Axbard

Medlemmer
  • Content count

    799
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Axbard last won the day on May 25 2013

Axbard had the most liked content!

About Axbard

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Træning som en alderdomsforsikring
  1. AxBard

    Tirsdag 2019 02 19 Opvarmning · Alt optaget og jeg gad ikke vente Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 40 · 10 x 40 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-10.0) · 10 x (BW-7.5) · 10 x (BW-7.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Leg press · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 1 Højre knæ sagde eftertrykkeligt nej, så jeg stoppede Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 30 Lat raise · 10 x 7 · 10 x 10 · 10 x 10 · 10 x 10 Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · 15 x BW · 15 x BW Abs russian twist kettlebell · 3 sæt med 16 kg Kakaomælk · Ingen Kommentar Ingen kakaomælk hvilket udfordrer hele min bevæggrund for at træne ;-) Irriterende med knæet, men ellers lidt fremgang at spore. Der var alt alt for mange i centeret og jeg må til at træne tidligere eller senere, klokken 16:30 til 18:00 er som at træne i Føtex 23 december.
  2. Got legs?

    Lidt sent, men tillykke med arbejdet ... og bilen ... og vægttabet Pudsigt at en der som du i den grad fyrer kalorier af når du cykler, ikke kan tabe dig i den periode. Du må jo (ubevidst?) korrigerer dit kalorieindtag når du er i cykelsæsonen? Hav en god dag
  3. AxBard

    Søndag 2019 02 17 Opvarmning · 300 m Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10x25 · 10x35 · 10x35 · 10x35 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-12.5 · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+12.5) · 10 x (BW+12.5) · 10 x (BW+12.5) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 Leg press · 10 x 100 · 10 x100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Mp · Ingen Lat raise · 10 x 7 · 10 x 10 · 10 x 10 · 10 x 10 Shrugs · 10 x 23 · 10 x 26 · 10 x 26 Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · 15 x BW · 15 x BW Abs russian twist kettlebell · Ingen Kakaomælk · 1 liter Kommentar Ikke overraskende havde gårsdagens sociale arrangement taget hårdt på den gamle nisse. Gæsterne gik klokken 2 om natten og jeg ryddede op indtil klokken 4. Alkoholindtaget havde været eksorbitant i det festlige lag, så søndagen var mildest taget stille ;-) Det er skønt at feste i gennem, men det er fan’me godt at der går så lang tid i mellem.
  4. AxBard

    Torsdag 2019 02 14 Opvarmning · 300 m Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10x25 · 10x35 · 10x40 · 10x40 · 10x37.5 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-10) · 10 x (BW-10) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 · 10 x 60 Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10x112.5 Leg press · 10 x 100 · 10 x100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 30 · 10 x 30 Lat raise · 10 x 7 · 10 x 10 · 10 x 10 · 10 x 10 Shrugs · 10 x 23 · 10 x 26 · 10 x 26 Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · 15 x BW · 15 x BW Abs russian twist kettlebell · 2 sæt med 12 kg Kakaomælk · 1 liter Kommentar Hjemme klokken 23 og godt brugt
  5. AxBard

    Tusinde tak for det! Jeg kan så godt betro at jeg er fuldstændig drænet efter et sæt som dette. Jeg magter lige at tage hjem, spise aftensmad og blot se frem til at det er socialt acceptabelt at gå i seng Det er pudsigt med den telefon, jeg ser såmænd også folk på motionscyklen der kan snakke telefon mens de cykler. Det burde være lige til at forstå at man ikke får noget udbytte af at cykle hvis man kan pludre samtidigt Jeg spiller simpelthen mit gamle nissekort og spørger om jeg kan træne i mellem. Det plejer at sætte fut i folk når jeg når at tage 2 sæt ofte med tungere vægte end dem de benytter. Ja, multitaskning er ikke min stærke side og jeg misunder dem der kan. Jeg kan i den grad anbefale kakaomælk enig
  6. Mugges log

    Lyder godt - det er skønt at træne og være fornuftig i sin hverdag, men en gang i mellem skal der sgu' være plads til at give den skrald. Vi får selv venner på besøg på lørdag og jeg forventer heller ikke at min søndagstræning bliver bemærkelsværdig :-D Flot træningsmængde du oppebærer - vægttræning, løb og karate? Selvom jeg måske ville have haft viljestyrken til det, så tror jeg desværre ikke min krop mere ville acceptere den belastning. Men inspirerende! :-)
  7. AxBard

