fune

Medlemmer
  • Content count

    59
  • Joined

  • Last visited

About fune

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 07/28/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Bramming

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke
  1. Erfaringer med iPod og Nike+ ?

    Jeg har selv løbet et stykke tid nu med bare ipod og selvf sender og måler, men har ikke købt nike skoen. Har bare valgt at tage en elastik som jeg kan fastgøre måleren med på "skaftet" af min sko, det har virket fint nok. Har prøvet at samligne med at køre min rute i bil og måle den på iform, og der har været nogenlunde præcist med min ipod. Så jeg er tilfreds med produktet :)
  2. Seneste måltid?

    Det kommer vel an på hvad du vil med din krop, hvis du vil tage på, så æd for satan æd :D Men derimod hvis du vil cutte eller lign er det jo ikke smart at indtage mad lige inden du skal i seng. Jeg plejer som regl aldrig at spise 3 timer inden jeg hopper i seng
  3. Protein Hjælp

    Har du hele tiden spist det samme mærke protein produkt, eller har du skiftet mellem forskellige? Måske spørger jeg dumt, men kan du forklare mig hvad den biologiske sammenhæng er mellem træning og acne, eller give mig et link eller lign så jeg kan læse noget om det?
  4. Protein Hjælp

    Har du noget dokumentation på at billige protein produkter giver uren hud eller er det kun noget du har oplevet? I så fald må der jo være tilsat noget "ekstra" til de billige produkter? Har ikke helt styr over reglerne her inde, men må du sige hvilket mærke det var du købte i sin tid da du begyndte at få uren hud? Eller hvor du havde købt det?
  5. Jeg synes ikke rigtig jeg er sådan smadret efter træning som jeg plejer at være, når jeg f.eks. har trænet 2 dags split. Jeg har dog taget en ekstra bryst øvelse med ind, da jeg ikke synes jeg fik nok bryst. Vil det være dumt at smide lidt flere øvelser på? Er der andre som kører 3 dags split som har nogle erfaringer de kan give ud af mht. mit program?:)
  6. Ja det giver jeg dig ret i.. Du skulle vel ikke lige ligge inde med et link til den øvelse du kalder BOR, for den har jeg aldrig hørt om før Men hvis jeg vil opnå maskimal muskelvækst skal jeg så køre 2dags split eller 3dags? Hvis vi antager kosten bliver indtaget nogenlunde ordenligt.
  7. Hvis man nu siger jeg vil køre 3dags split? Så skal jeg vel have flere en øvelse til biceps, for ellers bliver det da en kort trænings dag når jeg skal træne biceps og ryg Hvis man nu sku bygge det op i et 3dags split hvad vil i så foreslå af øvelser til de forskellige dage?
  8. Hej i kloge MOL'er Jeg træner 6 gange i ugen, og kan ikke rigtig finde ud af om et 2dags split er for meget? Så overvejer at gå over til et 3dags split? Hvad vil i mene er bedst? Jeg har trænet omkring 2-3 år, men det har ikke været nær så seriøst som det er på nuværende tidspunkt. Trænede cirka 3 gange i ugen førhen med et fullbody program. Indtil videre i mit 2dags split har jeg kørt følgende øvelser: Første dagen Bryst Bænkpres Skråpres Dumbell press Flyvers Triceps Cable pushdown Dips Til tider close grip bench press Skulder Lateral raise Front raise Anden dagen Biceps Biceps curl Preacher curl Hammer curl Ryg Chin ups Rowing Pull down Benene bliver trænet lidt forskelligt, med forskellige øvelser, med vægte, løb og cykling. Ved godt jeg ikke har squat og dødløft med, men har ikke mulighed for at få den vist i det center jeg træner i, så er lidt bange for at min teknik er for dårlig. Hvad vil i mene om det program? Skal jeg gå over til et 3dags split og evt. sætte lidt flere eller mindre øvelser på? Kom med ris og ros!
  9. Ofte sulten

    Som du selv siger det, nogen har nemmere ved at tabe sig end andre. Det kan jo sagtens være tilfældet her. Kan også ske at hun er begyndt at få flere muskler, som jo vejer mere end fedt og derfor siger bade vægten at hun ikke taber sig Men hun kunne evt. prøve at bruge et målbånd og måle sig forskellige steder, og på den måde se om træningen har nogen sådan synlige resultater :4thumbup:
  10. Skummetmælk SKIDT under cut?

    Vil da ikke mene 5 liter mælk er usundt? Jeg drikker selv mellem 3-6 liter om dagen, alt efter hvad får at spise selvfølgelig. Men ja, giver dig ret i at protein igennem fast føde også er min første priotet. Det er jo rugbrødet, som gør en stor og stærk!
  11. Var i center den anden dag hvor jeg tænkte, ville jeg hvis jeg lavede om på min rækkefølge kunne få mere ud af min træning? Jeg tager følgende øvelser, i et fullbody program 3 gange i ugen. Prøv at kom med foreslag til hvilken rækkefølge i mener disse øvelser skal tages i, og om jeg mangler nogle øvelser til nogle muskelgrupper eller evt. skal have flere med for at træne en muskelgruppe bedre, såsom bryst eller lign. Bænkpres Squat Dødløft Lateral Raise Shoulder press Biceps dumbell Triceps dip Mave Håber i kan hjælpe mig /fune
  12. Hvor mang set i hver muskelgruppe?

    Jeg har nu ellers hørt en fugl synge om at 60 er svaret på alt?!
  13. Hvor mang set i hver muskelgruppe?

    Argh MaxPower the lyseslukker
  14. Savner fremgang i bænk?

    Da jeg startede med chin-ups kunne jeg heller ikke tage særlig mange. Men efter at have kørt den et stykke tid, kunne jeg tage flere og flere. Mærkelig nok hva Men ellers kan du bruge at køre denne øvelse, rammer også godt i "vingerne": http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGe...entOverRow.html
  15. Savner fremgang i bænk?

    Nej hvis du kigger på de muskler som hver øvelser rammer, kan du se de ikke er samme Military: http://www.exrx.net/WeightExercises/Deltoi...itaryPress.html target: http://www.exrx.net/Muscles/DeltoidAnterior.html Chin-ups: http://www.motion-online.dk/styrketraening...liste/chin_ups/ target: http://www.motion-online.dk/styrketraening...rede_rygmuskel/ Håber det kan hjælpe