Axbard

Medlemmer
  • Content count

    823
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Axbard last won the day on May 25 2013

Axbard had the most liked content!

About Axbard

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Træning som en alderdomsforsikring
  1. AxBard

    Tirsdag 2019 04 16 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 35 · 10 x 35 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-10.0) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+17.5) · 10 x (BW+10) Pull ups neutral · 10 x BW · 07 x BW · 05 x BW · 10 x (BW-10) Tricep cable · 10 x 30 · 10 x 30 · 10 x 60 · 10 x 60 Skift af kabelmaskine mellem sæt 2 og 3 Pull down · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 · 07 x 60 Leg press · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Mp · Ingen Lat raise · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 Rear delt dumbbell fly · 10 x 5 · 10 x 5 · 10 x 5 Den ramte ikke helt korrekt – smidighed I armene? Shrugs · 10 x 23 · 10 x 26 · 10 x 26 Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · 2 sæt Abs · 10 x Roman chair · 10 x Russian twist 12 kg kettlebell Kakaomælk · 0 liter Kommentar Bedre end i søndags. Forsøgte med rear delt flys da den del af skulderen trænger. Jeg kunne ikke få den til ramme korrekt.
  2. AxBard

    Søndag 2019 04 14 Opvarmning · 400 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 35 · 10 x 35 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+10) Pull ups neutral · 10 x BW · 08 x BW · 06 x BW Pull down · 10 x 100 · 10 x 112.5 · 10 x 112.5 · 10 x 112.5 Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 · 10 x 60 Leg press · 10 x 100 · 10 x 100 · 10 x 100 · 10 x 100 Mp · Ingen Lat raise · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 Lat dumbbell front rise · 10 x 6 · 10 x 6 · 10 x 6 Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · Ingen Abs · Ingen abs Kakaomælk · 1 liter Kommentar Fuldstændig udmattet inden jeg startede og det blev ikke bedre under træningen. Godt weekenden er overstået så man er tilbage på arbejde
  3. AxBard

    Torsdag 2019 04 11 · Ingen træning grundet arbejde
  4. AxBard

    Tirsdag 2019 04 09 · Ingen træning grundet arbejde
  5. AxBard

    Søndag 2019 04 07 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW · 05 x BW Pull down · 10 x 100 · 10 x 112.5 · 10 x 112.5 · 10 x 112.5 Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 · 10 x 60 Leg press · Ingen Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 35 · 10 x 35 Lat raise · 10 x 8 · 10 x 10 · 10 x 10 · 10 x 10 Shrugs · 10 x 23 · 10 x 23 Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · Ingen Abs · Ingen abs Kakaomælk · 1 liter Kommentar OK træning. Stærkt overvægtig ung mand var til træning. Jeg fik virkelig ondt af ham, han nærmest krøb op af væggen og undgik øjenkontakt med alle. Jeg gætter på at han var flov? Jeg ville ønske at personer som ham i stedet for ville være super stolte af at gøre noget og i den grad komme ud af deres komfortzone!
  6. AxBard

    Tirsdag 2019 04 02 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-10) · 10 x (BW-10) · 10 x (BW-10) · 10 x (BW -12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 70 · 10 x 70 Leg press · 10 x 100 · 10 x 100 · 10 x 100 · 10 x 100 Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 35 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 Lat raise · 10 x 8 · 10 x 10 · 10 x 10 · 10 x 10 Shrugs · 10 x 23 · 10 x 23 Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · Ingen Abs · Ingen abs Kakaomælk · 1 liter Kommentar Stadigvæk træt men havde dog mere overskud til træning i dag.
  7. AxBard

    Træningsoversigt 2019 Januar til Marts 2019 Januar Februar Marts April Maj Juni 1 1 1 2 3 1 1 4 1 5 1 Gym 6 1 Lukket 7 8 1 1 9 10 1 1 11 1 12 1 1 13 14 1 1 15 1 16 17 1 Forkølet 18 19 1 20 1 21 1 1 22 1 23 24 1 1 25 26 1 27 1 28 1 29 30 31 1 Total 8 12 9
  8. AxBard

    Søndag 2019 03 31 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 35 · 10 x 35 Pull down · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 · 10 x 60 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) · 08 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Tricep cable · Ingen Leg press · Ingen Mp · Ingen Lat raise · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · Ingen Abs · Ingen abs Kakaomælk · 1 liter Kommentar Har været virkelig træt hele weekenden – allergien der sparker ind nu? Kunne ikke overkomme hele programmet og sprang flere øvelser over. Krøllede sammen på sofaen da jeg kom hjem og studerede loftsplankernes træstruktur i et godt stykke tid.
  9. AxBard

