Nygren

Medlemmer
  • Content count

    753
  • Joined

  • Last visited

About Nygren

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 10/22/1975

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Virum
  • Interesser
    Styrketræning og skak

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke og sundhed
  1. bulke eller cutte først?

    Kun delvis enig Jo nemmere man synes det er at bulke, jo sværere bliver det at cutte! Efter min mening er det ligeså svært at bulke som det er at cutte. At finde den korrekte balance i kosten så man begrænser mængden af fedt der tages på. Ellers ender det med at blive en lang cutte periode.
  2. Singles? :S

    I øvrigt også omtalt her i sammenhæng med bl.a. Hepburn: http://www.motion-on...opic=3740&st=80 En af de mange gode indlæg som nu afdøde Squatfather bidrog med.
  3. Singles? :S

    Ja det kan vi godt :) http://www.getbig.dk/article.php?id=7&Alternativ_Hypertrofi-traening I øvrigt en af de første programmer jeg selv prøvede i mine debuterende dage. Det blev hårdt. Især fordi jeg hurtigt undervurderede de mange singles og korte pauser!
  4. Singles? :S

    Det kan godt virke som let til at begynde med, men du vil jo for hver uge stige 2,5% og slutte med omkring 87,5 kg i din singles. Desuden skal du ikke undervurdere at pauserne mellem singles skal være 30-60 sekunder og 1 minut for de 5x5. (jf. forfatteren selv)
  5. Dødløft

    Sejt! - Måske et tegn at det også var topic 1337 (LEET) ;)
  6. Smidighedsprogram

    Nu kan jeg desværre ikke svare direkte på dit spørgsmål. Men da ingen andre har svaret vil jeg da lige skrive. Der er en bog "Stretching Scientifically..." af Tom Kurz (http://www.amazon.com/Stretching-Scientifically-Flexibility-Training-Revision/dp/0940149451). Den indeholder vejledning i hvordan du kan træne din smidighed. Der er en forklaring til de forskellige former for smidighed. Static, Isometrisk, Dynamisk osv. Tror bogen kan give dig en god ide til hvordan du kan bruge din maskine til den statiske del og den dynamiske som jo er endnu vigtigere i karate sammenhæng!
  7. Som mange andre, så begynder planerne for cut frem til sommer (1-6-2012). Hvis jeg skal nå at tabe de planlagte 6-8 kg med max 500 gram om ugen, har jeg travlt. Samtidig er jeg kommet mig over en skulderskade og synes at se god fremgang i muskelmasse nu hvor jeg kan træne igennem igen. Deloader denne uge og tvivler mellem følgende 2 planer: Uge 1-5 Hypertrofi Uge 6-22 Cut Eller Uge 1-8 Cut Uge 9-14 Hypertrofi Uge 15-22 Cut Fordelingen er ens, men er der noget der taler for og imod det ene frem for det andet? Mentalt tror jeg der er en fordel i sidste model, da der kommer afveksling undervejs.
  8. Nygren - Frodig ung mand

    12-11-2011 Bryst og Arme #6 Benchpress 95 x 5 x 5 Incline Chest Machine 50 x 10 x 3 50 x 14 Flyers 60 x 12 x 3 Wide Chest Machine 60 x 10 x 3 Barbell Curl 35 x 10 x 4 Incline DB Curls 12 x 10 x 3 Concentrated Curls 12 x 10 x 2 Triceps Rope Pulldowns 22,5 x 10 x 4
  9. Nygren - Frodig ung mand

    10-11-2011 Ryg og Skuldre #6 Barbell Rows 105 x 5 x 5 Pullups BW x 6 x 4 BW x 7 Seated Rows 50 x 10 x 4 Close Grip Pulldowns 60 x 10 x 4 Seated Barbell Shoulder Press 47,5 x 5 x 5 Shoulder Press Machine 50 x 10 x 4 Lateral Raises 9 x 10 x 3 Upper Back Machine 40 x 10 x 2
  10. Nygren - Frodig ung mand

    8-11-2011 Bryst og Arme #5 Benchpress 95 x 5 x 5 Incline Dumbell Chest Press 24 x 10 x 3 24 x 12 Seated Flyers 60 x 10 60 x 12 x 2 Wide Chest Machine 60 x 10 x 3 Dips BW x 8 x 4 Rope Pushdowns 22,5 x 12 22,5 x 10 x 2 Barbell Curls 32,5 x 10 x 3 32,5 x 11 Inside Hammercurl 16 x 8 Concentrated Curls 14 x ? x ?
  11. Nygren - Frodig ung mand

    06-11-2011 Ryg og Skuldre #5 Barbell Rows 105 x 5 x 5 Pullups BW x 5 x 6 Low Row Machine 60 x 10 x 2 60 x 12 Barbell Seated Shoulder Press 45 x 5 x 5 Shoulder Press Machine 45 x 10 x 4 Lateral Raises 8 x 10 x 2
  12. Nygren - Frodig ung mand

    3-11-2011 Bryst og Arme #4 Benchpress 92,5 x 5 x 5 Incline DB Chest Press 24 x 10 x 3 24 x 12 Flyers Machine 60 x 10 x 3 Chest Press Machine 60 x 10 x 2 French Press 30 x 10 30 x 8 x 2 Triceps Pushdowns 20 x 10 x 3 Barbell Curls 32,5 x 10 x 4 Inside Hammer Curls 16 x 10 Concentrated Curls 12 x 8
  13. Nygren - Frodig ung mand

    01-11-2011 Ryg og Skuldre #4 Barbell Rows 102,5 x 5 x 5 Pullups BW x 5 x 5 Seated Rows 45 x 10 x 4 Closegrip Pulldowns 60 x 10 x 3 Seated Shoulder Barbell Press 45 x 5 x 5 Shoulder Press Machine 45 x 10 x 4 Lateral Raises 8 x 10 x 3
  14. Log of Hansen

    Så er det vel på tide at opdatere din avatar