JAAB

Medlemmer
  • Content count

    823
  • Joined

  • Last visited

About JAAB

  • Rank
    Queen of bench - master of giggles ;-)

Contact Methods

  • MSN jkaa81@hotmail.com

Profile Information

  • Køn Kvinde
  • Sted OBBC
  • Interesser Styrkeløft

Previous Fields

  • Træningsformål: Konkurrence - i første omgang RAW.
  1. Max 500 kcal

    Er der nogen grund til, at du ikke opsøger professionel hjælp? For ud fra dette og dine tidligere indlæg kan ingen være i tvivl om, at du har en spiseforstyrrelse, og den slags kommer kun de færreste over ved egen hjælp. Lige meget hvor mange forskellige planer og koststrategier du brygger sammen, vil det aldrig afhjælpe det bagvedliggende problem, og resten af dit liv vil mere eller mindre blive et helvede. Indse at du har brug for hjælp -> kontakt din læge og få en henvisning til en psykolog/center for spiseforstyrrelser -> ring evt. til LMS for rådgivning (landsforeningen for spiseforstyrrelser) -> sæt igang!
  2. The new ThomasNA

    Ser vi dig på mandag til sh'bam?
  3. xjyden

    Hihi, ja jeg er også lidt mere blond nu, end i vinters, hvor mit profilbillede er fra. Jeg var i Videbæk, fordi jeg har trænet sammen med Gorm i Holstebro Fitness, mens jeg var vestpå, og da han tilbød at jeg kunne komme med en tur og prøve at træne i Videbæk, så måtte jeg da lige prøve det. Overvejer lidt om jeg skal blive medlem, så jeg har et ordentligt sted at træne, når jeg besøger familien. Jeg har en anelse om, hvem du er - du lavede en del DL, ik? Mht. styrken, så er jeg lidt slap for tiden pga. cut, men det er snart overstået, og så kommer jeg forhåbentlig hurtigt STÆRKT igen :-D Det er korrekt observeret at jeg var mere foroverbøjet, end i videoen. Dette er fordi jeg har haft svært ved at komme ned i godkendt dybde, uden at kompensere ved at bøje i øvre ryg. Det duer ikke ikke, og derfor læner jeg mig mere forover nu.
  4. xjyden

    Lol...blondine nr. 2 var mig...tak for komplimenten :-) Frontsquat-varianten jeg lavede hedder supermansquat og er genial fordi den for det første går ekstremt i core'en og for det andet tvinger én til at holde en meget korrekt oprejst teknik, så forlårene bliver maksimalt belastet(jeg er meget, meget stærkere i bagkæden). Mht. min umiddelbart lidt mærkelige backsquat, så er forklaringen, at jeg har meget lange lårbensknogler, og derfor er jeg enten nødt til at have en meget bred fodstilling eller alternativt at læne mig meget forover med overkroppen, for at tyngdepunktet ikke kommer for langt bagud, så jeg vælter bagover. Det med at stå meget bredt kan jeg desværre ikke tåle i hofteleddene, så jeg bliver nødt til at holde mig til den foroverbøjede stil. Det giver lidt udfordringer med at holde ryggen tight, og stilen er stadig ret ny for mig (har holdt pause fra backsquatten i månedsvis pga. hofte/skulderproblemer), men med lidt mere træning af øvre ryg, så tror jeg det kommer til at fungere godt.
  5. Sh'bam ftw...hvem sku ha troet det??? Lol

    1. Show previous comments  7 more
    2. JAAB

      JAAB

      Jamen Thomas, du skal da med! :-)

    3. Jaaanie

      Jaaanie

      Haha MOOOS ned og danse med dig. Jane du må snige nogle billeder!

