salt

Medlemmer
  • Content count

    8,943
  • Joined

  • Last visited

About salt

  • Rank
    Inderkredsen™

Contact Methods

  • MSN
    salt_13@hotmail.com
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Østerbro
  • Interesser
    Bodybuilding.

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Bodybuilding

Recent Profile Visitors

8,091 profile views
  1. Hver dag er hver dag!

    Jeg tænker mere at man lige skal have sit pump på, inden man tør vise sig frem i sin spritnye GASP stringer.
  2. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Tunge men nemme squats i dag. Jeg undrers over folk der træner i sweatshirts og lange bukser. Må får det selvfølgelig heller ikke så varmt af smith presses og kickbacks, som man gør af tunge squats for 6ere. Squat: 6 @ 160 kg 4 x 6 @ 140 kg Bænkpres: 3 x 6 @ 115 kg Leg curls: 10 @ 54,5 2 x 8 @ 61 Hack squat: 12 @ 40 kg 2 x 10 @ 60 kg Inc. bb presses: 8 @ 60 kg 2 x 6 @ 80 kg RDL: 3 x 6 @ 100 kg Og læg.
  3. træningsprogram til nybegynder

    Mandag: Bænkpres, dødløft og Squat + 2 til 3 ekstra øvelser. Onsdag: Bænkpres, dødløft og Squat + 2 til 3 ekstra øvelser. Fredag: Bænkpres, dødløft og Squat + 2 til 3 ekstra øvelser. Uge 1: 5 x 5 med 65% af dit maxløft i hovedøvelserne. 3-4 sæt med 8-15 gentagelse i ekstraøvelserne. Uge 2: 5 x 5 med 67,5% af dit maxløft i hovedøvelserne. 3-4 sæt med 8-15 gentagelse i ekstraøvelserne. Uge 3: 5 x 5 med 70% af dit maxløft i hovedøvelserne. 3-4 sæt med 8-15 gentagelse i ekstraøvelserne. Uge 4: 5 x 5 med 67,5% af dit maxløft i hovedøvelserne. 3-4 sæt med 8-15 gentagelse i ekstraøvelserne. Uge 5: 5 x 5 med 70% af dit maxløft i hovedøvelserne. 3-4 sæt med 8-15 gentagelse i ekstraøvelserne. Uge 6: 5 x 5 med 72,5% af dit maxløft i hovedøvelserne. 3-4 sæt med 8-15 gentagelse i ekstraøvelserne.
  4. Photoshoot - forberedelse, cutte osv

    Spekulerer du bare eller er det noget du selv har planer om? Jeg vil sige at scenen og et photoshoot er 2 forskellige ting. På scenen ser du ud som du ser ud. Til et photoshoot der kan man optimere lyset og efterbehandle resultaterne til stort set lige det man ønsker. Det er ikke nogen hemmelighed at mange før og efter billeder, i magasinerne, er taget samme dag. Og så er der en verden til forskel på om du er clean eller ej, men det giver vist sig selv.
  5. Hver dag er hver dag!

    Løftning med muskler: Trænede i et talentløst center i dag. Ingen hacksquat, ingen liggende leg curl og alle bænke var så smalle at man umuligt kunne få stabiliseret sine skulderblade. Så den ellers planlagte omgang tunge bænkpres blev til en gang tung decline pres i stedet. Og da de ikke havde en liggende leg curl blev det til en gang seated leg curl, der som bekendt er en forfærdelig øvelse. Decline bb presses: 6 @ 140 kg 5 x 6 @ 120 kg Squat: 4 x 6 @ 135 kg Seated leg curls: 3 x 10 @ something??? Leg presses: 3 x 10 @ 180 kg RDL: 3 x 6 @ 90 kg Plus læg.
  6. Oppustet mave / mindre badering

    Mænd har en tendens til at lagre fedt omkring maven, så ikke noget nyt under solen her. Du er studerende, drikker du mange pilsnere? Træning 3 gange om ugen: Bryst - mandag, skuldre - onsdag og biceps - fredag? Løb 2 gange om ugen: luntetur på 3-5 km? For madinspiration der skal du nok finde en madblog eller en fitness kostblog. Det som mange i fitnessverden gør, er ikke ikke at lave komplicerede måltider, da det er svært at tælle kalorier. Som oftest er det Kød/protein, noget kulhydrat og grøntsager. Det kunne være stegt kyllingbryst med sweet potatoes og broccoli. Men faktum er, at du nok ikke fejler noget medicinsk, og derfor bare har en for høj fedtprocent. Og en for høj fedtprocent skal på en eller anden måde sænkes. Jeg ville danne mig et overblik over mit daglige kalorieindtag, skære en lille smule i det og så øge cardioindsatsen ganske lidt. Det er i øvrigt en myte at man SKAL spise 5-6 gange om dagen. Man skal finde den måde at spise på der er nemmest at holde ved. For nogle er det at spise 5-6 gange om dagen, for andre er det 5:2 faste og for andre er det intermittent fasting.
  7. Hver dag er hver dag!

