i parken