quitter14

Medlemmer
  • Content count

    389
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

quitter14 last won the day on February 21

quitter14 had the most liked content!

About quitter14

  • Rank
    Medlem

Recent Profile Visitors

876 profile views
  1. Træning med vægte af jern og løbesko.

    Hovski, så gik der 3 uger uden logz igen. Jeg vil kort opridse højdepunkterne for de seneste 3 uger træning. 29/3 - C2: dagen hvor jeg skulle komme under 7 minutter på en 2000m. Det skete i tiden 6 minutter og 59 sekunder, på damper 7. 2/4 - Delta advendture race. Kørte Challenge distancen med Augustinus og Lund. Rækkefølgen var O-løb, Bike and run, Kano, MTB-O, O-løb, MTB - O, strandløb og i mål. I alt brugte vi 8 timer og 5 minutter. Rigtigt godt arrangeret. Der skulle samles obligatoriske poster og valgfrie poster. Da vi kom i mål 5 minutter for sent fik vi frataget 5 valgfrie point, så der røg vores forhåbninger om en god placering, og vi endte midt i rækken. Havde 8 dage med arbejdet i st. Christoph, hvor der blev kørt pudder, tung sne og slush om formiddagen og suget tung science om eftermiddagen/aftenen. Spillede en times indendørs fodboldkamp i 2000m højde, hold nu kæft det sved i lungerne. Træning d. 22/4 C2: 2000m Chins: 8, 8x20kg, 8x20kg, 8x20kg, 8x20kg. SKrå BB bænk: 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg Trænings d. 23/4 C2 - 1500m Front squat: 8x40kg, 8x50kg, 8x70kg, 8x80kg, Dødløft: 6x80kg, 6x120kg, 6x150kg, 6x150kg, 6x150kg, 6x150kg Squat: 8x80kg, 8x90kg, 8x90kg, 8x90kg Chins: 10, 8, 6x30kg, 6x30kg, 6x30kg, 6x30kg OH DB pres: 8x22kg, 8x30kg, 8x30kg, 8x30kg DB BOR: 8x36kg, 8x36kg, 8x36kg Lateral raises: 10x14kg, 10x14kg, 10x14kg C2: 3000m , 1.57/500.
  2. Træning med vægte af jern og løbesko.

    Træning onsdag d. 23/3 Bænk: op til 5x6x105kg Dødløft: 5x6x140kg Chins: 4x6x30kg BOR: 4x10x80kg Fredag d. 25/6 15 km løb i skoven med Brormand. Søndag 27/3 SKrå bænk DB: 4x8x32kg Pullups: 12, 4x6x28kg Front squat: 4x8x70kg Concept 2: 500m opv. + 2000m i tiden 7 minutter og 5 sekunder. Hurtigste tid so far/PR. Prøvede at komme under 7, men der var ikke meget sovs i kroppen fra 1300 til 500 m, og jeg kunne ikke kompensere med slutspurten. Helt udsolgt efter den lille omgang.
  3. Træning med vægte af jern og løbesko.

    Søndag 20/3 9km løb. 41 min. Østerbro, nørrebro, frederiksberg. Mandag 21/3 Træning på jobbet: C2 : 1500m OH DB pres: 8x26kg, 8x26kg, 8x30kg, 8x30kg Pullups: 12, 12, 12 DØdløft: 8x50kg, 8x90kg, 8x130kg, 8x130kg, 8x130kg, Squat: 8x60kg, 10x80kg, 10x80kg, 10x80kg, 10x80kg BB BOR: 8x60kg, 12x70kg, 12x70kg, 12x70kg Lateral raises: 10x16kg, 10x16kg, 10x16kg C2: 5000m - 18min 38sek. Det må være pr på distancen. Havde 3000m på 11.13. TRS: Vil tro jeg brænder 1,5 time af på et gennemsnitligt træningspas. Må prøve at tage tid! Skal du ikke til at logge din træning igen?
  4. Træning med vægte af jern og løbesko.

