jebrra

Medlemmer
  • Content count

    585
  • Joined

  • Last visited

About jebrra

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 06/11/1969

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Waterloose
  • Interesser
    mc, og som noget nyt træning med tunge genstande

Previous Fields

  • Træningsformål:
    vægttab (nej ikke håndvægten ...)
  1. Tinapigens log!

    legeaftaler => masser af oprydning fordi der nu er et ekstra barn Men det kører da meget fint med bænkende pres skal jeg love for !
  2. Fedladenfyr

    Jeg træner selv i FW - der er sådan nogen cirkeltræningshold det var måske værd at overveje i en periode. Det er høj puls og fuld drøn på, og så kan du jo prøve de maskiner af der er.
  3. Godt alternativ til Morgenmad på farten

    @crisis Der er så mange mærker at det er næste umuligt at rådgive om men prøv lidt forskelligt køb maks et killo af gangen og find så den smag du kan holde ud. Jeg købte noget Viking protein 2 x 2½ kilo vanilje det blev altså lidt vammelt til sidst så det vil jeg fråråde dig :)
  4. Godt alternativ til Morgenmad på farten

    proteinshake med lidt havregryn ? æggemuffins med bacon rugbrød med kødpålæg afhænger lidt af hvor og hvordan du kan spise det meste kan man jo have med sig i en bøtte - men hvis det skal spises flyvende/i fart så er det jo det en anden snak.
  5. Var forbi Bilka Onestop i går kan det passe at jeg ikke så dig derude ? du var hverken ved kylling eller grønt ! Stram op
  6. Langt pokker i MOL

    Skyr til 19 kr i Netto det er billigt :D
  7. Tinapigens log!

    Jo tak det går bedre med mig jeg har stadig en del arbejde med mig selv tilbage men jeg har fået fat i den lange ende Mvh Jens
  8. Du har efterlyst kattebilleder?
  9. RIP Dusty Rhodes Aka (mesterbryderen fra matador)

  10. 2015-loggen

    Nå men jeg får trænet så det er en fryd - jeg har så småt fået glæden tilbage ved at træne ! Min makker har været skadet så jeg har kunne træne på andre tidspunkter end normalt så har kunne finde de tidspunkter hvor der ikke var så mange og jeg kunne stort set passe mig selv. Det er alt andet lig lidt sjovere på den måde! Så selvom min psykolog mener at jeg skal stoppe med at presse mig selv gør jeg det altså lidt alligevel i perioder. Kører stadig en 4 dags split opbygning lidt 5*5 i visse øvelser og lidt mere 4*8 i andre mere isolerende øvelser meget baseret på lyst faktisk hvorfor jeg jeg også kører dropsets når jeg føler for det eller tunge 2 rep når jeg føler for det - prøver at få trænet hver dag enten bare en cykeltur eller decideret vægttræning.
  11. 2015-loggen

    Jeg var rigtig langt ude i en periode overvejede jeg at forsvinde fra DK - slå mig ned i et andet land og bare efterlade alt bag mig og ikke se mig tilbage. Til alt held var der et par venner der nåede at fange mig - og holde mig fast. Jeg sov ikke om natten andet end 3-5 timer resten af tiden gik jeg ture cyklede kbh tyndt og prøvede at få styr på livet. Jeg har holdt fast i min træning ikke af lyst men af pligt der har selvsagt ikke været den store glæde ved ret meget men det gav mig da et fast holdepunkt i tilværelsen jeg kunne forholde mig til - hvor jeg kunne lade mine tanker ligge uden at tænke som en gal hele tiden.
  12. 2015-loggen

    @Gregers det har også været en sej omgang at komme igen. Jeg er langt fra færdig med mine samtaler med psykologen men en skønne dag er jeg ude på den anden side og kan kigge tilbage på den her periode med et skuldertræk.
  13. 2015-loggen

    Træningen kører på skinner - jeg har haft en større personlig krise her i starten af året. Jeg har kæmpet med lavt selvværd, dårlig selvtillid samt en depression som har været en rigtig barsk omgang at kæmpe mig ud af - der har været perioder hvor jeg tænkte over om det var det hele værd. Hvor jeg heldigvis har haft gode venner der har kunne stoppe mig - hjælpe mig - tude med mig og ikke mindst vise mig vejen mod lyset. Jeg har haft stor glæde af mine samtaler med psykologen, haft stor glæde af de anti depressive piller min læge har udskrevet til mig. De har hjulpet mig med at få styr på mine negative tanker og har givet mig en bedre nattesøvn. Jeg har den sidste måneds tid kørt lidt lyst baseret program bygget op omkring en 4 split - Ryg, Bryst/biceps, Skulder/triceps samt ben. Det har fungeret okay som sådan!
  14. Nice and clean power building

    Tænker at du kunne være first-mover og starte bikini-posering? Du har jo før poseret på små film så husk at filme og smide det ind her Mvh
  15. Tinapigens log!

    Næh men det er vel også vigtigt at lave den motion man synes er sjov og som giver en noget andet end bare styrke. Så er det jo også rart at komme ud i den friske luft i stedet for at stå indenfor og løfte på tunge dimser i en kælder.