Pumpertp

Medlemmer
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Fod Led smerter/ømhed?

    Tak for svaret, regner også fremover med at løbe ture på max 5 kilometer. Ellers består min cardio træning af interval løb, som er sindsyg godt til fedtforbrænding! Men prøver at holde demi forholdsvis ro, en uge til, før jeg begynder at løbe og sjippe med dem ;)
  2. Skal jeg træne bryst eller bare tabe mig

    Du kan træne alt det bryst du har lyst til, det kommer ikke til at smide feddet omkring brystet. Det eneste du kan gøre er at regne dit ligevægtsindtag, og spis mindre end det HVER dag. Gør det i 5-12 uger, så skulle du gerne se resultater udelukkende pga. kosten. Hvis du vil gøre det hurtigere endnu, kan du supplere med en masse interval træning eller såkaldt HIIT træning. HIIT træning mener man rent faktisk forbrænder fedt helt op til 48 timer efter EN workout. Glem alt det med at løbe moderat tempo osv. Interval løb, eller interval på crosstrainer/cykel, er vejen frem. Ellers prøv HIIT træning, det er sindsyg godt! Der får du også brugt musklerne mere i hele kroppen. Håber det kunne hjælpe. Mvh Pumpertp
  3. Fod Led smerter/ømhed?

    Jeg er begyndt på mit cut som står på nøje dietplan og træning 6 gange i ugen, og cardio træning hver eneste dag. Sidste søndag jeg var ude at løbe blev jeg utrolig øm i mine fodled og på indersiden af fodledet(lige under lægmusklen). Jeg var ikke vant til at løbe, og løb 8,5 km i hårdt tempo uden pause. :i Efterfølgende sjippede jeg i 30 min. Jeg blev hurtigt øm i mine fodled og tænkte fuck det og løb videre ;i Nogen som har prøvet noget lignende og som har nogle gode øvelser eller fifs til hvad man skal gøre for at få ømheden/smerterne væk. Jeg har styrketrænet i længde, og kan godt mærke forskel på ømhed og smerte, og derfor er jeg bevist på at der er noget i vejen.. Håber der er nogle der kan hjælpe. Skal jeg holde den i ro, eller har i nogle gode øvelser / udstrækningsøvelser som kan hjælpe på at blive så hurtigt klar som muligt igen. Skal jo være ripped til sommer, og så dur det sgu ikke at jeg ikke kan sjippe og løbe interval.. :) Mvh Mathias
  4. Cut eller bulk? Hjælp!

    Mit mål er at blive atletisk bygget, og er godt på vej! Men har besluttet mig for at komme på 80 iløbet af 1-2 måneder, og derefter cutte 5-7 kilo af :D Så skal det nok komme til at se rigtig godt ud :D
  5. Cut eller bulk? Hjælp!

    Regner med at vil ligge i et kalorie underskud på ca 500 kalorier dagligt :D
  6. Cut eller bulk? Hjælp!

    Carbs = kulhydrater right? :D
  7. Cut eller bulk? Hjælp!

    Så du mener/tror ikke at mine arme umiddelbart vil blive mindre selvom jeg cutter 4-7 kilo? :D Og tak for dit svar
  8. Cut eller bulk? Hjælp!

    Hejsa dudes derude. Jeg er sgu blevet lidt i tvivl om hvad der vil være bedst for mig pt. Jeg har i 1 års tid gået fra 52 kg til 76 kg, som jeg er sindsyg tilfreds med. Som i kan se på billederne nedenunder, så er jeg stadig markeret, men kunne godt tænke mig at få lidt større arme, men stadig have mine træne mavemuskler frem. Som i kan se har jeg opbygget en del masse, og jeg tror det ville være fedt at tabe 3-5 kilo, og få en god markeret lean krop? Hvormeget tror i der skal til (kg( før at mine mavemuskler bliver synlige, eller burde jeg istedet bulk videre som jeg har gjort i noget tid efterhånden. Se vedhæftede billeder. Tak på forhånd.
  9. Jeg har lige købt dette produkt, Mutant Mass 7.7 kg, og har prøvet dette produkt en gang før. http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/mutant-mass-limited-77-kg Jeg synes det virker utroligt godt på mig, og jeg stiger hurtigt i vægt uden at tage for meget fedt på. Jeg har utrolig let ved at cutte, og jeg forbrænder mine kalorier utroligt hurtigt. Derfor er mutant mass perfekt for mig. Sidste gang jeg købte produktet drak jeg det efter træning en helt potion (4 scoups, 334g, 1050 kalorier, 52g proteiner). Det virkede rigtigt godt, men denne gang har jeg tænkt mig at tage det på en lidt anderledes måde. Jeg træner for det meste om aftenen, fra klokken 19-21, fordi der har jeg lige fået en ordenlig gang aftensmad at træne på.Derefter har jeg tænkt mig at drikke en hel potion lige efter træning og så gå i seng ved en 22 tiden eller så tidligt som muligt. I mutant mass er der både langsomme og hurtige optagelige kulhydrater/proteiner og på den måde passer det perfekt til efter træning hvis man går i send 30-60 min efter træning. Er det mig som er helt forkert på den? Og tror i det vil være en god idé at tage det inden sengetid. Det skal siges at jeg hver morgen næsten uanset jeg har spist føler mig sulten og klart på en ordenlig gang havregryn med en masse mælk :) Håber i kan hjælpe.
  10. Træne samme muskelgruppe hver dag?!

