LukasMendez

Medlemmer
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

  1. Hjælp til ordentlig fedtfordeling (Vægtøgning)

    Jeg vil ikke nødvendigvis have flere muskler på kroppen. Jeg vil bare gerne have FEDT på kroppen. Jeg forventer ikke at der kommer muskler af det, men jeg vil bare gerne have tykkere arme og ben
  2. Hjælp til ordentlig fedtfordeling (Vægtøgning)

    Okay det er der ikke nogen der kan hjælpe med
  3. Hjælp til ordentlig fedtfordeling (Vægtøgning)

    Jeg arbejder som supporter.. Typisk et arbejde jeg har lige efter skole og indtil klokken 20:00.
  4. Hey Jeg er en fyr på 19 år. Jeg har i flere år været frustreret over, at jeg skulle være så forbandet tynd. Jeg er blevet afvist af det modsatte køn på grund af min kropsfigur... Selvfølgelig så er de ikke det værd, hvis de fravælger mig på grund af noget så overfladisk, men det har virkelig ødelagt min selvtillid. Jeg plejede at træne en masse før. Flere gange om ugen, ca. 45 min til 1,5 time. Lidt forskelligt, og så måske 2-4 gange om ugen.. Jeg har næsten ingen resultater set, udover at min krop blev mere markeret, men det kan man jo ikke se når jeg har tøj på. Jeg har ædt som et svin og altid spist mig stopmæt. Elsker mad for at sige det lige ud. Så det er ikke fordi jeg har sultet. Efterhånden som jeg er rykket op i klassetrin, og fået flere vagter på mit arbejde har jeg desværre måtte droppe træningen. Mine weekender går typisk med at lave afleveringer eller arbejde. Det er så ekstremt at jeg aldrig er sammen med nogen venner længere. Det er frustrerende fordi mine muskler er begyndt at forsvinde, og jeg igen blev ligeså tynd som jeg var til at starte med. Jeg er ikke nødvendigvis interesseret i at blive muskuløs. Det vigtigste for mig er bare at få noget mere fedt på kroppen, og så kan træningen vente til jeg har færdiggjort mit skoleforløb. Jeg begyndte i oktober at indtage Mutant Mass Gainer, for at gøre op med mit vægt problem. Ved hver servering får jeg cirka 800-900 kcal. Aldrig har jeg set så store fremskridt. Det er i skrivende stund lidt over en måned siden jeg begyndte på det, og jeg er gået fra 59 kg til 65 kg. Så for engangs skyld er der noget der virker. Problemet er, at det hele sidder på maven... Jeg har stadig tynde arme og tynde ben. Skal jeg forvente at det på et tidspunkt bliver fordelt ud til resten af kroppen, eller skal jeg ikke regne med at der sker noget, hvis ikke jeg træner? Det er jo ikke fordi jeg har noget imod at træne. Jeg har været træningsnarkoman før, men jeg har bare så travlt til hverdag, at det er umuligt at tage i fitness uden at det er på bekostning af en aflevering... Håber I kan hjælpe mig.
  5. Hej, jeg er en dreng på 17,5 år. Hver dag kigger jeg mig selv i spejlet og bliver vildt deprimeret. Jeg er rimelig tynd... Jeg har før spurgt dette forums til råds mht. vægtforøgning. Intet har rigtig hjulpet, men har forsøgt at træne mig væk fra det, ved at gå i fitness flere gange om ugen. Jeg har det sådan, at hvis ikke jeg kan opbygge fedt, må jeg opbygge muskler. Dog føler jeg der er rigtig lang vej endnu. Føler det er uretfærdigt, fordi når jeg kigger på jævnaldrende, som f.eks. klassekammerater, føler jeg mig seriøst som en lille stump. På arbejdet føler jeg mig som en dreng, der eventuelt lige har fået lov af sin far til at komme med på arbejde for en dag. Jeg føler mig udenfor sådan rent fysisk. Jeg føler mig underudviklet. Jeg har intet imod mit ansigt, men kroppen er bare som en 13-14 årig. Jeg føler ikke jeg har nået den der fase, hvor man får bredere skuldre, og hvad der ellers generelt kendetegner fysiske symptomer på puberteten. Stemmen er stadig en smule lys i det. Jeg føler det hele er sat på pause, og de sidste 3-4 år har det hele bare stået stille. Hvad kan det være, og hvad kan jeg gøre? Det trykker mig hver eneste dag, og jeg kan snart ikke holde det ud længere
  6. 17 år, og kroppen vokser ikke...

    Har forsøgt intensivt med træning i en lang periode, kan godt finde på at starte igen, men ville lige høre om der så var en der kunne anbefale et godt kosttilskud? Desuden, hvor mange kalorier skal jeg indtage om dagen for at sætte gang i noget fedtmasse?
  7. 17 år, og kroppen vokser ikke...

    Hvis vi nu forestiller os, at der var kartofler og bøf på menuen, spiser jeg gerne tre bøffer og 15-20 kartofler
  8. 17 år, og kroppen vokser ikke...

    Men har jo forsøgt disse metoder. Har trænet, spist mere end jeg kunne rumme, og drukket fløde, samt protein-drik. Føler ikke jeg kommer videre, når jeg skriver på de her forums. Gjorde intensivt i en måneds tid, og tog ikke engang et GRAM på, tvært imod vejede jeg faktisk et par gram mindre, den ene gang. I vil nok sige, amen du skal bare blive ved. Men tro mig, jeg har skam prøvet. Det jeg gerne vil høre, er om der findes noget bestemt mad, som virkelig kan øge fedtmassen, eller nogle piller som kan give et bidrag? (;
  9. 17 år, og kroppen vokser ikke...

