salt

Medlemmer
  • Content count

    8,919
  • Joined

  • Last visited

About salt

  • Rank
    Inderkredsen™

Contact Methods

  • MSN salt_13@hotmail.com
  • Website URL http://

Profile Information

  • Køn Mand
  • Sted Østerbro
  • Interesser Bodybuilding.

Previous Fields

  • Træningsformål: Bodybuilding

Recent Profile Visitors

7,354 profile views
  1. Manse_O

    Nu tager du den fanme med ro.
  2. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Jeg havde en fortrinlig gang bodybuilding i søndags med Manse O, Lærling og Barbellz. I dag stod den så på squat og lidt andet godt fra havet. Det var ok hårdt. Squat: 6 @ 160 kg 5 x 6 @ 140 kg Inc. bb presses: 3 x 6 @ 80 kg Leg curls: 3 x 10 @ 61 something Inc. db presses: 3 x 6 @ 40 kg RDL: 3 x 6 @ 100 kg Og læg til sidst.
  3. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Mans O er sur over at jeg ikke logger mine Ægte Bodybuilding™ træninger. Så jeg har lovet ham at logge en enkelt træning. Det var hvad der blev trænet i går, i dag var ben og bryst. På Ryg/delts/gunz dagen går det primært ud på at undgå unødigtaksering af CNS. Derfor bliver alle øvelser udført 100% kontrolleret, uden at jeg decideret vil betegne det som tempomanipulation. Jeg kan afsløre at barbell rows bliver en helt anden øvelse, hvis man udelader momentum og samtidig ogsåskal have den excentriske fase med i øvelsen. Dødløft: 3 x 3 @ 140 kg BB rows: 10 @ 60 kg 3 x 8 @ 70 kg Seated cable rows: 4 x 10 @ 45 something Pulldowns: 4 x 8 @ 55 something Straight bar extensions: 4 x 10 @ 37,5 something Supersættet med: DB curls: 4 x 8 @ 10 kg Rope extensions: 4 x 12 @ 27,5 something supersættet med: Cable curls: 4 x 8 @ 20 something Seated db presses: 6 @ 28 kg, 6 @ 34 kg, 6 @ 36 kg, 10 @ 28 kg Lateral raises: 3 x 8 @ 16 kg Reverse curls: 3 x 8 @ 20 kg Ben og bryst dag: Squat: 3 x 6 @ 135 kg Inc. db presses: 2 x 6 @ 42 kg, 8 @ 42 kg Leg presses: 10 @ 160 kg 2 x 10 @ 200 kg RDL: 3 x 6 @ 100 kg Plateloaded decline presses: 3 x 12 @ 110 kg Leg curls: 3 x 8 @ 53 something. Læg til sidst.
  4. Onkel Troels

    Nååårh jaaa, jooo, bum bum.
  5. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Årets mest begivenhedsrige træning i Fitness World. Det var ren flashback til de gode dage i Atlas Motion. Dervar TosseKlaus tribute med incline-decline presses. Hvilket skal forståes som en incline bænkpres, hvor man løfter røven så meget fra sædet at øvelsen bliver til et decline pres. Så var der det helt almindelig intelligente samtaler i omklædningen, hvor en ungersvend påstod at samtlige mænd i Danmark havde været ved en prostitueret - tyv tror hver mand stjæler. Der var også en gymbro med et kæmpe tripod med påmonteret DSLR-kamera, der skulle filme sine emty bar bb curls. I samme sekvens kom en dame, for at høre hvor lang tid vi havde tilbage i hvert vores rack. Jeg var kun lige gået i gang med opvarmningen aka. ses om en time. Gymbro med kamera stod jo så lige og blokerede et squatrack med sine flotte curls. Damen brokkede sig så over at alle maskiner var optaget. Men man skal altså ikke brokke sig over at alt udstyr er optaget når man selv vil optagebåde smithmaskine og et squatrack til sine supersæt. Min egen træning var noget off i det. Jeg havde ikke squattet sine lørdag og det gik lige i strækrefleksen. Bænkpres: 3 @ 140 kg 6 x 6 @ 120 kg Squat: 4 x 6 @ 135 kg Leg curls: 3 x 10 @ 47 something. Leg presses: 3 x 10 @ 160 kg RDL: 3 x 6 @ 100 kg Og læg til sidst.
  6. Manse_O

    Fed log!!!!1!
  7. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: En af de frygtede dage i programmet. Tunge ben inklusiv volumen. Hovedet var ikke rigtigt med på topsættet, hvilket gjorde at jeg måtte racke efter 3 reps. Efter nogle minutters pause gav jeg det er forsøg til og fik de 6 reps. Jeg kan afsløre at det ikke hjalp på de efterfølgende sæt. Squat: 3 @ 155 kg + 6 @ 155 kg 6 x 6 @ 135 kg Inc. db presses: 3 x 6 @ 42 kg Leg curls: 6 x 10 @ 47 something Inc. bb presses: 3 x 6 @ 80 kg Hack squat: 3 x 10 @ 60 kg Og læg til sidst.
  8. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Træning 5 dage i streg, jeg havde håbet på 6 dage, men jeg skal ud og spise med arbejdet i morgen - god dammit gainz goblinz. Men det er okay, jeg skal nok finde tid til at træne i weekenden. I næste bliver nok også til lidt off pga. et smut til Schweiz i et par dage. Leg pressen i LVK er til dels noget skrammel og til dels rigtig god. Hoved/nakkestøtten burde pilles af og smides til storskrald. Resten synes jeg fungerer ret godt på den. For mig er det nok den benpres jeg har prøvet jeg har kunnefå længst ROM og det går altså lige i quads. Et nummer jeg er glad ved pt. faktisk kan jeg godt lide hele hans youtube kanal. Squat: 3 x 6 @ 140 kg Low inc. db presses: 3 x 6 @ 47,5 kg Leg presses: 3 x 10 @ 150 kg Leg curls: 3 x 10 @ 61 enhjørninge Pushups: tempo 0525 3 x 6 @ bw - en svært undervurderet øvelse. DB RDL: 3 x 8 @ 40 kg Og lidt læg til sidst
  9. Hver dag er hver dag!

