NikoR

Medlemmer
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

About NikoR

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 03/14/1992

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Jægerspris
  • Interesser
    Arbejde, biler, musik og træning!

Previous Fields

  • Træningsformål:
    styrke + vægttab.
  1. Forbedrelse af kostplan.

    Hej. Efter en pause fra træning center, har jeg valgt at komme igang igen, og efter 2-3 måneders træning nu her, vil jeg gerne fokusere mere på min kost også, sådan at jeg os har masser energi på arbejdet, efter jeg har trænet om morgen! Min kost består lige pt af: Morgenmad 06:10 Havregryn med Minimælk. STYRKETRÆNING. Efter træning 07:30 Skyr med hakket mandler eller Nutramino Proteinpulver. Formiddag 10:00 1-2 Bananer, Samt en håndfuld mandler. Middagsmad 13:00 Fuldkorns rygbrød med hamberryg, makrel og æg. variere med æg osv. Aftensmad 18:30 Variere efter hvad der bliver lavet, men gerne sundt x). Nogle gange tager jeg en skyr når jeg sidder og har lyst til et eller andet. Er der noget jeg kan lave om her? jeg skal både tabe mig, men os blive markeret ;-). - Nikolaj.
  2. Hjælp til et godt program her!

    Det kunne jeg selvfølgelig gøre! :) Kl. 6.20 Spiser jeg havregryn. Kl. 6.45 er jeg nede og styrke træne. Kl. 8.00 spiser jeg et rundstykke + en kakao. Kl. 10.00 Spiser jeg en Skyr, gerne med hakket mandler. Kl. 13-13.30 spiser jeg 3 stykker Rugbrød til frokost. Kl. 18-19 Spiser jeg aftensmad, variere af hvad kæresten laver. Jeg styrke træner hver dag, og holder fri i weekenderne, begynder nu her med at lave Cardio 2-4 gange om ugen om aften!:)
  3. Hjælp til et godt program her!

    SVB - Har prøvet at læse utallige af hjælp til kostplaner, da jeg har været rimelig seriøs med træningen før jeg kom til skade, og der levet jeg af havregrym. tun/Makrel og grov pasta med Kylling, samtidig med jeg var på kreatin!:) Derfor vil jeg hellere have lagt en plan over noget sundt aftensmad, så kæresten herhjemme os gider spise med mig! :D
  4. Hjælp mig med programmet!! :))

    1. Rasmus G

      Rasmus G

      Bænk

      21s

      Lateral Raises

      Mave

      Selv tak

    2. Oksen fra Århus N

      Oksen fra Århus N

      Train, eat, sleep, repeat!

  5. Hej alle. Jeg er nu efter en længere skade fra sidste besøg ved motion center, klar igen! :D Så nu vil jeg igang, og gerne med det rigtige program, så jeg kan se muligheder og løsning på mit problem. Mit problem er jeg ikke er tilfreds med min krop. jeg var i god træning da det skete, og var rimelig godt igang med styrketræning. hvor det hele det vokser jo, hvilket så er faldt ned til lidt løst igen x). og efter det er sagt, så min mave der er lidt for meget på den.. hvilket jeg gerne vil have væk, derfor jeg spørg til råds herinde nu! Jeg vil gerne stramme min mave op, da der sidder lidt for meget ved bukse kanten, ikke utrolig meget, men der sidder lidt :). der efter vil jeg jo os gerne markeres på bryst, arme samt skuldre. Nogle der kan hjælpe med træningsprogram, samt kostplan? Jeg havde ideen om at tage ned i træning center om morgen inden arbejde og lave 30-60min cardio, god puls. og så efter arbejde ved 18 tiden, styrketræning, hvor jeg har spist et eller andet inden træning, og så hjem og spise aftensmad, og blive ved sådan i nogle uge! MEN JEG VIL SE RESULTAT? EN DER KAN HJÆLPE MIG?!?!? - Nikolaj.
  6. Hjælp til kostplan.

    Hej:) jeg er en dreng på snart 19år, som vil lave om på min levestil. :). Jeg har en delle nederst på maven, jeg vil af med, så skal bruge hjælp til en kostplan :) Jeg er begyndt at træne igen :) træner hverdag, pause onsdag og søndag:) og skal til at løbe hverdag. men mangler en kostplan, som jeg skal følge:), så håber på en der kan hjælpe meget med det:).. Info om mig. 185Cm høj, 93Kg, formål med træning er at blive trimmet, måske få six pack :o NikoR! :)