hansen.j

Medlemmer
  • Content count

    1,487
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

hansen.j last won the day on December 5 2009

hansen.j had the most liked content!

About hansen.j

  • Rank
    Always abs!
  • Birthday 08/05/1986

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Kbh NV / The Gym
  • Interesser
    Fodbold, løb, styrketræning, film

Recent Profile Visitors

1,042 profile views
  1. Hver dag er hver dag!

    Nej, heldigvis da. Men stærk patpres!
  2. Log of Hansen

    Hej alle, i går trænede jeg muskler. Opvarmning Squat ~8 sæt x 6 x 60 kg Bænkpres Opvarmning til 2 x 100 kg 5 x 110 kg 5 x 110 kg 5 x 110 kg 4½ x 110 kg 5 x 110 kg Bulgarian Split Squat 8 x 40 kg 8 x 40 kg 8 x 40 kg 8 x 40 kg 8 x 40 kg Incline DB Press 8 x 26 kg 8 x 26 kg 8 x 26 kg Laaangsomme repetitioner I dag trænede jeg hjerte. Løb i regn & blæst 8,4 km @ 38:30 (4:35 / km) Nu spiser jeg flæskestegssandwich og ser på racerbiler i mit fjernsyn.
  3. Log of Hansen

    Blå mandag-træning ft. Ozzy og nogle andre Dagens sang (tak til Q-base): Den er god! Opvarmning, skulder drills, foam roll, 500m roning A1: Bænkpres Opv 6 x 90 kg 6 x 90 kg 6 x 90 kg 6 x 90 kg 6 x 90 kg A2: Chins Opv 6 x BW+8 kg 6 x BW+8 kg 6 x BW+8 kg 6 x BW+8 kg 6 x BW+8 kg B1: DB Fly Press h2 12 x 21 kg 12 x 21 kg 12 x 21 kg 12 x 21 kg B2: CG Cable Row 12 x 60 12 x 60 12 x 60 12 x 60 EZ Skull Crushers 8 x 42 kg 8 x 42 kg Tabata @ Roning Rotator inkl. ølkassepause Løb i morgen!
  4. Drømmen om mikroskopiske nosser

    Du er stærk i numsen!
  5. Hver dag er hver dag!

    Hej, jeg hedder Jesper
  6. 31

    Altså jeg faldt ned af en trappe i en brandert for snart 1½ år siden og fik en hjernerystelse, som har påvirket mig on/off siden - især de første ~8 måneder. Derfor har træningen også været meget on/off, og har ikke haft så høj prioritet Men håber snart at skrue frekvens lidt mere permanent op - lige pt er det mest bare prioritering som holder mig væk.
  7. 31

    Har lige fået læst de sidste 20-30 sider i loggen. Dejlig læsning - meget inspirerende og til at blive i godt humør af
  8. Log of Hansen

    Le Gend: Jeg er mejt mejt crossfitz! Dixen: Jeg skylder helt klart et "ELITE"-råb! Det kan være det kommer i morgen Sen fredagstræning i selskab med Aryan Brother 1 & 2, Medicin-Marc, Bodylab-Frederik og Nordvest-Kasper. Startede lidt sløvt ud rent energimæssigt, men kom efter det senere hen. Opvarmning: Skulder drills, hip drills A1: DB Incline Press h2 Opv 12 @ 36 kg 12 @ 36 kg 12 @ 36 kg 12 @ 36 kg A2: Pull-ups Opv 12 @ BW 12 @ BW 12 @ BW 12 @ BW På minuttet: B1: PG Bænkpres m. selvmordsgreb og pause på bryst Opv 5 @ 80 kg 5 @ 80 kg 5 @ 80 kg 5 @ 80 kg 5 @ 80 kg 5 @ 80 kg 5 @ 80 kg 5 @ 80 kg 5 @ 80 kg 5 @ 80 kg B2a: Pendlay Rows Opv 5 @ 70 kg 5 @ 70 kg 5 @ 70 kg 5 @ 70 kg 5 @ 70 kg Fungerede ikke optimalt, så skiftede til: B2b: OADR 5 @ 36 kg 5 @ 36 kg 5 @ 36 kg 5 @ 36 kg 5 @ 36 kg Uden straps for en gangs skyld - havde heller ikke tid til at bruge dem. C1: Hanging Reverse Crunches 6 @ BW 6 @ BW 6 @ BW 6 @ BW C2: Liggende DB Bagskulder Mange @ 4 kg Mange @ 4 kg Mange @ 4 kg C3: Cable Flyes 15 @ 20 15 @ 20 15 @ 20 Crosstrainer 8 min @ lvl3 @ 150 kcal Ben+skulder i morgen @ ~13.
  9. Log of Hansen