    Mandag 14/3: 2 km løb. Uduelig og træt i skinkerne. Tirsdag 15/3 C2: 1000m opv Bænk: 8x80kg, 5x100kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg Chins: 12, 8x20kg, 4x38kg, 4x38kg, 4x38kg, 4x38kg, 4x38kg Front squat: 8x60kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg Lateral raises: 10x16kg, 10x16kg, 10x16kg BOR: 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg, C2: 3000m - 11 min 8 sek. Trak pløkker uj! Torsdag 17/3 5 km løb. Stille og roligt. Lørdag 19/3 Bænk: 8x80kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg, 3x110kg, 3x100kg, 3x107,5kg Front squat: 8x60kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg BOR: 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg OH BB press: 8x40kg, 8x50kg, 8x50kg, 8x50kg ( den var savnet) Pullups 12, 12 Chins 6x30kg, 6x30kg, 6x30kg, 8x20kg, 8x20kg Lateral raises: 10x16kg, 10x16kg, 10x16kg C2: 2000m - 7 min 8 sek. Wee 4 sek bedre end sidst. Trak mod Lars, han bedriver normalt ikke den slags, så han kørte de første 200-300 m på 1.35-1.45 og røg så over 2.00. Jeg var flad af grin. TRS: Ure right, hvad blev der af 10x3?? Jeg har forsøgt at køre lidt lavere reps, men synes sgu det tager for lang tid hvis jeg skal hele vejen op på 10 sæt <I8-)
  5. Træning med vægte af jern og løbesko.

    Træning i dag DB bænk: 8x18kg, 8x24kg, 8x34kg, 8x44kg, 8x44kg, 8x44kg Chins: 10, 8, 6x32kg, 6x32kg, 6x32kg, 6x32kg, 6x32kg Dødløft: 8x80kg, 6x120kg, 6x120kg, 6x160kg, 6x160kg, 6x160kg, 6x160kg. C2: 1000m. 3 min 18 sek. Trak om kap med min kæreste, hun skulle hive 650. hun nåede 750 før jeg var færdig. Godt hun ikke var med på nogle af mine væddemål. Lateral raises: 10x16kg, 10x16kg, 10x16kg Crunches: 20...
  6. Træning med vægte af jern og løbesko.

