Jesus

Medlemmer
  • Content count

    125
  • Joined

  • Last visited

About Jesus

  • Rank
    Medlem
  • Birthday November 17

Profile Information

  • Køn
    Mand

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Forbedre konditionen
  1. Ok Albertsen får lige fat i sådan en til at lave pull ups med. Da jeg vejede 90 kunne jeg tage en 15 chinups men det er knap og nap 4 år siden nu. Ja i grunden kan det vel være lige meget om man vejer 500kg så længe man har en nogen lunde lav fedt procent, min ligger på 27%, så der er et stykke vej endnu:-) Fame boy.. Hvis det er mig du spørger så med 60kg på stangen så ikke noget helt vildt der. Har vægtstang og bænk og squat stativ derhjemme. Tænkte kunne man ikke bare lave pullups, pushups, deadlift og squat som lidt træning?? Syntes nemlig så få øvelser som muligt.
  2. CUTS - Holder den stadig?

    Hehe hvis den holdt dengang virker det vel også idag?? Altså du spørger om den stadig holder:-)
  3. Har gået og tænkt lidt over det.. Er vel ikke en god ide at jeg blir tungere, ved heller ikke om jeg stadig kan lave kropshævninger med mine 110kilogram. Men ihvertfald så er jeg begyndt med 0 alchohol i mit liv så mon ikke det hjælper. Det er vidst noget med at det osse sænker forbrændingen noget. Syntes ikke rigtigt at traps vokser ved rows udover at lattissimus Dorsi kun vokser, er vel også derfor min øvre ryg halter noget på grund af en masse rows..
  4. Hey. Jeg er på udkig efter 2 ting og et par spørgsmål. Jeg mangler styrketræningsprogram med kun barbell. Og så mangler jeg et KB program til 6 dage om ugen. Jeg har lavet det her program: Squat/BOR/MiliPress/BenchPress/Good mornings/Shrugs/Biceps curls og frenchpress....Dur det til noget?? Jeg undrer mig over hvorfor ligegyldigt hvad program jeg prøver, så har jeg ikke rigtig nogle muskler i øvre ryg så som trapezius og romboids. Jeg har prøvet at shrugs og facepulls men der sker ikke rigtig noget også selv om det er 80 kg i den ene og 40kg i den anden. KB programmet kunne være Dag 1 swings/snatch. Dag 2 swings/CP. Dag 3 pause. Dag 4 forfra osv. Og her skal der laves mange øvelser ikke bare 3x10 og så færdig. Så hvordan lyder det?? Nogen andre gode trænings forslag??
  5. motion og kost

    Du spiser en hel del 'frokost' i løbet af dagen. Rugbrød og knækbrød er dødens pølse at spise for meget af derfor begynder du sikkert at få trang til mere lækre ting. Du kan også spise en portion blandet salat, der kan sådan set være færre kalorie i forhold til en skive rugbrød. Der findes også de gode grøntsager som blomkål, gulerod og så videre der har 40kcal i sig pr 100gr. I princippet kan du spise et helt blom kåls hoved og et stykke kød efter træningen og blive rimelig mæt(håber jeg), istedet for at drikke en eller anden shake som ikke mætter en skid.
  6. Jesus' log

    Mange tak Jsc:-) Træning i dag. 60 min løb på løbebånd på hastighed 7. Det blev godt lige lidt hårdt på de sidste 8 min. Havde overvejet før jeg kom derned at styrketræne lidt osse, men syntes ikke lige humøret var til det. Kan godt mærke jeg har fået lidt vabler, må lige ha kigget på det.
  7. Steroider i protein pulver?

    Ja Viking proteinpulver:-)
  8. Hvis du cykler 44min ja så har du cyklet dette og det er næsten 50 minutter og det var endda hårdere, så som Morten Z siger(administrator) så kan man ikke helt regne med de displays som de cykler har.
  9. Jeg er så bange!

    Jeg er også overvægtig og har da været ude for at nogen sagde 'du er fed' også selv om man egentlig ikke rigtig har gjort dem noget. Men altså jeg er da lige glad, Hvis det er det de mener så fred være med det. Freks hvis man kommer løbende med sine 112kg så var der en ældre mand der sagde 'det hjælper ikke noget det der'..... Det er ret dumt af folk at sige sådan noget og en dag kommer de til at sige det til den forkerte person... Hvis du virkelig kæmper for det blir det også en ny slags hobby eller game hvor det er meget givene for hvert kilo du går ned.. Se så frem til den dag det er din tur til at kalde folk 'fede' ROFL just kidding!
  10. Træningsprogram - mangler der noget?

    Nu ved jeg ikke lige med pullups eller chinups men hvis du træner med overhåndsgreb skulle det være fint, men med underhåndsgreb bør du nok få en øvelse ind til øvre ryg så som shrugs. Du spørger om din træning er for lidt eller for meget. Jeg syntes du træner for meget og nok bør vælge styrketræningen fra. Det oveni i hård kampsport og løb.. Kan ikke se hvad det skal gøre godt for du kan alligevel ikke rigtig bygge så meget muskler op med alt det du forbrænder på en uge. Med mindre du virkelig er i overskud. Jo du kan blive stærkere men dit valg af sæt/reps tyder på bodybuilding. Hvis du virkelig gerne vil være pro så kan jeg ikke forstå du ikke spørger din træner hvad han syntes du bør supplere med. Nok de færreste der ved så meget om MMA herinde. PS: I det store hele, hvis det er 10km du løber men hvis det bare er 3km er det da helt fint hvad du gør.
  11. Dopingtest - Bør jeg være nervøs?

    Aj tror da bare det er fordi kosttilskud skulle være et boost og når man finder ud af kosttilskud ingen effekt har eller meget ringe så begynder man måske at ty til mere effektive midler. Det er jo ikke alle som er ligeså kloge som mol's brugere.
  12. Er lesbiske kvinder overrepræsenterede i elite-sport?

    Jeg syntes da det ville være totalt uinteressant om en stjerne var homoseksuel. Er da straks værrere når de laver deres eget gay olympics og der ved distancerer de sig selv for hetero's som en slags 'undermennesker'.
  13. Steroider i protein pulver?

    Iøvrigt begyndte jeg at spise noget proteiner pulver vikingerne også spiste og fik udslæt på lænden af det. Nu er det næsten helt væk. Istarten var protein pulver et affalds produkt som man begyndte at sælge til bodybuildere. Ja jeg taler ikke imod brugen af det. Personligt ville jeg hellere spise noget mad med protein i for det mætter, protein pulver mætter ikke.
  14. Steroider i protein pulver?

    For at være sikker burde du nok få lavet en doping test.. Hvis der bare er det mindste nandrolon i det pulver eller andet kan det spores.
  15. Protein pulver!

    Blir svært at anbefale dig noget idet vi vidst ikke må reklamere for produkter herinde. Men ihvertfald kan du vælge noget med neutral smag og det smager af meget lidt.