    Tirsdag 2019 02 12 Romaskine · 300 meter Mobilitet · Skulder T-bar · 10 x 25.0 · 10 x 35.0 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 Assisted chin-ups (negativ = assist) · 10 x (BW-29.0) skulder løft · 10 x (BW-18.0) · 10 x (BW-12.50) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10.0) · 10 x BW · 10 x (BW + 12.5) · 10 x (BW + 15.0) · 10 x (BW + 15.0) · 10 x (BW + 15.0) Pull up neutral greb · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Pull down · 10 x 50 · 10 x 55 · 10 x 55 · 10 x 55 · 10 x 55 Samme maskine som 2019 02 05 workout Tricep cable pushdown · 10 x 50 · 10 x 55 · 10 x 55 · 10 x 55 · 10 x 55 Leg-press · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Military press · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 30 · 10 x 30 Dumbbell Lateral Raise · 10 x 8 · 10 x 10 · 10 x 10 · 10 x 10 Dumbbell shrugs · 10 x 23 · 10 x 26 · 10 x 26 Biceps curl · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Abs russian twist kettelbell · 10 x 12 · 10 x 12 Udsolgt – havde ikke mere i mig Kakaomælk · 1 liter Den eneste grund til at jeg træner er at det er socialt accepterer af en gammel nisse som jeg helt legitimt kan drikke kakaomælk uden omgivelsernes (og fruens) misbilligende blikke Effektivitet Jeg ankom på samme tid som en anden, og mens jeg havde udført ovenstående work-out fik denne person KUN trænet rear delt row mashine i omkring 1½ time (!) mens han var i telefonen hele tiden. Han trænede endda på et tidspunkt kun en arm af gangen så han kunne have telefonen presset mod sin kind og snakke videre. Jeg føler mig håbløs ineffektiv når jeg ikke magter at træne og tale telefon samtidigt – der er plads til forbedring
  8. Langt pokker i MOL

    Det er imponerende som du bliver ved med at give den skrald :-) Meget inspirerende!
  9. AxBard

    Søndag 2019 02 10 Efter at have indtaget omkring 500 gr oksekød om lørdagen forventede jeg naturligvis en fantastisk work-out - jeg blev svært skuffet, en rumlen i maven pga kødet samt en fuldstændig vanlig work-out var resultatet. Det skal dog ikke afholde mig fra at gøre det igen ;-) Romaskine · 2 minutter Mobilitet · Skulder T-bar · 10 x 25.0 · 10 x 35.0 · 10 x 35.0 · 10 x 35.0 Leg-press · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Assisted chin-ups (negativ = assist) · 10 x (BW-29.0) skulder løft · 10 x (BW-18.0) · 10 x (BW-12.50) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10.0) · 10 x BW Stoppede da smerte i venstre skulder Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Anden maskine end 2019 02 05 workout – vægtskala anderledes Tricep cable pushdown Ingen grundet venstre albue Dumbbell Lateral Raise · 10 x 7 · 10 x 10 · 10 x 10 · 10 x 10 Dumbbell shrugs · 10 x 23 · 10 x 23 Biceps curl · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Abs Ingen - tidspres
  10. AxBard

    Hej Henrik Tusinde tak for det :-)
  11. Motion i balance™

    Hej Henrik Det er noget skidt og manflu SKAL tages alvorligt ;-) Du bør henvise din bedre halvdel til tips og tricks på denne side http://manflu.dk/ God bedring
  12. AxBard

    Hej Mugge Mange tak for det. Jeg ser at der stadigvæk nogle stykker tilbage fra dengang jeg var en del af MOLs fællesskab. Det er faktisk også grunden til at jeg vender tilbage :-)
  13. AxBard

    Tirsdag 2019 02 05 Træner stadigvæk om end kroppen knirker endnu mere end tidligere. Dancing with the devil in the pale moonlight. Romaskine 2 minutter Mobilitet Skulder T-bar 10 x 25.0 10 x 35.0 10 x 37.5 10 x 37.4 Assisted chin-ups (negativ = assist) 10 x (BW-29.0) skulder løft 10 x (BW-18.0) 10 x (BW-10.0) 10 x (BW-10.0) 10 x (BW-12.5) Dips 10 x (BW-10.0) 10 x BW 10 x (BW+12.5) 10 x (BW+12.5) 10 x (BW+12.5) Pull down 10 x 45 10 x 55 10 x 60 10 x 60 Tricep cable pushdown 10 x 50 10 x 60 10 x 60 10 x 60 Dumbbell Lateral Raise 10 x 7 10 x 10 10 x 10 10 x 10 Dumbbell shrugs 10 x 23 10 x 26 10 x 26 Biceps curl 10 x 16 10 x 16 10 x 16 10 x 16 Abs russian twist kettlebell 10 x 12 10 x 12 10 x 12 Redigering: Visuel opsætning
  14. Springerknæ helbredt på 15 minutter

    Måske et helt vildt spørgsmål, men kan denne behandling tænkes at heldbrede/lindre tennis-albue og des lignende?
  15. AxBard

    Mange tak Ja, det er ikke mange bit der er blevet transporteret pga min log Planen er iøvrigt kun at opdatere en gang om ugen - det fungerede egentlig ganske godt i "gamle" dage - så båndbredde slid grundet min logbog bliver nok stadigvæk begrænset