    salt: Det lagde jeg ikke mærke til. Til gengæld glemte jeg at nævne DIG i min fine opremsning. Det var nok ikke sket, hvis du havde haft orange t-shirt på! Fin onsdagstræning i går ft. Dixen, Bodylab-Frederik, Medicin-Marc, Aryan Brother2, Cornelia, Søren Svend, Juice m.fl. Torsdagsmorgenvægten sagde btw. 82.7 kg i morges. Fint. Opvarmning: Skulder drills, hip drills A1: CG Bænkpres Opv 10 @ 85 kg 10 @ 85 kg 10 @ 85 kg 10 @ 85 kg 10 @ 85 kg A2: CG Hammer Chins Opv 10 @ BW 10 @ BW 10 @ BW 10 @ BW 10 @ BW B1: EZ Curls 6 @ 42 kg 6 @ 42 kg 6 @ 42 kg 6 @ 42 kg 6 @ 42 kg 6 @ 42 kg B2: EZ Skullcrushers 6 @ 47 kg 6 @ 47 kg 6 @ 47 kg 6 @ 47 kg 6 @ 47 kg 6 @ 47 kg B3: DB Front Raises 12 @ 4 kg 12 @ 4 kg 12 @ 4 kg 12 @ 4 kg 12 @ 4 kg 12 @ 4 kg For at afprøve teknikken B4: Lateral Raise 8 @ 5 kg 8 @ 5 kg 8 @ 5 kg 8 @ 5 kg 8 @ 5 kg 8 @ 5 kg Igen noget teknik Finisher 4 runder: - 500m C2 Roning (100m ned for hver runde) - 10 Push Press @ 40 kg (+clean på første rep) - 15 KB Swings @ 20 kg - 8 Burpees (1 rep ned for hver runde) Tid: 14:16. Det var hårdt. Derefter ovnbagte rødbeder og gulerødder med flanksteak og tigerrejer. Lækkert! Formentlig løb i dag - i hvert fald bliver det ikke The Gym. Det gør det til gengæld fredag @ ~18 og lørdag @ ~13.
  10. Log of Hansen

    I går var det orange-t-shirt-tirsdagstræning, hvilket dog kun blev fejret af Morten Erdahl, VikingeMorten og undertegnede. I gymmet var desuden Mulle, Dixen, Moses, Bodylab-Frederik, Medicin-Marc, Aryan Brother2, ProgrammeringsSøren m.fl. Det blev en ok træning med fin intensitet. Opvarmning: Skulder drills, hip drills, foam roll, udstræk osv. Squat P40 Opv 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg 2 @ 102.5 kg Med bælte. Military Press P40 Opv 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg 2 @ 60 kg A1: BB Overhead Lockouts Opv 6 @ 70 kg 6 @ 70 kg 6 @ 70 kg 6 @ 70 kg 6 @ 70 kg A2: KOACLR 12 @ 15 12 @ 15 12 @ 15 12 @ 15 12 @ 15 Supersættet med A1 A3: Reverse Hypers 8 @ 55 kg 8 @ 55 kg 8 @ 55 kg 8 @ 55 kg 8 @ 55 kg High Decline Crunches -> High Decline Russian Twist -> High Decline Crunches 10 @ BW+10 kg -> 12 @ BW+10 kg -> 10 @ BW 10 @ BW+10 kg -> 12 @ BW+10 kg -> 10 @ BW Finisher: AMRAP, 10 min 5 Burpees 10 KB Swings @ 24 kg 10 Søren Svend QuadSquats (dog 12 i første runde) - Resultat: 9 runder Derefter hjem til to venner for at se CL og spise burger fra Sporvejen. Træning i dag @ ~16.30
  11. Log of Hansen

