CA8

Medlemmer
  • Content count

    753
  • Joined

  • Last visited

About CA8

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 05/18/1988

Profile Information

  • Køn
    Mand

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Funktionel styrke
  1. Prøver centret bindestreg2 skriver :)
  2. Fedt, tjekker det ud ASAP :) Tak.
  3. Leder efter et sted i KBH, hvor jeg kan træne muscle-ups i ringe. Derudover selvfølgelig dødløft, squat, dips, bænkpres, osv. Gerne også kettlebells. Det skal også være tilladt at anvende magnesium, så FitnessWorld o.l. duer nok ikke. Crossfit-centrene kunne måske fungere, men kan ikke få holdtræning til at passe ind i min hverdag. Men måske nogle af centrene har open gym med rings? Anyone?
  4. Overskriften skulle lige fange jer - jeg ved godt, at man ikke vokser i højden af styrketræning. *Men* jeg har bemærket, at jeg bliver et par centimeter højere i perioder hvor jeg styrketræner regelmæssigt (dødløft, squat, m.v.) i forhold til perioder, hvor jeg ikke styrketræner og blot arbejder stillesiddende. Jeg tænker, at kroppen bliver strukket mere ud, på en eller anden måde, i perioder, hvor jeg styrketræner i forhold til de pauser, jeg har haft, hvor jeg blot har arbejdet og nærmest 'falder sammen'. Kan det passe?
  5. Købte Five Fingers for en uge siden og løb 1,5 km første dag. *MAJOR* DOMS. Er netop gået væk. Planlægger at løbe ~4km i aften. God idé??

    1. Show previous comments  5 more
    2. KennethJ

      KennethJ

      Hvad så, kom du afsted?

    3. CA8

      CA8

      Ja! Og DOMS vendte frygteligt tilbage efter blot 200M, men gennemførte samme distance som første gang. Rammer snart vejene igen med FF. Pisse fede at løbe i.

    4. CA8

      CA8

      Ja! Og DOMS vendte frygteligt tilbage efter blot 200M, men gennemførte samme distance som første gang. Rammer snart vejene igen med FF. Pisse fede at løbe i.

  6. Human flag

    Vil lige sige, at træningen fungerer helt efter hensigten - kan snart sætte et human flag! Får også masser af styrke i de store øvelser. Har lagt mit program således, ud fra inspiration i denne tråd, hvis det skulle have interesse for nogen: Dag 1: Chin-ups, 5x5 Deadlift (Regular/straight), 5x5 Military press, 5x5 Upright row, 5x5 Ab Wheel Rollout, 5x5 Dag 2: Turkish get-ups, 5x1 Backsquat/frontsquat, 5x5 Benchpress, 5x5 Rear Delt Row, 5x5 Dragon flags, 5x5
  7. Træning vs sygdom

    Er lidt småforkølet pt., og har da tænkt mig at træne... Handler bare om at få en masse varme og te inden/efter
  8. Human flag

    God idé, tak. Hvad mener du med "dynamisk stjerne"? I øvrigt, tak for hjælpen i de ovenstående svar, du gav
  9. Human flag

    Kan godt være jeg burde have row-øvelser. Tænker du på en bestemt jeg mangler? Jeg har en udmærket håndstand. Hvad er wall runs?
  10. Human flag

    Jeg vil gerne kunne lave et human flag, som vist på http://www.beastskills.com/Flag.htm Er i gang med at træne mig op til det. Derfor kører jeg følgende program, som jeg gerne vil have feedback på ifht. på sigt at kunne udføre flaget Day 1: Turkish get-ups, 5x1 Deadlift, 5x5 Chin-ups, 5x5 + superset one-arm pushups, 5x5 Ab Wheel Rollout, 5x5 Day 2: Benchpress, 5x5 Backsquat/frontsquat, 5x5 Military press, 5x5 Dragon flags, 5x5
  11. Indre mavemuskler?

    http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm
  12. Hjælp til oppustet mave

    http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm Virkede for mig.
  13. Opsplitning af program

    Jeg havde tænkt mig at forsøge med 5x5 i en periode. Det burde vel sætte en del gang i tingene. Men tak for hjælpen so far.
  14. Opsplitning af program

    Ok. Det må vel også være hårde nok øvelser (selv opsplittet) til at stimulere hypertrofi og styrke?
  15. Jeg overvejer at opsplitte mit nuværende 5x5-baserede program, da det er voldsomt hårdt at skulle køre følgende øvelser på én dag: Squat Dødløft Bænkpres Clean & jerk Pull/chin-ups Dips Opsplitningen skulle være sådan her: Dag 1: Squat Bænkpres Pull/chin-ups Dag 2: Dødløft Clean & jerk Dips Hvad siger I til det? Vil effektiviteten af programmet falde eller stige? Personligt tror jeg, at den vil stige, da jeg helt sikkert vil kunne læsse flere kg. på i øvelserne.