    4. Comedian

      Comedian

      Jaaaaaaaaanie, jeg har skam meldt mig til på FB, men jeg får først fri en halv time før end det starter, så er ikke sikker på at jeg kan nå det... :)

  6. The new ThomasNA

    Tillykke med den nye titel :-D
  7. ÆVL & KÆVL & SL

    Hep hey, tak tak:-) En af mine kammerater har i månedsvis forsøgt st påvirke mig til at prøve kræfter med IF...jeg har hårdnakket nægtet og forsvaret mig med at jeg bliver en sand heks, hvis jeg ikke får foder med jævne mellemrum. Men så blev jeg alligevel overtalt til at prøve, og har været solgt lige siden. Jeg har valgt at bruge modellen med 16 timers faste og 8 timers madvindue. Spiser et rimeligt stort måltid kl. 12, drikker en shake efter træning og spiser et megamåltid kort tid herefter (19-20-tiden). Super tilfredsstillende at kunne spise mig mæt, i stedet for at følge modellen med 6 små pis-måltider om dagen. Og stik modsat forventningerne, er det ikke noget problem hverken mht. sult eller koncentration. Jeg er sjældent sulten inden kl. 11 pga. det store aftensmåltid(med mindre jeg har trænet om morgenen ) og sulten om eftermiddagen glemmes også let pga. træningen. Og så sover jeg godt om natten :-) :-) Logger hvad jeg spiser med madlog. Men det er også let, når det kun er to gagne om dagen. Det bedste ved dette kostprogram er faktisk, at man glemmer at tænke så meget på mad hele tiden. Der er ikke denne konstante kværnen i hovedet, som der normalt er når man er på kur: - hvornår skal jeg spise igen? - er jeg mon sulten? . hvor mange kcal har jeg tilbage? -åh nej, nu har jeg spist for meget - nu må jeg ikke få aftensmad osv osv....det er i hvert fald tanker jeg plejede at have. Får pt. ca. 2500 kcal om dagen...det er til at leve med. Når de skal fordeles på kun to måltider, så er det faktisk pænt meget til at leve med :-) Og hvad der er endnu mere til at leve med er, at når jeg når mit mål om kort tid nok skal op på noget der ligner TRE TUSINDE!! I like a lot :-) Det har været nemmere end noget vægttabsprojekt ever, og tænker at jeg vil fortsætte med at spise på denne måde også når jeg er nået i mål.
  8. mangler gode kostråd

    Hvordan spiser du nu?
  9. ÆVL & KÆVL & SL

    Det der lige skulle have været et par dages pause, gik hen og blev til et par måneder...oh well Det er dog kun logningen der har været i bero - har naturligvis trænet. En lille update: 1) Kom ikke til Nordland pga. div. skader(hofter, skulder, hånd...grr) og en eksamen. 2) Har kørt noget BB-inspireret træning den seneste måned for lige at give min krop en pause fra den høje intensitet og fordi det har været alt for surt at se kg'ene rasle ned pga. vægttab. 3) Vægttab: Jeg har vaklet noget mellem hvilken klasse jeg skulle ende ud i. Husker ikke lige om jeg skrev noget om det her i loggen inden jeg smuttede, men overvejede et kort øjeblik om jeg skulle tage hele vejen ned i -72. Dén plan har jeg dog droppet igen i takt med at jeg er blevet svagere, så nu hedder målet -84 (vejer pt. 85-86 kg)...synes simpelthen ikke det er sjovt at være svag, så dér må forfængeligheden altså vige - men jeg er nu også ok tilfreds hvis jeg ender på 82-83 kg...så pyt med de abs. Jeg har kørt IF(kan heller ikke huske om jeg har fortalt dét), og det har fungeret over al forventning - jeg har mistet stort set al stress omkring mad. Fedt! Og nu er målet ved at være indenfor rækkevidde, det er sgu da dejligt :-) 4) Er episk svag - men har også en plan om at det skal gå over. Har teamet up med Smolov Jr. igen. Og er desuden igang med et noget core/bundstyrke-projekt med henblik på forbedring af squatten. Sidder pt. i toget på vej mod vestjylland, hvor jeg skal husere de næste par uger - har lovet min søster at hjælpe med renovering/maling af hendes hus. Det er med lidt blandede følelser, jeg må have været sindssyg i det øjeblik jeg sagde ja til dét projekt. Men med træning på sidelinjen, bliver det vel til at holde ud...og der er atter fred i familien, det er altid noget. Må dog hellere advare på forhånd, at jeg nok kommer til at afreagere her i loggen...
  10. The new ThomasNA