    Sen mandagstræning i The Gym. Der var så proppet med flotte mennesker da jeg ankom, at jeg brugte de første 10 min på at gå rundt og brofiste. Morten Erdahl, Søren Svend, Dixen, salt, MamboMads, Aryan Brother 1 & 2, Medicin-Marc, Penis, IT-Simon, Albue-Henrik, Bodylab-Frederik, Viking-Morten og flere endnu. Det blev dog alligevel en lidt energifattig træning med lidt for lange pauser. Men det går nok. Pandekager og is, I ved. Opvarmning: Skulder drills Bænkpres Opv 3 @ 115 kg 3 @ 115 kg 3 @ 115 kg 3 @ 115 kg 7 @ 100 kg 8 @ 100 kg - lidt længere pause 13 @ 80 kg OADR Opv 5 @ 51 kg 5 @ 51 kg 5 @ 51 kg 5 @ 51 kg 5 @ 51 kg Er begyndt at køre lidt mere vandret og lidt mere strict. Det er godt! A1: Incline DB Press h4 10 @ 28.5 kg 10 @ 28.5 kg 10 @ 28.5 kg 10 @ 28.5 kg A2: Cable Flyes 12 @ 20 12 @ 20 12 @ 20 12 @ 20 A3: CS BB Rows 12 @ 52 kg 12 @ 52 kg 12 @ 52 kg 12 @ 52 kg C2 Roning 1000m @ lvl10 @ 3:29:9 - Præcis 5 sek hurtigere end sidst. Rotator Derefter hjem og spise 450g hakket okse, rødbeder, gulerod, hvidløg, løg, rød balsamico og olivenolie. I morgen er der orange-t-shirt-tirsdagstræning ved 17-18-tiden.
  12. Log of Hansen

    Hyggelig lørdagstræning i selskab med Juice, Morten Erdahl, Søren Svend, Karim, Riis, MamboMads, IT-Simon og flere. Opvarmning: Skulder drills, hip drills, yoga, udstræk, hypers, foam roll osv. Dødløft Opv 3 @ 160 kg 3 @ 160 kg 3 @ 140 kg 3 @ 140 kg 3 @ 140 kg 3 @ 140 kg 3 @ 140 kg 3 @ 140 kg DB Shoulder Press h9 Opv 8 @ 23.5 kg 8 @ 23.5 kg 8 @ 23.5 kg 8 @ 23.5 kg 8 @ 23.5 kg 8 @ 23.5 kg A1: GHR 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW A2: Calfe Raise 20 @ BW 20 @ BW 20 @ BW 20 @ BW 20 @ BW 20 @ BW 20 @ BW 20 @ BW A3: KOACLR 6 @ 17.5 6 @ 17.5 6 @ 17.5 6 @ 17.5 6 @ 17.5 6 @ 17.5 6 @ 17.5 6 @ 17.5 High Decline Crunches 6 @ BW+14 kg 6 @ BW+14 kg 8 @ BW+14 kg Tabata 4 x 12 KB Swings @ 24 kg 4 x 7-8 Burpees Rotator Derefter hjem og spise riskiks+hytteost+skinke+olivenolie. bb! Nu vil jeg se The Rum Diary. Måske løb i morgen aften. Træning mandag @ ~18.
  13. Log of Hansen