    Muskulering: Den var godt nok varm i dag. Men der skal jo trænes alligevel. Jeg har fået en eller anden fjollet ide om at det kunne være sjovt at skulderpresse de tungeste håndvægte i Fitness World. Squat: 7 @ 155 kg 5 x 6 @ 135 kg Bænkpres: 3 x 6 @ 112,5 kg Leg curls: 3 x 10 @ 54,5 Hack squat: 3 x 10 @ 60 kg Inc. db presses: 3 x 6 @ 42 kg
  8. Belieber

    Det vil jeg mene er noget højt sat. Jeg har nogle billeder af T-Pain aka. Troels hvor han er målt til 13,5% med Dexa. Og hans fedt% var umiddelbart noget højere end din.
  9. Belieber

  10. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Jeg har døjet lidt med dårlig aktivering af min venstre pec. Så det bliver der arbejdet på. Min skulder var ved at være træt af skulle tage det fulde arbejde, når der blev bænket over 110 kg. Squat: 3 x 6 @ 130kg Bænkpres: 4 x 6 @ 112,5 kg RDL: 3 x 6 @ 112,5 kg Leg presses: 12 @ 160 kg 2 x 10 @ 200 kg Decline bb presses: 5 @ 120 kg 6 @ 120 kg 5 @ 130 kg Leg curls: 3 x 10 @ 54,5 kg Og så lidt læg.
  11. Steroider

    Jeg kender intet til mærker eller whatnot. Jeg kan dog sige med al sandsynlighed er at det ikke er lavet i et laboratorium. Ting af den kaliber, der ikke er lavet i et laboratorium under kontrollerede forhold, bør man som udgangspunkt ikke putte i sin krop.
  12. Steroider

    Fedt fedt fedt, det lyder som en godt projekt. Der må ikke rådgives om den slags herinde.
  13. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: God træning i dag. Squat: 4 x 6 @ 130 kg Bænkpres: 6 @ 127,5 kg 6 x 6 @ 112,5 kg High box squat: 3 x 5 @ 190 kg Leg curls: 10 @ 47,5 kg 2 x 10 @ 54 kg DB RDL supersættet med pushups: 3 x 7 @ 42 kg + 3 x 6 @ bodyweight Læg til at slutte af på.
  14. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Jeg tog en lynbeslutning i dag og kører videre med træningsprogrammet. Samme setup som i sidste cyklus, nu skal der bare lidt ekstra reps på det tungeste sæt. Bænken bliver nok sat 10 kg ned. Squatten var virkeligt døds i dag. Der var godt med kvalme under samtlige sæt. Så der var ikke meget energi tilbage efter den omgang og jeg tror desværre ikke at mine leg presses var DanielT approved. Squat: 8 @ 150 kg 6 x 6 @ 130 kg Bænkpres: 3 x 6 @ 110 kg RDL: 3 X 6 @ 110 kg Leg presses: 15 @ 100 kg 2 x 12 @ 140 kg Leg curls: 3 x 10 @ 47 something supersættet med tempo pushups. Og læg til at slutte af på.
  15. Hver dag er hver dag!

    Bodybuilding: Jeg tænker måske at jeg skulle prøve med en logning i anledning af det gode vejr. Jeg så for første gang nogensinde en synthol-john i den fri natur. Hvilken oplevelse at se sådan en i sit naturlige habitat. Det kan nævnes den trænede sin underkrop og helt efter alle lærebøgernes teorier. Inden træning så jeg denne træningsvideo. Squat: Op til en single på 140 kg uden bælte 2 x 3 @ 160 kg med bælte 3 x 3 @ 130 kg uden bælte Bænkpres: 4 @ 120 kg 3 x 6 @ 120 kg Bænken kører ad helvedes til. RDL: 6 @ 100 kg 2 x 6 @ 110 kg Inc. db presses: 3 x 6 @ 42 kg For en gang skyld var det rigtig incline og ikke low incline. Hack squat: 3 x 8 @ 80 kg Leg curls: 3 x 10 @ 47 something Og lidt læg til at slutte af på.