    Tykkemandsformen kan godt lide at presse ting væk fra kroppen.
  10. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: I dag stod den på tung bænk. Jeg tror at i dag afslørede at jeg måske har sat mit max måske 5 kg for højt. Den stod på 6 reps med 145 kg og jeg vil faktisk sige at de 145 kg ikke føltes voldsomt tunge i hænderne. De var desværre bare tunge nok til at bryde min teknik ned, så der ikke rigtigt kunne reppes igennem. Jeg fik 4 reps og kunne måske, måske ikke have grindet rep nr. 5 ud. Volumen sættene bliver hellere ikke lettere og i sidste rep i sidste sæt var der ikke mere tilbage at skyde med. Det positive jeg vil tage med, varat de 145 kg var til at håndtere og at det trods alt blev til en PR selvom det måske ikke var helt den PR jeg havde håbet på. Bænkpres: 4 @ 145 kg PR 4 x 6 @ 127,5 kg Squat: 4 x 6 @ 140 kg RDL: 10 @ 80 kg 2 x 8 @ 80 kg Leg curls: 10 @ 61 vægt 2 x 8 @ 61 vægt Leg presses: 3 x 10 @ 150 kg Og lidt læg til at slutte af med.
  11. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Træning i Lyngby i dag. Det blev til en PR i squatten. 6 reps på 160 kg. Og nu tænker i nok "jamen har har du ikke kørt reps på 170 kg og lavede du ikke en 5er på 170 kg". Det er korrekt, det har jeg gjort. Men det var på en god dag, ved solen i ryggen, Karim som spotter og ikke mindst med knækogere. De 160 kg i dag blev udført kun med bælte, hvilket i kan se da jeg har fanget det på video. Efter squatten var jeg ikke lige så kørt som som sidste gang jeg havde volumendag. Alligevel blev bænken gemt til mandag. Squat: 6 @ 160 kg 4 x 6 @ 140 kg Inc. db presses: 3 x 6 @ 42 kg Hack squat: 12 @ 40 kg 2 x 10 @ 60 kg Leg curls: 12 @ something kg 2 x 8 @ something kg Slow bænk: 3 x 3 @ 80 kg tempo 0525 RDL: 3 x 6 @ 90 kg Og læg til sidst.
  12. L-ARGININ OG INSTANT BCAA

    FintJeg svarer bare på lidt for mange indlæg, hvor man aldrig ser eller hører fra trådstarter igen. Primært fordi de får et svar, der fortæller dem at der ikke er en let løsning. Men bcaa 3-4 gange om dagen virker som fuldstændigt spild af penge. Det eneste jeg husker at bcaa hjælper i forbindelse med, er at holde en smule bedre på muskelmasse hvis du er under streng diæt. Og her var der vist kun tale om 3-5 gram bcaa. Maxerdk smed for et par uger siden opslag op på facebook, der indeholdte et forsøg der påviste at bcaa ikke gjorde nogen forskel. Hvis jeg var dig, så ville kan kigge på makro-faktorene -søvn, træning og mad. Derefter ville jeg væbne mig med tålmodighed. Jeg tror sagtens at man kan få youtube-resultater, men det kræver altså lige at man dedikeresig 100% i noget der ligner 3-6 år, alt efter udgangspunktet.
  13. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Jeg havde faktisk en træning i onsdags som jeg ikke har fået logget. Der skete ikke det store. Squat: 3 x 6 @ 135 kg Inc. db presses: 3 x 6 @ 42 kg Leg presses: 10 @ 160 kg, 10 @ 200 kg, 10 @ 240 kg RDL: 6 @ 70 kg 2 x 6 @ 100 kg Leg curls: 3 sæt 6-8 reps Kontrollerede pushups indimellem det hele. Jeg lavede måske endda også noget læg.
  14. L-ARGININ OG INSTANT BCAA

    Er det her endnu en af de tråde, hvor man ikke vil høre sandheden, men kun bekræftes i det man gør? Hvilket også er en af grundene til at mange svar bliver korte og kontante.
  15. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Ganske fin træning i går. Jeg er kommet frem til at den tunge bænkdag skal skubbes en dag. Således at tung squat og tung bænk ikke ligger på samme dag. Derved kan jeg også tillade mig at lægge bænkpres som første øvelse - vilde gainz til pecs. Træningsvægtinkl. tøj og sko: 103 kg. Squat: 4 x 6 @ 135 kg Inc. db presses: 6 @ 47,5 kg 3 x 6 @ 50 kg Leg presses: 3 x 10 @ 150 kg Leg curls: 8 @ 61 2 x 8 @ 69 Inc. bb presses: 3 x 8 @ 60 kg DB RDL: 3 x 6 @ 40 kg Og lidt læg.