    Det er jeg klart over... Men er efterhånden blevet i tvivl og tænke at jeg måske skulle give det en chance, da jeg har hørt de hjælper på nogen... :D?
  11. Hejsa :-) Jeg er en dreng på 17 år som har styrketrænet/bodybuilding i 1-1,5 år. Jeg tager min træning meget seriøst, og har styr på min kost så meget som jeg nu kan have når jeg bor hjemme. Jeg har i længe styrketrænet 5 gange om ugen, og har kørt et 3-splits program. Altså hver muskel gruppe hver 3. gang jeg er ovre at træne. Jeg har i længe kunne se god fremgang i min træning. Jeg har længe tænkt over om man kan træne hver muskel gruppe hver dag, i måske en uges tid og på den måde skrift muskelgruppe hver uge. Jeg har læst meget om restitution. Men her for et par dage siden snakkede jeg med en bodybuilder i fitness world som fortalte at han godt kunne træne samme muskel gruppe 3-4 dage i streg. Jeg er synes selvfølgelig det lød lidt overdrevet og jeg ved simpelhen ikke hvem jeg skal tro på. Mit mål pt. er at få større arme, og jeg træner på at træne biceps og triceps 4-5 gange i ugen. Og se om det virker for mig. Synes i det lyder som en god idé eller skal jeg blive ved med at køre mit 3-splits program? Somregel bliver jeg overhoved ikke øm i mine muskeler hvis jeg lige har trænet dem for 1-2 dage siden. Selvom jeg træner utroligt intens (3-4 sæt, af 8-10 reps) synes jeg ikke jeg bliver øm. Derudover hvis jeg holder 4-5 dages ro i samme muskelgruppe og træner igen.( Måske kun 2 sæt af 8-10reps) kan jeg sagtens mærke DOMS dagen efter. Nogen som kan svare mig på dette? :-I På forhånd tak.
  12. Sødmælk, godt hvis man bulker?

    Hejsa. Jeg er en dreng som er kommet rigtig god igang med min træning. Jeg træner 4-5 gange i ugen med et 3 split program som jeg synes virker rigtig godt for mig. Jeg er igang med at bulke og synes lidt jeg er gået lidt i stå ved de 70 kg. Jeg har en umiddelbart lav fedtprocent, og har kørt weight gainer et par gange som har virket rigtig godt på mig. Jeg synes det er ved at blive for meget at købe for 300kr proteinpulver i måneden, og derfor er jeg bare begyndt at drikke en liter mælk efter træning, som er meget billigere. Mit spørgsmål går simpelt ud på hvilken mælk jeg skal drikke. I øjeblikket tager jeg sødmælk efter træning, men synes at 35g fedt (en litet mælk) er lige i overkanten. Men det kan godt være at det er det som skal til? I dont know. Skal jeg drikke skummetmælk istedet? Help me! :D
  13. Alkohol og bulk...

    Jeg er en 17årig dreng som bruger rigtig meget tid på min styrketræninger og tager det rimeligt seriøst. Jeg er ikke flyttet hjemmefra, så det er dog begrænset hvor seriøst jeg kan tage det vdr. kost osv. Jeg går ikke særlig tit i byen, da jeg ikke har lyst til at drikke for meget, og på lørdag skal jeg til en stor fest. Mit spørgsmål går ud på om ens styrketræning tager stor skade af at man drikker 10 bajer i byen en weekend, og hvilken konsekvenser det kan have. Jeg har læst en masse om det, og blandtandet fundet ud af, at nogen mener at det ikke skader det store at gå i byen 1 gang om måneden bare man er igang med at bulke? Er det rigtigt? Kunne virkelig godt bruge noget hjælp her! :D Mvh
  14. Ømme muskler dagen efter?! Nødvendigt?

    Tak for svarene gutter kan helt klart bruges :)
  15. Hejsa. Har besluttet mig at prøve at tage en masse muskler masse på de næste 2 måneder. Efter hvad jeg har læst mig frem til så skal jeg selvfølgelig ligge med et kalorieoverskud på ca. 500 dagligt, og sørge for at få nok proteiner. Det har jeg alt sammen forstået. Kører Bryst, triceps, Mave, skuldre Mandag + Torsdag, og biceps, ryg, mave Tirsdag og Fredag. Jeg har trænet i et halvt år, men har altid været i tvivl om, om jeg træner hårdt nok?! Nogle muskler grupper får jeg næsten altid ondt i dagen efter. Men andre muskel grupper som Fx Biceps får jeg sjældent ondt i dagen efter?! Jeg kører altid 6-8 reps på alle øvelser med 3-4 sæt, og yder mit maximale. Mit spørgsmål går i bund og grund ud på at finde ud af om det er nødvendigt at træne så hård at man har ondt dagen efter og om jeg skulle ændre mit antal Reps og sæt for at bliver mere "Død" efter træning og "måske" på den måde få ømme muskler dagen efter? For er i tvilv om man opbygger muskel masse uden ømme muskler. Alle har jo hørt udtrykket: No Pain = No Gain. Tak på forhånd.