    Ja det har du egentlig ret i.. tror vi var 8-9 stykker fra mol/bb:-) Nu tror jeg MÅSKE jeg ved hvem du er...kasket og en eller anden lilla beklædningsgenstand?... Jeg husker ik så godt...;)
  11. ÆVL & KÆVL & SL

    DOMS-update: ikke noget invaliderende, men glutes og abs har givet lidt lyd fra sig gennem hele dagen. Dejligt:-) Ellers ik det store at mærke... Træningen idag foregik udenfor i det dejlige solskin...tæske lækkert at ligge og bænke med solbriller på og kigge op i den blå himmel:-) Ja og så gjorde det jo selvf heller ikke noget at udsigten bød på svedige muskuløse mænd i bar overkrop..lol Bænk: Opv + 7x5@75. Med stop på brystet. Lidt udfordrende at lave opspænd på brostenene og lidt svært at balancere stangen pga vinden...men klager ikke... Det var skønt! Herefter lidt DL og en masse rows for lige at få ryggen igang efter igår og afslutningsvis noget biceps/triceps. Nåhr ja, så blev det også lige til en tur med prowleren - åhhhhhh mine glutes døde...! Fed, FED træning...:-D
  12. ÆVL & KÆVL & SL

    Lol..tak for den! :-D ...ja burde være smadret til atomer! Men har det fint-fint:-) Glæder mig dog til at vende tilbage med en klynkende update i morgen, for hvis jeg ikke får doms af en omgang som denne, så opgi'r jeg sgu snart;-)
  13. ÆVL & KÆVL & SL

    Hehe, nej ud over den slat, vil jeg egentlig klappe mig selv på skulderen for at have været go til at begrænse mig ;-)
  14. ÆVL & KÆVL & SL

    Bagud igen... trænede efter planen i går og i forgårs... I forgårs var det vist noget med nogle 90'ere og 100'ere på 10x3 i squat. + backup frontsquat samt DL + pullups, rows og mave I går var det bænken - 6x6@ 72,5 + skulder DB, biceps og triceps.. Idag stod den så på ben igen - trængte til at afreagere; det tog lidt overhånd. Lavede frontsquat, backsquat, boxsquat, DL, pullups samt mave. Bagefter var jeg lidt træt - ik så mærkeligt fandt jeg ud af da jeg for sjov skyld lige regnede workload'en ud...19 tons. Bum. Herefter hjem og få en solid makrelmad, en gigantshake og en morfar på sofaen. Da jeg vågnede var vejret skønt og jekg besluttede mig for at nuppe årets første tur på rulleskøjter. Det tog sjovt nok også overhånd. Har lige regnet ruten ud - 40 km!! Men benene var fine, og det føltes absolut ikke som om at det var årets første tur - der var ingen vaklen i benene, ej heller ild i ballerne. Og egentlig sygt nok at træningen tidligere idag ikke havde sat sine spor...men det satser jeg på at den har i morgen
  15. ÆVL & KÆVL & SL

    Hovedpunkter for de seneste dage... Tirsdag: Bænk Op til 8x4@80 - m stop på brystet. + arme og DB Press. Onsdag: Squat på alle mulige mærkelige måder for at undgå smerter og for at få mine baller til at arbejde. Det lykkedes ikke helt. Idag kan jeg dog mærke hvor mine hams sidder. Desuden noget DL. Idag: Bænk 5x3@ 82,5 + 5x3@80 Skulle egentlig have haft 10 omgange på de 82, men pga tidspres havde jeg lagt træningen tidligt og havde derfor ikke fået morgenmad. Set i det lys er jeg ok tilfreds.