    Fredagstræning feat. Juice, Bodylab-Frederik, Aryan Brother 1+2 m.fl. Opvarmning: Skulder drills Incline DB Press h2 Opv 8 @ 38.5 kg 8 @ 38.5 kg 8 @ 38.5 kg 8 @ 38.5 kg 8 @ 38.5 kg 8 @ 38.5 kg WG Hammer Chins Opv 5 @ BW+16 kg 5 @ BW+16 kg 5 @ BW+16 kg 5 @ BW+16 kg 5 @ BW+16 kg 5 @ BW+16 kg A1: CS BB Rows 6 @ 57 kg 6 @ 57 kg 6 @ 57 kg 6 @ 57 kg 6 @ 57 kg 6 @ 57 kg 6 @ 57 kg 6 @ 57 kg 6 @ 57 kg 6 @ 57 kg A2: Decline DB Press (2-3 sek ecc) 7 @ 28.5 kg 7 @ 28.5 kg 7 @ 28.5 kg 7 @ 31 kg 7 @ 31 kg 7 @ 31 kg 7 @ 31 kg 7 @ 31 kg 7 @ 31 kg 7 @ 31 kg A3: Low to High Cable Flyes 6 @ 20 6 @ 20 6 @ 20 6 @ 20 6 @ 20 6 @ 20 6 @ 20 6 @ 20 6 @ 20 6 @ 20 Hansen Sidebends 15 @ BW+21 kg 15 @ BW+21 kg 15 @ BW+21 kg Masser af hip drills mellem sættene Crosstrainer 10 min @ lvl3 @ 213 kcal Rotator Derefter Halifax med Juice og Bodylab-Frederik. Træning i morgen @ ~13.
  14. Log of Hansen

    salt: Det var hygge! Dixen: Ja, det er lidt dumt. Spøer: Det burde du gøre, for der var absolut intet ironi i det jeg skrev! Fin torsdagstræning i selskab med salt, MamboMads, IT-Simon, Dixen m.fl. Fik stjålet min sadel i nat, så der var god quad-træning på vej til TBS for at købe en ny. 3-4 km med fast nav og ingen sadel er rimelig hårdt! Opvarmning: Skulder drills, hip drills A1: CG Bænkpres Opv 4 @ 100 kg 4 @ 100 kg 4 @ 100 kg 4 @ 100 kg 4 @ 100 kg 15 @ 75 kg A2: EZ Curls 8 @ 37 kg 8 @ 37 kg 8 @ 37 kg 8 @ 37 kg 8 @ 37 kg 30 @ 32 kg Tabata 4 x 12 KB Swings @ 24 kg 4 x 7 Burpees B1: Hanging Reverse Crunches 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW B2: EZ Skullcrushers 8 @ 42 kg 8 @ 42 kg 8 @ 42 kg 8 @ 42 kg B3: DB Concentration Curls 8 @ 13.5 kg 8 @ 13.5 kg 8 @ 13.5 kg 8 @ 13.5 kg C2 Roning 1000m @ 3:34 Rotator + hip drills Bryst+ryg i morgen @ 17-18.
  15. Log of Hansen

    Tirsdagstræning ft. Aryan Brother1, Prospect, VikingeMorten, MamboMads, Salt, Dixen, Moses, Bodylab-Frederik m.fl. Moses forærede mig - helt uden pres - en O&W. Det var jeg meget glad for! Var rimelig træt, så det blev en halvsløv omgang. Jeg vejede mig btw. i morges - 83.6 kg sagde vægten. Det er ok. Skal lige 2-3 kg ned de næste 1½ måneds tid. Opvarmning: Skulder drills, hip drills, foam roll, udstræk Squat Opv 3 @ 110 kg 3 @ 110 kg 3 @ 110 kg - 60s pause herefter 3 @ 90 kg 3 @ 90 kg 3 @ 90 kg 3 @ 90 kg 3 @ 90 kg 3 @ 90 kg 3 @ 90 kg Med bælte i dag, Dixen-tribute. Military Press P60 Opv 3 @ 26 kg (DB) 3 @ 26 kg (DB) 3 @ 55 kg 3 @ 55 kg 3 @ 55 kg Så stoppede jeg, da min skulder brokkede sig lidt. DB fungerede ikke rigtigt, når jeg skulle svinge dem op til startpositionen. A1: FM Læg 15 @ 180 -> 15 @ BW 15 @ 180 -> 15 @ BW 15 @ 180 -> 15 @ BW 15 @ 180 -> 15 @ BW 15 @ 180 -> 15 @ BW A2: KOACLR 13 @ 12.5 13 @ 12.5 13 @ 12.5 13 @ 12.5 A3: High Decline Crunches 10 @ BW+12 kg 10 @ BW+12 kg 10 @ BW+12 kg 10 @ BW+12 kg Så gad jeg ikke mere. Off i morgen, træning torsdag sen eftermiddag.