chri571p

Medlemmer
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

  1. Billigt proteinpulver

    Jeg har et meget stramt budget, og vil derfor ikke bruge alt for mange penge på kosttilskud, men jeg har ikke tiden til at skulle undvære proteinpulver, Har fundet denne liste. http://summer-life-13.blogspot.dk/2014/03/spar-penge-pa-kosttilskud.html Hvis i kender nogle mærker som er billigere, så må i meget gerne skrive dem, og hvilken forhandler det gælder, og om det er dansk produceret. På forhånd tak.
  2. Jeg elsker at drikke the, men for tiden har vi ikke noget decideret grøn the, det eneste vi har i hjemmet er hvid-grøn the med granatæble, og her bliver jeg i tvivl om der så er tilført nogle former for kalorier? da jeg i øjeblikket er på en meget stram kostplan. ved godt at i normal the er det meget kaloriefrit at drikke the, men hvad så når der er tilføje granatæble. Hvis i ved et sted hvor man kan købe grøn the, uden noget tilsat, så må i meget gerne lige skrive. På forhånd tak.
  3. George turner 10*10 program

    Har læst mig frem til at hvis man køre George turner 10*10 program vil man gå ned i styrke, nogen som ved om dette passer? Og hvis i har kørt programmet ville jeg også blive glad for at høre hvad i syntes om programmet, eller om i kender et program der er bedre at køre, når ens hoved mål er masse.
  4. Hjælp med BCAA

    Vil høre om der en nogen af jer som ved, hvornår man skal tage BCAA tilskud, om det er før, under eller efter træning? eller om man skal tage det flere gange om dagen, og hvor meget man så skal tage per gang.
  5. hjælp til retning af madplan

    Alder: 15 højde: 1.81 vægt:76,3 Min mad plan skifter lidt fra dag til dag, men idag var det sådan her. morgen mad: 70 g havregryn, 150 ml mælk 0,1%, 2 g sukker. første pause: 40 g rugbrød, 20 g hamburgerryg. anden pause: 48 g grov pasta, 150 g hakket oksekød 8-12, 50 g tomat sovs. før træning: 40 g rugbrød, 35 g hamburgerryg. efter træning: 40 g rugbrød, 35 g hamburgerryg, 500 ml mælk 0,1%. mad inden fodbold: 80 g rugbrød, 50 g kalkunbryst, 250 ml mælk 0,1% mad efter fodbold/sen aftensmad: 50 g grov pasta, 120 g kyllingbryst. ialt: protein: 154,99 g kuldhydrat: 234,77 g fedt: 33,94 g kalorier: 1923,96 som i kan se er der ikke helt nok kalorier, da jeg skal op og ligge på mellem 2500 og 2700, da jeg prøver at tabe fedt lige nu, så ville høre hvad jeg kan gøre når jeg får det problem at jeg mange omkring 500-700 kcal. Eventuel nogle ting jeg ku ændre i madplanen.
  6. Sammensætning af træning.

    Tak for svaret. Det med at få en ordenligt måltid 2-3 timer efter træning, med sammensætning af protein og kulhydrater, hvad kunne det foreksempel være når vi snakker som aftensmad? Ris, pasta og katofler er jo ikke godt at spise, når man vil fjerne mave fedtet.
  7. Sammensætning af træning.

    Alder: 15 Så er det jo på tide at man skal tabe sig lidt igen. Så ville høre om min sammensætning af træning er god eller og den ku gøres bedre, og så har jeg også lige et par spørgsmål. En normal uge. Mandag/onsdag/fredag: 1-1,5 timers styrketræning. Tirsdag/torsdag: 45-60 minutters konditions træning. Men vil så høre om det er en god ide at træne kondition tirsdag og torsdag, da jeg to en halv time senere skal til fodbold træning? Hvad skal jeg spise efter styrke træning, og efter konditions træning? Og det med at flytte mine træninger til weekenden er ikke altid muligt, da det typpisk er der vi spiller kampe.
  8. kredsløbs-træning

    Har hørt rigtig meget godt om at man sku løbe intravaller, men hvordan, er det med 15 sekunders sprint og så 15 sekunders pause, eller er det bedre med 40 sekunders sprint og så 40 sekunders pause fx. og når man holder pause skal man så gå eller løbe let?
  9. kredsløbs-træning

    alder: 15 år. vægt: 73 kg. kondital: 47. Nu stopper udendørs fodbold træning for mig i næsten uge, så jeg skal igang med noget kredsløbs-træning, som jeg kan bruge inde på bane i fodbold, både indendørs, men også udendørs, jeg ved bare ikke hvordan man træner sit kredsløb bedst, så hvis i ved det så bare kom med et svar. ps. har kun kun 1 dag til rådighed til at træne kredsløb, da vi træner indendørs fodbold 2 gange i ugen plus cups.
  10. Ordenligt kreatin

    Hej alle sammen. Har kigget på noget kreatin [Link fjernet], men ville gerne vide om jeg skal købe det eller om det er noget lort, har også kigget på noget af det fra bodylab, det er bare meget dyre det fra xxx så vil vide om det er pengene værd? på forhånd tak.
  11. grøn te og træning

    hej mennesker. grøn te siger man jo gør sådan at forbrændingen sættes op, og at man ikke optager så meget fedt som man ellers vil gennem kosten, men hvis jeg drikker det optager jeg så også mindre protein?
  12. en god madpakke.

    tak for svarene :D
  13. en god madpakke.

    har lige et problem, jeg har svært ved at komme op på det antal gram protein jeg skal have. når jeg er hjemme går det fint med at få spist proteiner, men kan ikke få sammensat en madpakke når jeg er i skole som indenholder nok protein så hvis nogen har et forslag til hvordan min madpakke ku se ud ville det være fint :) på forhånd tak.
  14. håndvægte træning halv nybegynder

    jeg kan ikke løfte mere end 9 kg lige nu.
  15. protein bar

    ja men det er med protein pulver.