jebrra

Medlemmer
  • Content count

    585
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by jebrra

  1. Tinapigens log!

    legeaftaler => masser af oprydning fordi der nu er et ekstra barn Men det kører da meget fint med bænkende pres skal jeg love for !
  2. Fedladenfyr

    Jeg træner selv i FW - der er sådan nogen cirkeltræningshold det var måske værd at overveje i en periode. Det er høj puls og fuld drøn på, og så kan du jo prøve de maskiner af der er.
  3. Godt alternativ til Morgenmad på farten

    @crisis Der er så mange mærker at det er næste umuligt at rådgive om men prøv lidt forskelligt køb maks et killo af gangen og find så den smag du kan holde ud. Jeg købte noget Viking protein 2 x 2½ kilo vanilje det blev altså lidt vammelt til sidst så det vil jeg fråråde dig :)
  4. Godt alternativ til Morgenmad på farten

    proteinshake med lidt havregryn ? æggemuffins med bacon rugbrød med kødpålæg afhænger lidt af hvor og hvordan du kan spise det meste kan man jo have med sig i en bøtte - men hvis det skal spises flyvende/i fart så er det jo det en anden snak.
  5. Var forbi Bilka Onestop i går kan det passe at jeg ikke så dig derude ? du var hverken ved kylling eller grønt ! Stram op
  6. Langt pokker i MOL

    Skyr til 19 kr i Netto det er billigt :D
  7. Tinapigens log!

    Jo tak det går bedre med mig jeg har stadig en del arbejde med mig selv tilbage men jeg har fået fat i den lange ende Mvh Jens
  8. Du har efterlyst kattebilleder?
  9. RIP Dusty Rhodes Aka (mesterbryderen fra matador)

  10. 2015-loggen

    Ja den gamle log døde lidt mht opdateringer og logning af træning det skyldes flere ting men primært at jeg er for doven til at overføre fra min dagbog til MOL. Men jeg vil forsøge at gøre det til en vane alligevel - dels for at have en kopi af mine fedtede håndskrevne noter og dels for at kunne spore en fremgang af en slags. Er hoppet på GVT sammen med en anden 1.uge kørte fint og godt bortset fra at vi havde misforstået konceptet med supersæt = ingen pause mellem sæts men efter at have læst den engelsk version er det tydeligt at vi skal have pause mellem sæts og ikke kun mellem supersæt. skal nok opdatere senere med øvelser/vægte 2.uge vi er i gang og øgede med 5% som foreskrevet dog overholdt vi vores pause på 90s
  11. 2015-loggen

    Nå men jeg får trænet så det er en fryd - jeg har så småt fået glæden tilbage ved at træne ! Min makker har været skadet så jeg har kunne træne på andre tidspunkter end normalt så har kunne finde de tidspunkter hvor der ikke var så mange og jeg kunne stort set passe mig selv. Det er alt andet lig lidt sjovere på den måde! Så selvom min psykolog mener at jeg skal stoppe med at presse mig selv gør jeg det altså lidt alligevel i perioder. Kører stadig en 4 dags split opbygning lidt 5*5 i visse øvelser og lidt mere 4*8 i andre mere isolerende øvelser meget baseret på lyst faktisk hvorfor jeg jeg også kører dropsets når jeg føler for det eller tunge 2 rep når jeg føler for det - prøver at få trænet hver dag enten bare en cykeltur eller decideret vægttræning.
  12. 2015-loggen

    Jeg var rigtig langt ude i en periode overvejede jeg at forsvinde fra DK - slå mig ned i et andet land og bare efterlade alt bag mig og ikke se mig tilbage. Til alt held var der et par venner der nåede at fange mig - og holde mig fast. Jeg sov ikke om natten andet end 3-5 timer resten af tiden gik jeg ture cyklede kbh tyndt og prøvede at få styr på livet. Jeg har holdt fast i min træning ikke af lyst men af pligt der har selvsagt ikke været den store glæde ved ret meget men det gav mig da et fast holdepunkt i tilværelsen jeg kunne forholde mig til - hvor jeg kunne lade mine tanker ligge uden at tænke som en gal hele tiden.
  13. 2015-loggen

    @Gregers det har også været en sej omgang at komme igen. Jeg er langt fra færdig med mine samtaler med psykologen men en skønne dag er jeg ude på den anden side og kan kigge tilbage på den her periode med et skuldertræk.
  14. 2015-loggen