    Det blev til det sædvanlige gøgl i forrige uge, 2x løb + 2x let styrketrænings. Lillebælt Adventure Challenge Lørdag d. 5/3 teamede jeg op med August i toget i Valby, sydgående retning. Hjem til hans forældre og tømme deres køleskab, låne deres bil og hente mountainbikes. Videre til Odense og samle min Brother op, som stod og ventede i regnvejret ved Mac'en. Det sidste stykke ind over Fyn og ankomst i Fredericia kl. 15.30. Briefing og hurtig ompakning, det viste sig at vi skulle have alt grej med rundt i rygsækkene. Kl. 16.00 starter løbet med at alle skal igennem en å. Temmeligt åndsvagt, brormand kommer i til pecs, jeg slipper med våde sko og ben. Herefter 1 times Bike and Run, hvor vi deles om en enkelt MTB. Vi får det først til at køre ordentligt på anden del af bike and run. Augustmand er kortmand, brormand og jeg skal bare koncentrere os om at sætte den ene fod foran den anden. Ca. 1 times svømmehal med forskellige undervandsøvelser og 1000 m svømning med 5kg genstand. Tilbage i det våde tøj, til ca. 40 min bike and run. Herefter et lille MTB O løb, ca. 60 min. Skift til O-løb i området under den gamle lillebæltsbro. En del poster er latterligt dårligt placeret, og vi efterlader en post ufundet. Flere hold klumper sammen her, da den ikke er til at finde. Da vi kommer tilbage fortæller løbsleden hvor den er, og vi får mulighed for at løbe ud og klippe den (placeringen afgøres efter antal på hinanden følgende fundne poster), men vi har på forhånd aftalt at køre med for at have det sjaw og se lidt natur, så vi kaster podiedrømmende fra os og prioriterer at komme videre på det lange MTB O-løb på fyn. Over den gamle bro til fyn, klippe nogle poster på vejen. Da vi allerede har brudt rækkefølgen på O-løbet, vælger vi at køre væk fra vejene og ind i skoven og klippe de sjove poster. Fedt at køre stærkt i lygteskærret gennem den helt mørke skov. Vi beslutter at køre op til fyret ved Strib og klippe den som den sidste post kl. 21.10, hvilket giver os 50 min til at nå tilbage til Erritsø hvor løbet slutter kl 22.00. Vi er tilbage 21.58. ( Vi undgår således strafpoint på 1 post pr. minut over 22.00) Ingen hold når det sidste O-løb. Skide sjovt at prøve den slags og vi ender alligevel midt i feltet. Det bliver nok ikke sidste gang. Træning mandag d. 7/3 C2: 1000 m Forsvarets øvelser niv. 4.( De fleste er latterlige isometriske øvelser, ret hårdt når man ikke er konditioneret) (en kollega skal til optagelse som forsvarsDoc, i næste uge) Bænk: 8x80kg, 8x90kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg Pullups: 10, 6x20kg, 6x20kg, 6x20kg, 6x20kg, DB BOR: 8x32kg, 8x32kg, 8x32kg, Lateral raises: 10x16kg, 10x16kg, 10x16kg C2: 2000m Løb Tirsdag 8/3 6km stille og roligt. Løb Torsdag 10/3 7 km løb. Var lige forbi stadion og skød en 800m af på 2 min og 34 sek. Det må være udgangspunktet for snarlige forbedringer. Trænings Fredag 11/3 C2: 1000m Bænk: 8x60, 8x80kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg Chins: 12, 6x32kg, 6x32kg, 6x32kg, 6x32kg Front squat: 8x60kg, 8x80kg, 8x80kg Back squat: 8x80kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg BOR: 8x60kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg Lateral raises: 10x16kg, 10x16kg, 10x16kg C2: 2000m: 7 min og 12 sek. Rimeligt tæt på max oven på dette træningspas. Lørdag 12/3: 8 km løb, over på stadion: 800m - 2.47 min 2min pause 800m - 2.43 min 2 min pause 800m- 2.46 min
  7. Træning med vægte af jern og løbesko.

    Søndag: Løb: 8 km fartleg. Tog tid på en runde på 1,7km i fælledparken, 6 min og 10 sek = 3:36min/km. Træning på arbejdet, i går. C2 1500m + 500watt over 60 sek Bænk: 8x60kg, 8x90kg, 8x90kg, 8x90kg Pulups: 10, 10, 10, 10 OH Db pres: 8x16kg, 8x20kg, 8x20kg, 8x20kg (ingen probs fra skulderen, så stille og roligt op herfra. DB rows h/v: 10x32kg, 10x32kg, 10x32kg Lateral raises: 10x16kg, 10x16kg, 10x16kg. Nogen på job har lavet et væddemål om hvorvidt det er muligt for en af de studerende at træde 500 wat i 60 sek på et cykelergometer, derfor måtte jeg forsøge på C2 da jeg alligevel sad der. Det kan helt sikkert ikke sammenlignes, jeg hælder dog til at han ikke klarer den med de stænger han render rundt med. I kontrast til denne mand:
  8. Træning med vægte af jern og løbesko.

    Mandag 22/2 5 km løb Fredag d. 26/2 5km løb Lørdag d. 27/2 BÆnk: 8x80kg, 8x90kg, 5x100kg, 5x110kg, 6x110kg, 6x100kg, 5x100kg Chins: 8, 8, 5x32kg, 5x32kg, 6x32kg, 7x32kg, 8x32kg Dødløft: 6x60kg, 6x100kg, 6x140kg, 5x170kg, 5x170kg, 5x170kg Squat, Skiftesvist front og back: 8x60kg, 8x60kg, 8x80kg, 8x80kg, 6x90kg, 6x90kg, Back squat: 6x100kg, 6x100kg, 100kg C2: 2000m. Målet var under 7 min, men fik acidattack i armern efter 1000m, efter at have prøvet en lavere damperstilling. Det duer sgu ikke for mig. Lateral raises: 10x16kg, 10x16kg, 10x16kg C2: 1000m Kæft det kører med en enkelt træning om ugen.. Det værste er at jeg ikke konditioneres og får 2 dages dødsinfluenza i benene hver gang. Har fra denne uge adgang til træningz på arbejdet, så det er snart en saga blot.
  9. Træning med vægte af jern og løbesko.