    Onsdag 2019 03 27 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-10.0) · 08 x (BW-7.5) · 05 x (BW-5.0) · 10 x (BW-10.0) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+20) · 10 x (BW+20) · 10 x (BW+20) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 · 10 x 60 Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Leg press · Ingen Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 35 · 10 x 35 Lat raise · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 Shrugs · 10 x 23 · 10 x 26 · 10 x 29 Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · 15 x BW · 15 x BW Abs · Ingen abs Kakaomælk · 1 liter Kommentar Jeg stod godt nok på afstand da jeg så det, men det så ud som en ung mand lavede planken med kun 1 hånd på jorden, den anden hånd og begge ben svævede over jorden. Jeg er simpelthen så imponeret over den kontrol over kroppen som calisthenic folket har optrænet sig til! Det vil jeg begynde på når jeg bliver pensionist ;-)
  10. AxBard

    Søndag 2019 03 24 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-10.0) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Leg press · Ingen Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 32.5 · 10 x 32.5 Lat raise · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · Ingen Abs · Ingen abs Kakaomælk · 1 liter Kommentar Havde været på arbejde hele søndagen for at indhente det forsømte efter forkølelsen i starten af ugen. Orkede virkelig ikke at træne og havde mindsettet ”why bother”. En mental kindhest var det der skulle til for at jeg kom afsted. Efter en lang forhandlingsrunde blev det til at jeg skippede leg press da jeg så kunne nå at være hjemme inden 22.
  11. AxBard

    Torsdag 2019 03 22 Opvarmning · 250 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 35 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-10.0) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Tricep cable · Ingen Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 05 x 125 · 10 x 125 Leg press · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 30 Lat raise · 10 x 8 · 10 x 8 Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · Ingen Abs · Ingen abs Kakaomælk · 1 liter Kommentar På mange planer en forkølet omgang. Har været forkølet siden fredag aften hvilket havde været OK hvis det ikke var for min hosten som holdt mig selv og ikke mindst min viv vågen flere nætter. Onsdag var jeg tilbage på arbejdet hvor jeg så forsøgte at indhente det forsømte. Mine kollegaer kommenterede at 11 timers arbejde første dag efter sygdom ikke var den smarteste ide, men de har vist for længst indset at jeg sjældent lader mig distraherer af rationelle valide argumenter Først sæt med T-bar gav et jag i venstre skulder og humøret droppede for en stund. Det lykkes dog at komme fornuftigt i gennem uden at være prangende. Det skal nu gøre godt at holde weekend … på et tidspunkt … så god weekend til alle der ude i det virtuelle rum som nogle har valgt at kalde MOL.
  12. Mugges log

    Gentleman, deres deload har varet længe nok og de bør iværksætte træning igen
  13. AxBard

    Torsdag 2019 03 14 Opvarmning · 250 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 40 · 10 x 40 · 10 x 40 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-10.0) · 10 x (BW-10.0) · 10 x (BW-10.0) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+20) · 10 x (BW+25) · 10 x (BW+25) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x (BW+5) · 10 x (BW+5) · 06 x (BW+5) · 10 x BW Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 65 · 10 x 65 Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 05 x 137 · 10 x 131 · 10 x 131 Leg press · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 130 · 10 x 130 · 20 x 130 Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 35 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 Lat raise · 10 x 7 · 10 x 10 · 10 x 10 · 10 x 10 Shrugs · 10 x 26 · 10 x 29 Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · 2 sæt a (BW+15) Abs · Ingen abs Kakaomælk · 1 liter Kommentar En god træning. Det er flere år siden mine skuldre har tilladt mig at tage MP over 35 kg. Til trods for min lettere kålhøgne bemærkning vedr. den indre drengerøv sidste gang, så bliver jeg naturligvis nødt til at passe på mine led, så jeg er meget opmærksom på det.
  14. AxBard

    Tirsdag 2019 03 12 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 40 · 10 x 40 · 10 x 40 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-10.0) · 10 x (BW-10.0) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+20) · 10 x (BW+25) · 10 x (BW+25) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x (BW+2.5) · 10 x (BW+2.5) · 10 x (BW+2.5) · 10 x BW Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 65 · 10 x 70 · 10 x 70 Hele stakken Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Leg press · 10 x 100 · 10 x 120 · 10 x 130 · 10 x 130 · 10 x 130 Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 33 · 10 x 33 · 10 x 33 Lat raise · 10 x 7 · 10 x 10 · 10 x 10 · 10 x 10 Shrugs · 10 x 26 · 10 x 29 Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · 2 sæt a (BW+15) Abs · Ingen abs Kakaomælk · 1 liter Kommentar Dips og tricep kabel træk var forrygende og jeg skal flere år tilbage for at se de tal! At jeg så havde lidt ondt i albuen da jeg kom hjem er hvad det er – den indre drengerøv skal også have lov til at dukke lidt frem uden at den kedelige rationelle hjerne altid bestemmer. At jeg også forsøgte at bænkpresse vil jeg lade forblive i stilhed. Albuen gjorde faktisk ondt bare ved et sæt med 20 kg stangen. Har ikke overskud til mavetræning efter en omgang som denne og jeg må nok finde på en anden løsning
  15. Motion i balance™

    Hold da op, der er altså ikke meget sul på ham. Uden forhåbentlig at fornærme nogle foretrækker jeg altså som det vedhæftede billede