    Træningen kører på skinner - jeg har haft en større personlig krise her i starten af året. Jeg har kæmpet med lavt selvværd, dårlig selvtillid samt en depression som har været en rigtig barsk omgang at kæmpe mig ud af - der har været perioder hvor jeg tænkte over om det var det hele værd. Hvor jeg heldigvis har haft gode venner der har kunne stoppe mig - hjælpe mig - tude med mig og ikke mindst vise mig vejen mod lyset. Jeg har haft stor glæde af mine samtaler med psykologen, haft stor glæde af de anti depressive piller min læge har udskrevet til mig. De har hjulpet mig med at få styr på mine negative tanker og har givet mig en bedre nattesøvn. Jeg har den sidste måneds tid kørt lidt lyst baseret program bygget op omkring en 4 split - Ryg, Bryst/biceps, Skulder/triceps samt ben. Det har fungeret okay som sådan!
  15. Nice and clean power building

    Tænker at du kunne være first-mover og starte bikini-posering? Du har jo før poseret på små film så husk at filme og smide det ind her Mvh
  16. Tinapigens log!

    Næh men det er vel også vigtigt at lave den motion man synes er sjov og som giver en noget andet end bare styrke. Så er det jo også rart at komme ud i den friske luft i stedet for at stå indenfor og løfte på tunge dimser i en kælder.
  17. Tinapigens log!

    Der er bygget en mindre lige ved siden af rådhuset den er ikke særlig brugt eller særlig stor DOH det havde Tina jo skrevet tidligere Mvh Jens edit for at fastslå det åbenlyse -1
  18. Rulleskøjter - forkerte ?

    kør tilbage til butikken hvor du købte dem og bed dem om hjælp ? måske du skal have lidt tyndere puder i støvlen eller også skal de lige "køres til" for at passe 100% ?
  19. Du kom af sted på en dårlig dag - klap dig selv på skulderen for det! Men tror vi alle sammen har dage/uger hvor træning af den ene eller anden slags hænger os ud af halsen. Mit bedste råd er at ændre lidt på træningen lav andre øvelser/ træn lettere men hurtigere find en makker og træn med ham ?
  20. 2015-loggen

    Beklager at loggen har lidt under manglende opdatering men måtte trække stikket på træning som følge af en masse personlige ting. Nu er træningen kommet tilbage på sporet og der burde komme styr på det igen.
  21. Du gik da ned i god stil ! hvad for noget gin var det så ? men ja agurk er overraskende godt første gang jeg fik det serveret var jeg sådan lidt forbeholden for at sige det mildt ...
  22. 2015-loggen

    Uge 2 kommer her senere på dagen
  23. 2015-loggen

    Som lovet sender jeg en lille opdatering på mit gvt forløb med Kasper. Vi lagde fra land i uge 1 med at misforstå princippet med superset og kørte det som rigtigt superset med nul pause mellem øvelser vi kørte decline barbell press og chin ups 10*10 - det gjorde nas ! Vi læste så både den engelske og den danske og kunne så læse at vi skulle holde 90 sek pause mellem sæt (var faldet ud i den danske version...) derudover kørte vi så hammer curls og one arm rows det var hårdt - vi havde ellers talt om at det virkede som meget let men de ord åd vi hurtigt i os ;-) Dag 2 i uge 1 var front squat og liggende leg curls 10*10 og en omgang mave/læg pull ins og seated calf raise 3*10-12 2 0 2 60 sek pause Dag 3 var arme skulder dvs dips fra bænk og hammer curls 10*10 + 3*10-12 bent over lateral raise og seated lateral raise 60 s pause
  24. Tinapigens log!

    jeg tænker en øvelse som lying pull ins eller nogen Weighted Cable Crunch? Lying pull ins ser ud som følgende http://youtu.be/ZT_ziqQW1kU jeg har så lavet den med et dip bælte om fødderne i et tårn - så får man mulighed for at øge belastningen stille og roligt. Den anden er jo "normale mavebøjninger i tårn med reb" http://youtu.be/CgCbxLSV_kA Ellers kan du jo prøve et par sæt OH squats ?
  25. Elastik København

    jeg ved at Stadium har nogen - om det er billigt kan jeg dog ikke vurdere men de koster 150-250 kroner pr stk