    Fredag d. 19/2 Kort træning med August Bænk: 8x80kg, 8x90kg, 8x90kg, 12x90kg Front squat: 8x60kg, 8x70kg, 8x70kg, 8x70kg Pullups: 12 12 12 12 C2: 2000m - 7.40 Lørdag d. 20/2 løb: 9km i regnvejr over mark og skov. Lækkert! Søndag d. 21/2 Bænk: 8x60kg, 8x80kg, 4x110kg, 4x110kg, 4x110kg, 4x110kg, 4x110kg Dødløft: 6x60kg, 6x100kg, 6x140kg, 6x160kg, 6x160kg, 6x160kg Chins: 12, 8x18kg, 6x32kg, 6x32kg, 6x32kg, 6x32kg Front squat: 8x20kg, 8x40kg, 8x60kg, 6x80kg, 6x80kg OH kb pres h/v: 8x24kg, 8x24kg, 8x24 C2: 3000m: 11 min 22 sek. Lateral raises h/v: 12x16kg 12x16kg, 12x16kg
  10. Træning med vægte af jern og løbesko.

    Nå! Har løbet 3x5 km og trænet en enkelt gang, som ikke logges. Lørdag d. 13/2 8 km strandløb. Søndag d. 14/2 Front squat: 8x50kg, 8x60kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x60kg, Pullups: 8, 8x20kg, 8x20kg, 10x20kg, 10 Bænkpres: 8x60kg, 8x80kg, 8x90kg, 8x90kg, 12x90kg, Unilateral raises h/v: 12x14kg, 12x14kg, 12x14kg Hanging leg raises, 12, 12, 12 C2 : 2000m I dag, d. 15/2 10 km løb, inklusive lidt fartleg. Lækkert at være igang igen.
  11. Et større hjerte?

    Er din puls regelmæssig? og falder den hurtigt igen, efter at du har trænet? Og hvor lang tid er du om at løbe de 10 km ?
  12. Træning med vægte af jern og løbesko.

    23/1 5 km løb. Formen ok, men et stykke fra efteråret. Der er noget at arbejde på her. 24/1 Bænk: 8x60kg, 8x80kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x110kg, 5x110kg Dødløft: 6x60g, 6x100kg, 6x140kg, 6x140kg, 6x140kg, 6x140kg Lateral raises: 12x14kg, 12x14kg, 12x14kg Pullups: 8, 8x16kg, 8x16kg, 8x16kg, 8x16kg C2- 2000m I går d. 26/1 Trænings på arbejdet. C2 - 1000m Front squatz : 8x50kg, 8x60kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg Bænk: 8x60kg, 8x80kg, 10x100kg, 8x100kg, 8x100kg, 8x80kg Pullups: 12, 12, 12, 12, DB BOR:, 8x32kg, 10x32kg, 10x32 kg Lateral raises: 12x14kg, 12x14kg, 12x14kg Barbell torque h/v: 10x40kg, 10x40kg, 10x40kg (inkl. stang) Seated Rows: 8x90kg, 8x110kg, 8x110kg C2: 1000m Hej TRS, Træner kun hvad der er lyst til. Det er sikkert suboptimalt, fordi det er let at holde "fri", når det begynder at brænde lidt. Måske skulle jeg se mig om efter noget struktur. Har du nogen forslag til fede programmer, hvor der stadig er plads til at løbe en tur en gang i mellem?