    Kan sagtens æde tre boller/rundstykker (afhængig af om det er weekend eller ej) - Godt smurt ind i nutella. Til frokost får jeg tre stykker rugbrød, og lidt grøntsager ved siden af, og til aftensmad spiser jeg bare hvad der kommer på bordet, men jeg skovler ind. Til tider får jeg derefter slik eller Chips senere om aftenen
  10. 17 år, og kroppen vokser ikke...

    Altså min fætter voksede ikke rigtig før han blev de 17-18 år gammel, og i forhold til mit niveau, har jeg ikke som sådan fået skæg endnu. Det er mest dun hist og her. Der kan nok være noget om det. Bekymre mig dog mest om min kropsstørelse, altså at jeg er så tynd. Det er netop dét der for mig til at se ung ud. Som om at jeg er i en børnekrop. Er blevet testet for for højt stofskifte, og det skulle være helt i orden. Undre mig lidt over om jeg måle kunne være tyndfed? Altså folk synes jeg æder som bare fandens, og fatter ikke hvordan det kan være, at jeg ikke tager på. Er der eventuelt noget jeg kan gøre? Har prøvet kostråd og sådan noget, men ingen virkning.
  11. 17 år, og kroppen vokser ikke...

    Davs! Jeg er en knægt på 17 år. Omtrent 170 cm høj, og en kropsvægt på godt og vel 54 kg. Hvilket nok giver jer en idé om, at jeg er ganske spinkel. Det er jo hvad det er... Godt nok også noget jeg slås en del med, men tænker det eventuelt skyldes samme årsag, som mit spørgsmål? Om man ligefrem skal kalde det en "skade", ved jeg ikke helt. Men jeg har i hvertfald spekuleret rigtig meget over, hvorfor jeg mon ikke er blevet skudt i vejret endnu ligesom de fleste på samme alder. Lige siden de små klasser har jeg altid været tynd, men stadigvæk størrelsesmæssigt i en jævn krops fase, på trods af min fedtfattige kropsbygning. Altså har ikke været usædvanlig lille, men mindre end de fleste, hvilket nok skyldes en både lille mor og far. Så det har jeg egentlig ikke bekymret mig så meget over. Har nemlig altid haft et foregreb om, at jeg nok skulle vokse mig op i en "Teenage-semi-voksen" krop, altså hvor man for alvor begynder og se muskulatur og hele baduljen. Hermed ikke sagt at jeg forudså mig selv som et stort brød, men altså en mærkbar kropsudvikling. Nu er jeg som tidligere nævn, de 17 år gammel, og føler jeg halter bagefter. Jeg føler jeg står blandt nogle tårnhøje træer, som snart er i hvad man vil kalde "voksenformat". Mens jeg står hernede og kigger op på dem alle sammen, som en lille splejs. Selvtillidskomplekser har det vel bragt mig, men det er en anden side af sagen... Ville bare høre om nogen af jer vidste, hvad det kunne skyldes? Synes virkelig det er utrolig irriterende og se hvordan de blomstre op, hvorimens jeg nærmest er gået i stå mht. udvikling.. Findes der medicin? Eller kan det modsat være hæmmende at indtage andet medicin, da det kan have bivirkninger? Har både Astma og Høfeber, så jeg har perioder hvor jeg dopes med hendholdsvis Telfast, Avamys, Bricanyl og Spirocort... Ved ikke hvor indflydende det kan være, men nu nævner jeg det da hvertfald.. Håber i kan hjælpe! Tak på forhånd!
  12. Har tabt mig! Det var ikke meningen! Hjælp!

    Altså nu er det desværre både begrænset og varieret eftersom at jeg er på efterskole. Men til morgenmad får jeg kun en ganske lille portion yoghurt eller havrefras. Så har jeg en formiddags pause hvor jeg som regel spiser to grove boller. Til middag er det meget forskelligt, det kan være en tallerken kød med tilbehør og salat. Så plejer jeg også at spise frugt og knækbrød ved kaffetid. Chips på værelset c:. Aftensmad enten pizza eller to skiver rugbrød. Aftenkaffe kage eller andet lignende. Ved godt sundhedskurven svinger lidt, men sundhed er ikke efterskolens største kendetegn
  13. Har tabt mig! Det var ikke meningen! Hjælp!

    Har hørt nogen sige at kakao efter træning også skulle være et boost, kan det passe? Eller hvordan disponere man det?
  14. Hej! Jeg er en dreng på 16 år gammel. 169 cm høj. Jeg har i den seneste tid trænet rigtig meget, med det mål om at få en sixpack samt komme bare en smule i form. Sidst jeg vejede mig stod der 55 kg. I dag stod der forunderligt nok 48 kg. Synes det er ufatteligt hvordan det kan falde så meget! Gider ikke være mere undervægtig, vil gerne opbygge muskler. Jeg har altid haft rigtig svært ved at tage på i vægt. Er generelt også bare træt af at høre på folk der siger "Jammen du skal simpelhen bare spise mere"... Jeg har ædt som en i helvede, og så snart jeg bare er det mindste fysisk aktiv eller hvis jeg måske glipper et enkelt måltid styrtdykker min vægt bare totalt meget. Nogle gode råd? Det pisser mig så meget af :(
  15. Daglig Træning for iPhone

    Morgenmad: Havregrynd med mælk og en spiseske sukker eller 2 boller og så spiser jeg op til fire rundstykker i weekenden. Frokost: 2-3 Rugbrød, får 3 stykker med i madpakke. (Mellem måltid): Engang i mellem nudler, eller et rugbrød. Aftensmad: Forskelligt, men 8/10 er det noget med kød, to store portioner for det meste + Pasta, Kartofler og grønt.