Hardcasto

Medlemmer
  • Content count

    73
  • Joined

  • Last visited

About Hardcasto

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 09/24/1994

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Interesser
    Crossfit

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, kondition, vægttab, sundhed
  1. Kassein eller BCAA tilskud?

    tak
  2. Lavt energineveau

    Hej, jeg har somsagt oplevet at jeg har haft meget lavt energi neveau den seneste tid dvs her i ferien. Det drejer sig både om til træning og generelt i hverdagen. Dog er det ikke alle dage. Kan det etv skyldes kosten ? Jeg spiser ummidelbart Paleo/stenalderkost, men med få undtagelser såsom mælk. Udover det har jeg stadig ferie, hvike vil sige at jeg sover 10-12 om dagen ca. Jeg træner 4-5 gange om ugen Crossfit i 2 timer, samt styrketræning inden.
  3. Kassein eller BCAA tilskud?

    Hvilket af de 2 følgende produkter ville i anbefale. Kassein protein pulver med BCAA eller BCAA tilskud i sig selv? I øjeblikket bruger jeg Kassein med bcaa (Optimum Gold standard Kassein) men overvejer at skifte til BCAA tilskud. Er kassein proteinet nødvendigt eller er det bedre med "bare" BCAA? SKal siges at jeg træner Crossfit 4 gange om ugen i ca 2-3 timer og Vægtløftninbg 1 gange om ugen i 2 timer tak på forhånd :p
  4. Mineral og Vitamin tilskud nødvendigt?

    Ja det har jeg også hørt og læst. Men hvor vigtigt er det? Og er det sådan så at det virkelig gør en forskel eller er det overvuderet? :)
  5. Mineral og Vitamin tilskud nødvendigt?

    Tak for det meget detaljeret svar. Jeg vil kigge nærmere på de 2 tilskud du tager og forhåbenligt få mere viden om det er nødvendigt med tilskud. Dog beholder jeg fiskeolien. :)
  6. Hej Som titlen siger, så ville jeg gerne høre om vitamin og mineral tilskud er nødvendige? Jeg har taget disse 2 producter i 3 måneder nu, men er nu blevet usikker på om det bare er spildte penge. Jeg spiser rimelig varieret af kød, fisk, kylling og grøntsager. http://dk.purepharma.com/products_m3.php http://dk.purepharma.com/products_o3d3.php Tak på forhånd :)
  7. KREATIN VS PRE WORKOUT SUPPLEMENT?

    Jeg har lige læst jeres tråd om kreatin. Meget interresant må man sige. Som jeg ser det, så virker kreatin som det vigtigste. Men i hvor høj grad hjælper resten af ingredienserne i "pre workout supplement"? og er det noget værd? Kan du komme med en konkret svar eller er det noget der skal afprøves på den individuelle? :)
  8. KREATIN VS PRE WORKOUT SUPPLEMENT?

    Som titlen siger, så ville jeg gerne høre jeres mening om hvad der er bedst. I øjeblikket bruger jeg Muscle Pharm Assault, og vil derfor gerne vide om det er bedre eller lige så godt bare at tage almindligt kreatin. Og ja, jeg ved godt at der er kreatin i Assault, men er de andre "ingredienser" vigtige eller ? Skal siges at jeg primært træner crossfit. Tak på forhånd :)
  9. Hvis jeg var dig ville jeg fjerne nogle carbs og prøve at spise efter "paleo" eller "stenalderkost" princippet. Personligt har jeg selv tabt 16 kilo ved dette kombineret med træning :P
  10. Masser af træning, god kost, men taber ikke mere fedt

    Ja det vel rigtigt nok. Men syntes ikk fedtmæssigt, at der er nogle forskel foran spejlet :)
  11. Masser af træning, god kost, men taber ikke mere fedt

    Tak for de svar ! Men ja det ligner det samme i spejlet udover lidt større muskler ? :/ Jeg vil kigge lidt mere rundt på siden.
  12. Hey Experter :P Hurtig biografi Mit navn er Sebastian, jeg er lige fyldt 18, vejer 84 og er 177 høj. Jeg har i forårs tabt 16 kilo,fra januar til maj, og vejer nu 84 og er 177 cm høj. Den sidste måneds tid har jeg skruet op for tempoet mht træning så træner nu ca 7-9 gange om ugen. Oftes 3-4 gange styrketræning i form a snatch, dødløft, clean & Jerk, squat og på alm crossfit hold om eftermiddagen 4-5 gange om ugen. Holder rest days i weekenderne. Angående kosten spiser jeg efter kost princippet Paleo (Stenalderkost). Morgen: 5 æggehvider med 150 bacon Frokost: Kød,kylling eller fisk med grøntsager Aftensmad:Kød,kylling eller fisk med grøntsager Prøvede desuden i et måned at veje min kost så jeg lå 500 kcal i underskud, men syntes ikke at det havde den store effekt. Så nu sørger jeg bare fpr at spise sundt. Jeg drikker alcohol højst 1 gang hver anden uge. Og spiser kun usundt i form af chokolade, slik osv 1 gang om ugen, uden at gå amok i det. Jeg drikker en del pepsi max, men det skulle efter sigene ikke have den store effekt. Snacks i løbet af dagen: Smoothie med bær og skummemælk, lidt nødder en gang i mellem, etv en proteinbar før træning. Drikker desuden en proteinshake efter hver træning (Progenex Recovery) Spøgsmålet er så, hvorfor har jeg ikke tabt mere fedt de sidste 3-4 måneder? Tak på forhånd :)
  13. Vægttab gået i stå :O

    Ja okay, jeg skal på ferie på tirsdag så der tager jeg 1 uges pause. og så vil jeg øge mit indtag. tak for hjælpen :)
  14. Vægttab gået i stå :O

    Jeg har brug for jeres hjælp angående min vægttab. Jeg har de seneste 8 måneder dyrket crossfit 2-3 gange om ugen og er så lige så stillet øget til nu 6 gange om ugen, som jeg nu har gjort i 1 måned. Jeg har tabt mig 16 kilo de første 6 måneder og øget min muskelmasse, men syntes ikke rigtig er der er sket en skid de seneste 2 måneder selvom jeg ellers træner mere nu. Jeg spiser efter paleo principet, med 80% Kød/kylling/fisk og grøntsager, og 20% cheat i form af slik, chokolade(oftest mørk 70%) desserrer osv. Spiser dog højst lidt usundt 2 gange om ugen, uden at overdrive i mængde. Jeg er btw 17 år, 84kg nu, 187 cm høj, og har et dagligt kalorie indtag på ca 2000-2500 kalorier om dagen Mit ligevægts indtag skulle efter sigende ligge på 3400 kalorier dagligt Så spørgsmålet er, hvorfor taber jeg mig ikke mere? Tak på forhånd