Aquavand

Medlemmer
  • Content count

    180
  • Joined

  • Last visited

  1. Ahva? Du træner 2x biceps og 2x triceps så kan ikke se fornuften i det.
  2. Crossfit kan slå dig ihjel

    De skulle bare haft haft den nævnte bryst-maskine i Frankrig i 1789!
  3. Crossfit kan slå dig ihjel

    Jep. Det med at de smider ligene i containere og gemmer dem væk, får mig til at tænke på det som en aprilsnar. Vi mister ikke bare personer på den måde her i Danmark, slet ikke da dem der går i fitness formodes at være en del af samfundet (modsat hjemløse, ulovlige indvandrere etc. der ikke er fast tilknyttet arbejde, venner og systemet etc på samme måde)
  4. Opvarmning

    Styrketræning: Stigende vægt i øvelsen som opvarmning Cardio (løb): 30min let løb
  5. Kcal forbrug ved træningsformer

    Et skud i tågen, inddrager den din "normale" forbrænding? Den vil jo givetvis være højere, da du cykler i længere tid.
  6. Det er super forskelligt hvad der virker for den enkelte. Jeg har aldrig haft skinnebensbetændelse uanset hvor hurtigt "jeg starter op", og min ven får det i perioder. Har du prøvet med fx. 10 mins sjipning i en uge, så 12min næste uge etc? Det går langsomt, men utvivlsomt hurtigere end hvis du hele tiden skal stoppe op pga skinnebensbetændelse... Prøv at arbejde dig op på 45-60 min sjipning, for at opbygge knogler, sener etc. (man tager også den kedelige folkeskole og gym for at have færdighederne til uni, ikke omvendt ;) ) Derudover, massage hjælper! Masser dine skinneben, ofte! :)
  7. Smerte i mavemusklerne ved træning

    Har du prøvet at give din mave en pause?