Jaaanie

Medlemmer
  • Content count

    2,191
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Jaaanie last won the day on November 5 2011

Jaaanie had the most liked content!

About Jaaanie

  • Rank
    Medlem
  • Birthday November 29

Contact Methods

  • MSN
    [email protected]

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Sted
    Fields

Recent Profile Visitors

8,478 profile views
  1. Hahahaha, jeg stemmer på er år af total sluttyness. Multible orgasmer før frokost, gemte dildoer i cisterner og hvad der ellers måtte medfølge.
  2. Men Thorhaugeven altså, vi kan jo også bare lade være med at snakke sammen og google/youtube alt vi kunne ønske at interagere om! Det lyder som et sjawt forum.
  3. Hey Gregers, spændende spørgsmål. Jeg har på ingen måde svaret men jeg tror der kunne være mange grunde til at det faktisk kunne give en effekt. Jeg tænker at det måske også kunne have noget at gøre med mind-to-muscle. Jeg synes ofte jeg kan yde mere, aktivere bedre hvis jeg rør/klapper/prikker til mine muskler under eller mellem sæt. PTPoul har approaved it og siger at det er et normalt fænomen. Hvad er din egen oplevelse af det? Bliver det nemmere at aktivere, bliver du mere smidig eller hvordan?
  4. Haha! :(
  5. Hvad er disse "rack chins" for noget?
  6. Okay, tak for svar :)
  7. Er det normalt at være stærkere i dips end pull ups? Og forresten tillykke med både fødselsdagen og de grå hår.
  8. Okay, tak for forklaring :)
  9. Hey, nu bliver jeg lige nysgerrig. Jeg har godt hørt at man sådan bio-mekanisk er stærkere i decline og har da også selv erfaret at det er sandt for mit vedkommende. Men jeg kan ikke lade være at spekulere på om det nødvendigvis altid er sandt, for f.eks. et individ som salt, som har trænet så længe som han har. Ville det ikke give fint mening at man kunne vende dette styrkeforhold om hvis man favoritiserede at træne incline, altså ud fra sådan en use-it-or-lose it logik. Eller er der så meget overførbarhed (eller andre faktorer jeg ikke ved så meget om) at selv hvis man kun trænede incline da ville man altid være stærkere i decline?
  10. Hvad er betaine? Og hvorfor filmede i numsen hele tiden? OG hvor er hundebillederne?
  11. Nu ved jeg jo godt at du er hypermobil, men.. Har du prøvet at udspænde dine bryst, hals og foran på din skuldre? (stræk eller massage)
  12. Ved man hvorfor du får de der mærker?
  13. Ja! Enig med Gregers, vi vil se et billede! Og endnu mere forsinket tillykke med dagen herfra :4whistling:
  14. Det lyder godt nok vildt med blå mærker fra at træne, tag lige et billede! M&M: søde hunde!
  15. Hellow, hvad er det med den hovedpine, lyder som om du har haft den i noget tid nu? Er det spændinger i hals/bryst/nakke?