Ethan Hunt

Medlemmer
  • Content count

    311
  • Joined

  • Last visited

About Ethan Hunt

  • Rank
    Mr. Fitness 2007
  • Birthday 02/29/1984
  1. rækkefølgen af fedttab

    Jeg må blankt erkende at jeg synes at du har ret i din antagelse! Men med forebehold for afvigelser (forekommer altid når vi snakker den menneskelige krop). Efter adskillige ganges fedt stigning og nedskæring synes jeg at det går efter samme systematik! Mvh Jonas
  2. Din erfaring med ABCDE-diæten

    slet ingen der har prøvet det????
  3. Din erfaring med ABCDE-diæten

    Hejsa! Jeg fandt et indlæg om samme spørgsmål.. problemet var bare at den var fra 2002:-( Så nu vil jeg lige høre... Er der nogen der har prøvet ABCDE-Diæten? Hvad synes i om den? Virker den optimalt? Mvh Jonas ps. artikkel om emnet på Getbig.dk
  4. Vil gerne UNDER min idealvægt

    Hej Katrine! Det ser såmend meget ok ud det du foretager dig! Bryder man det ned til basis er det jo: Ketabolsk stadie i kroppen, det resulterer i vægttab (gøres det på rigtig maner (dvs. ikke sultekur o.lign) så er det fedtvæv der afskediges) Ketabolsk stadie opås ved at optage mindre end man forbruger. Men det ser jo ud som om at du allerede agerer ud fra den viden. Men hvis du synes at det er ved at gå i stå, kan du jo måske begynde at blande matematik ind i legen. Og udregne din ligevægtsoptagelse, og sammenregne hvad du spiser i løbet af en dag, minus konditræning. Kig evt. på denne artikkel, som beskriver hvordan man beregner sit ligevægtsoptag. DrSquat Og husk så, når du ligger i Kcal underskud, så må det ikke være for meget. Det vil bringe negative effekter med sig! Så et underskud på 2 Kcal pr. pund kropsvægt (ifølge Hatfield, det svarer til 4 Kcal pr. kg kropsvægt) ville være passende... Så er det bare at hænge i :) Mvh Ethan
  5. Til alle overvægtige som vil tabe sig!

    Ica eye has done it again :lol: Den kunne godt trænge til en opdatering, men nevertheless har jeg præsteret at tabe mig 25kg med udgangspunkt i det system! Og det er på trods af at jeg ikke dengang kendte den teoretiske sammenhæng! Dog er der i dette skema ikke taget højde bibeholdelse/udvikling af muskelmasse. KUN tab af fedtvæv. Mvh Ethan
  6. Overvægt

    Man er overvægtig når: * Ens blodtype har ændret sig til nutella. * Man opnår eget tyngdefelt. * Man skal tage sit bælte på med boomerang * Man modtager trusselbreve fra det geologiske institut for jordskælvsbeskyttelse. * Man tror at dips har noget med chips at gøre :4george: Mvh Ethan
  7. Koordinering ved split

    Devito> Det kan godt være :) MEn må jeg lige få udpenslet princippet i det igen? Var det det med alle pres øvelser på en dag, og alle skup øvelser på en dag? Ja faktisk.. det er bare mig der har en tendens til at stjæle de store ord i et forsøg på at lyde klogere :lol: Hmm sounds fair, minder også om det jeg laver lige nu. Med stigende belastning and all. Ja det var da en god ide :) Jarvig> Det jeg leder efter er nogle retningslinier når man træner EN træning af gangen. Altså ikke i noget program. Altså lidt svar ala, Devitos svar jeg har lavet i rød. Mvh Ethan
  8. Koordinering ved split

    Slet ikke nogen der er kloge nok til at svare?
  9. Fancy himstrigims

    HEj Alle! Jeg overvejer at byde på en af de dersens fedt%målere (digital) inde på QXL. Men hvordan virker de egentligt? ER der ikke noget med at der er nogen regler man skal overholde for at bruge den? Sådan noget som: Ikke spise i så og så lang tid op til en måling o lign??? Sælger siger nemligt til spørgsmålet: Kan det passe?? Håber i ved noget om det... Mvh Jonas
  10. Koordinering ved split

    Hejsa alle! Nu er jeg en af de personer som er meget inde i hvordan træningsprogrammer virker, tænker på HST osv. Men jeg aner når jeg kommer til at tænke på det, intet om hvordan jeg skal træne (vægtmæssigt, reps og sætmæssigt) når jeg træner træninger der ikke er med i et program!?! DEt eneste jeg gør er at jeg kører 2-split... Men hvordan skal jeg træne hvis jeg vil have opnå maksimal muskelvækst? Har læst artiklen med de 6 gyldne regler af TJ, men hvordan bør jeg koordinere en træning der ikke indgår i noget program? Eks. Sæt 1: Sub max, Sæt 2: Sub max, men mere end 1 3: Max Eks. 2: Sæt 1: 10 x 10RM Sæt 2: 5 x 5RM Sæt 3: 15 x 15Rm Hvordan?? Mvh Ethan
  11. Bænkpres

    Hej Alle! Nu er det ved at være et stykke tid siden sidste gang der blev lavet en poll om emnet. Så her er en opdatering :) Alle mand til stemmeboksene! JEg lægger ud, 95kg B) Mvh Ethan Tegnforklaring < Under > Over = (siger vist sig selv)
  12. Hvilken type er i?

    Ligger lige op ad Mesomorph :) Jeg vil sige at der var nogle ting i artiklen der ikke passede så godt, for hvis man ikke kan træne sig til nogen af typerne, hvordan kan man så blive muskuløs som var mesomorphens egneskab??? Vil det også sige at man ikke kan være endomorph type hvis man faktisk HAR tabt sig? Der hoppede den lige af sporet... Mvh Ethan
  13. SD faser

    Wow hvor er i aktive
  14. SD faser

    Hej alle! Da jeg selv nærmer mig en SD fase... Undrede jeg mig over hvor lang den bør være. Er der et bestemt antal dage? Afhænger det af tiden ens f.eks HST program har varet? Hvad er det helt prøcist at et SD fase bruges til, jeg ved så meget som at det giver Xtra stimulans til musklerne når man begynder igen. Og at man kan "restituere" færdigt. Men er der andre årsager til SD faser? Jeg er snart færdig med et 4 ugers HST program, med ufrivillig SD fase før, hvor lang tid skal min SD fase efter vare? Mvh Ethan
  15. Maximal muskelvækst

    Vil også stærkt fraråde at bulke!! At se ens hårdt opnåede lave fedt% blive fortærret af at læs chokolade og 25 liter cacaomælk er dælme trælst :( Der er i og for sig heller ikke nogen grund til at ligge LANGT over ens ligevægtsindtag, for et moderat kalorieoverskud gør sådanset tricket ligesågodt! Jeg vil have svært ved at give dig et konkræt tal, men hvis du endeligt vil have det.. Så prøv med en 200 Kcal over ligevægtsindtaget.. Mvh Ethan :wave: