Arnold schwarzenegger

Medlemmer
  • Content count

    1,303
  • Joined

  • Last visited

About Arnold schwarzenegger

  • Rank
    Make my day
  • Birthday 03/14/1907

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Kbh. V

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke masse og lækkert hår
  1. tab af størrelse !

    Hvis hun vil tabe sig, er det først og fremmes kalorie indtaget der skal kigges på
  2. 2split

    ja
  3. Svømning/muskler

    Bryst svømning vil ramme rhomboideus og trapezius meget bedre end buttefly . Ellers styrke træning med en masse row øvelser
  4. Skift til 3 eller 4 split fra 2 split

    jeg giver op..
  5. 2split

    Det er ekstremt meget, de fleste køre med omkring 10-15 kilo, da teknikken hurtigt ryger hvis man træner for tungt. . Men det kan være du tænker på en anden øvelse Lateral raise:
  6. Skift til 3 eller 4 split fra 2 split

    Squat:
  7. Skift til 3 eller 4 split fra 2 split

    du har ikke squat med i dit program, men et eller andet ben maskin halløj. som den anden også sagde, bør du få dig et bedre program, baseret på frivægte
  8. 2split

    Lateral bare med 25-30 kilo
  9. Træningsprogram x2 - nybegynder

    Programmer som er bygget på mavebøjninger, armstrækker og elastikker kan man stort set træne hverdag, da belastningen på muskler og led ikke er den største. Du vil få en meget hurtigere fremgang i muskelmasse og styrke, hvis du begynder at løfter frivægte, 3 gange om ugen, i forhold til de programmer på sundlivsstil.
  10. Failure

    Kom så tøsser
  11. Failure

    Der her tråd er go….
  12. 3 måneder til galla - hjælp!

    Du skal hver dag lave så mange biceps curl, armbøjninger og mavebøjninger du kan, dermed opnår du det trimmet look, ala David Beckham
  13. Træningsprogram til nybegynder med dårlig ryg

    Måske skulle han først finde ud af hvad der er skyldt i ryg problemerne, inde vi smider trænings programmer op der måske kan gøre et problem være end det er. så søg evt hjælp hos en fysioterapeut
  14. Harmonisk krop

    prøv nu at læse hvad jeg skriver.. Jeg har ikke skrevet at du skal øge vægten hver gang, men ca. hver gang, jeg har prøvet at give udtryk for at X antal kilo man løfter + en solid kost, hænger nu engang ekspotentiel sammen med muskelstørrelsen. Ens fremgang vil stoppe hvis man altid træner med de samme kilo. håber du kunne bruge det til noget
  15. Harmonisk krop

    Jeg ved ikke hvordan du kommer frem til de der 7,5 kg. Men pointen er at man ikke gang på gang, træner med de samme kilo. Hvis du feks. nu kan løfte 35-40 kg i Squat, kunne et mål være at du inde for en måned kan sqautte 50 kg 8 gange osv At du træner læg med 30 kg. lyder ikke af meget Derudover bør du ligge bentræningen først i dit program, så du er mest frisk til de muskelgrupper der har første prioritet