salt

Medlemmer
  • Content count

    9,265
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    129

salt last won the day on February 3

salt had the most liked content!

1 Follower

About salt

  • Rank
    Inderkredsen™

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Gentofte
  • Interesser
    Bodybuilding.

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Bodybuilding

Recent Profile Visitors

31,813 profile views
  1. Hver dag er hver dag!

    Lavede sgu lige en ny PR i pattemandspres.
  2. Hver dag er hver dag!

    Lidt højdepunkter fra de sidste par ugers træning: Squat: 1 single på 200 kg og 3 x 5 på 170 kg. Dødløft: 3 på 200 kg Bænk: PR i dag. Først 2 på 160 kg og derefter 3 på 160 kg - STORE KANDER!
  3. Hver dag er hver dag!

    Kørte lige lidt fredagstræning i dag. Worksets i squat hed 5 på 180 kg, 5 på 160 kg og 5 på 160 kg. I bænken hed det 4 på 155 kg, 3 på 155 kg og 5 på 140 kg. Det var så PR i bænk og squat.
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Der er da gang i pecs herinde!
  5. Hver dag er hver dag!

    Lidt højdepunkter fra et par træninger: Nogle doubles på 200 kg i dødløft i går. I dag stod den på rep PRs i squat og i bænk. 9 på 160 kg i squat og 10 på 135 kg i bænk.
  6. Hver dag er hver dag!

    Jeg lavede 4 på 152,5 i bænk i dag. Ikke hvad jeg gerne ville, men fint eftersom jeg har haft lidt forkølelse onsdag og torsdag.
  7. Hver dag er hver dag!

    I går lavede jeg 4 reps på 180 kg i squat. Og 5 reps på 150 kg i bænk.
  8. Langt pokker i MOL

    Lidt Bjarne video til en dag hvor man er lidt småsløj.
  9. Hver dag er hver dag!

    En hurtig update: I søndags lavede jeg 3 x 5 @ 175 kg i squat og 3 x 4 @ 150 kg i bænk. Mandag blev det vist til 3 x 3 @ 190 kg i dødløft. Squatten var en all time rep PR. Jeg har lavet samme sæt og kg før, men det var med mine tykke knækogere.
  10. Hver dag er hver dag!

    200.000 Views i loggen video!
  11. Hver dag er hver dag!

    Q1 opdatering af træningssituationen. Det er ved at være noget tid siden jeg sidst har logget herinde. Hvad er der sket siden sidst? Jeg har cuttet 7 kg siden december. Så er gået fra ca. 107 kg til 100 kg og jeg har ikke tænkt mig at stoppe, omend tempoet er sænket noget. Squatten er begyndt at køre rigtigt fint igen. Det ved at være noget tid siden at jeg har haft ondt i knæene. Styrkefremgangen har ikke været så hurtig som forventet, og det egentlig været til mig egen fordel. Det går for godt, og så hælder man bare på med kg, fordi man bliver overivrig. 2 uger senere står man med en ny skade. I går kørte jeg 4 x 8 @ 135 kg. Der kunne jeg altså godt have brugt lidt af Arnes mentolbolsher, for lidt ekstra luft. Bænken er kun gået en vej Cuttet kombineret med høj taksering fra squatten, har intet gjort for min patstyrke, det er helt sikkert. I Atlas kører det meste som det plejer. Pånær at vi har brugt en røvfuld penge på nyt udstyr, der kommer i løbet af de næste par måneder. Det er vi mange der glæder os helt vildt til.
  12. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Jeg havde faktisk en rigtig fin tidlig formiddagstræning i går. Normalt træner jeg ikke før kl. 11, med mindre vi er ude i decideret tvang. Mit problem med tidlige træninger er at ryg og hofte ikke rigtigt har været igang og blevet bevæget nok. Det, og så kombineret med at man er dehydreret fra natten gør at tidlige træninger aldrig rigtigt har fungeret for mig.
  13. Hver dag er hver dag!

    Jeg er nu begyndt på at kunne squatte 130 kg uden smerter i knæet. I det hele taget går det bare fremad med knæet - både i styrke, stabilitet og mindsket ømhed. Jeg tager progressionen meget konservativt og alle løft er ekstremt kontrolleret. As I type, er jeg begyndt at eksperimentere med noget periodisk faste. Jeg gider ikke rigtigt tælle kalorier og være semisulten 24/7. Så i stedet bliver det til noget faste, hvor jeg i første omgang at ikke spiser aftensmad + det normale sene aftensmåltid. Det er ca. 18 timers faste og kan forgå på alle ugens dage. Det kan fint passe ind på en trænings offdag. Skal jeg ud i noget længere faste, bliver det nok fastlagt til weekenderne. Nu må vi se om jeg kan holde det ud, ellers må jeg ud i kalorietælling og sporadisk cardio.
  14. Hver dag er hver dag!

    Der var klubmesterskab i lørdags. Her lavede jeg 165 kg i touch n go bænk, hvilket er en tangering af PR.
  15. Hver dag er hver dag!

    Det er slut med videoer i denne log.