kvolle

Medlemmer
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Klar til politiet!

    SÅ kom jeg tilbage - syg dreng og snarlig eksamen har taget min tid! @ Mathias: Du spurgte hvad jeg mente med overvægtig, hvormed jeg mener: Jeg vejer 10-15 kg mere end jeg ønsker, jeg kan løbe ca 2km før jeg er færdig (med løb mener jeg løb, ikke hurtig gang eller pensionist jogging), jeg kan lave 15 armstrækkere men ingen komplet pull ups:S Tusinde tak for de gode svar - jeg er i gang med 100 armstræk programmet og det virker fedt;) Når jeg er kommet lidt længere i det, begynder jeg også på pull up programmet:) Dertil kommer at jeg snart får læseferie, dvs jeg kan løbe mens junior er i børnehave;) TAK til alle!
  2. Klar til politiet!

    Tak endnu en gang! @ Mathias: Jeg er en lille smule overvægtig, MEN det er der ved at blive rettet op på gennem ændring af spisevaner (både lidt NUPO og mange måltider der består af kylling/grøntsager) og træning! De øvelser du snakker om ser gode ud! Og ja du har ret i at jeg mener perfekt til politiets krav, ikke til Frømand som dig:)
  3. Klar til politiet!

    Tusinde tak for de gode svar! Er dejligt at kunne finde hjælp herinde! Jeg tror jeg for en sikkerheds skyld vil tage en enkelt intro time i et center, forklare situationen og hvilke redskaber jeg har herhjemme, og så få vist hvordan jeg bedst udfører øvelsen så jeg ikke skader noget! Lige et spørgsmål, hvilke muskler er det jeg bruger/skal træne for at lave kropshævninger? (jeg laver dem hvor håndfladen er væk fra ansigtet!)
  4. Klar til politiet!

    Så vil følgende være en god måde: Mandag: Styrketræning med håndvægte etc Tirsdag: Løb/svømning Onsdag: Styrketræning som ovenfor Torsdag: Løb/svømning Fredag: Styrketræning som ovenfor Lørdag: Crossfit
  5. Klar til politiet!

    Kort fortalt: Jeg vil blive klar til politiet! Lidt om mig selv: Jeg er 24 og drømmen er politiet, men de har mange ansøgere så formen skal være PERFEKT (min holdning) - her kommer I ind i billedet ;) Jeg er PT i meget ringe form, har tidligere dyrket meget sport, men da jeg er blevet fuldtids alenefar er formen dalet meget, da jeg ikke rigtig har mulighed for at komme afsted til hverken center eller løb, da jeg ikke så godt kan have junior med. MEN efter sommerferien skal jeg studere til lærer på nette, dvs jeg har fra 7-15 at træne lige hvad jeg vil! Da jeg bor godt stykke fra et styrkecenter, har jeg indrettet et lille et herhjemme; har bænk, håndvægte op til 15 kg, samt en pullup bar til kropshævninger. Hvad ønsker jeg fra jer: Alle gode råd i kan komme med!:) Jeg er især interesseret i øvelser til at blive bedre til at tage kropshævninger, da disse er hvad jeg har sværest ved, men også evt. løbeprogrammer, hvordan jeg bruger mine håndvægte optimalt etc., alt konstruktivt er godt! Spørgsmål: Da jeg kan træne i et ret stort interval, overvejer jeg at sprede min træning ud over dagen, cykle om formiddagen, styrke og måske også svømme. MEN jeg kan fra mine biologitimer i gymnasiet huske, at man får muskler ved at man "ødelægger" de gamle, kroppen bygger dem + nye op = mere muskelmasse. Så tænker jeg, er det dumt at træne vægte fx kl 10 og igen kl 14 - ødelægger jeg bare arbejdet fra tidligere? På forhånd MANGE TAK!