Cirkeline

Medlemmer
  • Content count

    110
  • Joined

  • Last visited

About Cirkeline

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 07/20/1986

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Sted
    København S
  • Interesser
    Styrketræning, cykling, svømning, MTB, o-løb - you name it

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Sundhed, velvære, kondition
  1. Diskus vs. hold

    Har også prøvet det samme ved max bænkpres. Fik hold i nakken i en uge og så gik det væk igen :) Blev selv meget nervøs, men det var bare overbelastning
  2. Road to Adventues - Træning og Adventure Races

    Jeg følger også lige med her :)
  3. Bare fra dobbelt A - Prøver nu kræfter med TRI

    Svømning 1 km OW Er helt mæt af alt det havvand jeg slugte... Der var rigtig mange bølger, så at øve svømning med hovedet under vand, var ikke helt nemt. Jeg har fundet nogle af mine problemer. Trækker vand ind med næsen og synes generelt bare det er ubehageligt at puste ud under vand. Løsningen kunne være næseklemme ? Eller simpelthen bare at øve det i svømmehal og blive mere sikker i vandet. Det er en skam når jeg har været så vild med at dykke og svømme crawl, at jeg kan blive så bange for det. Forhåbentligt kan jeg blive vild med det igen.
  4. Prednisolon og skinnebensbetændelse, erfaringer ?

    Hej Lars. Jeg har fået anbefalet elitefys her i kbh.mjeg har ikke selv været der, fordi jeg stadig vælger at negligere mit problem og tro det går væk af sig selv :) Men ellers synes jeg også det er svært. Hvis det er akut opstået er det nok nemmere at ordne
  5. Tage kilo på

    Ja nemlig! :)
  6. Træningstøj - piger

    Hmm nej... Men jeg har fået noget ret billigt igennem min adventure klub. Så jeg har en del tights derfra til halv pris ca
  7. Tilskud til fedtsugning - fysisk smerte

    Det lyder ret vildt. Mine lår går også sammen, da min krop gerne vil have alt fedt lagres dernede. Jeg er 166 og vejer ca 65 kg og har en fedtprocent på 30 på numse og lår. Jeg får også sår hvis jeg går i nederdel en hel dag i varme og skal altid have shorts på hvis jeg skal gå langt. I forsvaret var det meget slemt under øvelser og jeg fik kæmpe brandsår hvis jeg ikke tog lange shorts indenunder bukserne... Det lyder altså helt normalt det du har... Edit: hvisnjeg har kjole på i byen, får jeg også, ikke sår, men ru hud på vej til brandsår på inderlår
  8. Bare fra dobbelt A - Prøver nu kræfter med TRI

    Træning Skulder+skulderbladsøvelser Bænk 1 x 10 x 20 kg 3 x 10 x 30 kg Kan ikke helt finde ud af hvor bredt jeg vil holde... Lateral pulldown 3 x 12 x 35 kg BB curl 2 x 12 x 14 kg 1 x 11 x 14 kg Reverse pullup 1 x 6 BW 2 x 6 x 5 kg Triceps pushdown 3 x 12 x 15 kg Facepull 3 x 12 x 10 kg DB skulderpres 3 x 12 x 6 kg Mave 5 kg Elastikøvelser til gluteus medius. Min personalfys sagde den ikke ville fungere, men satser på at stole på Haackers videoråd :) Glæder mig så meget til weekend!! En aftenvagt tilbage og så er der endelig weekend, for første gang i tre uger. Skal drikke mig bedugget imorgen til Mads Langer, det blir dejligt :)
  9. Bare fra dobbelt A - Prøver nu kræfter med TRI

    Sidder lige på arbejde og keder mig, så det går hurtigt med at svare :) Det er tri-club. Den er helt nyopstartet pr 1/9, så de så sit snit til at reklamere til kmd. Der manglede virkelig også en herovre efterhånden.
  10. Træningstøj - piger

    Stadium har deres eget mærke som er halv pris af fx nike og ligeså god kvalitet. Det er jeg begyndt at bruge. Ellers finder jeg tilbud på fx bodyman. Af tights bruger jeg kun fusion eller newline
  11. Bare fra dobbelt A - Prøver nu kræfter med TRI

    Ingen træning idag Ville gerne svømme, men har ikke noget sted at smide mit tøj efter omklædning, når jeg svømmer i Amager strandpark og har ikke købt en havtaske endnu. Mit højre ben stikker lidt i skinnebenet når jeg går, så det er nok fint at holde pause. Laver dog mine kedelige stabilitetsøvelser og får lavet den sidste del af pakken til det varme land. Min cykeltur til Aalborg er ændret. Jeg fandt fly til 598,- t/r og synes det var lidt lækkert at få 5 dage i Aalborg med plads til en bytur torsdag :) Så må cykle en anden god gang. Glæder mig bare til at holde sommerferie!
  12. Bare fra dobbelt A - Prøver nu kræfter med TRI

    Træning Opvarmning 1 km løb, 1 km roning Skulder+skulderbladsøvelser Bænk 2 x 8 x 30 kg 1 x 10 x 30 kg Lateral pulldown 3 x 12 x 35 kg BB biceps 2 x 12 x 14 kg 1 x 12 x 16 kg DB skulderpres 3 x 12 x 6 kg Seated row 2 x 12 x 25 kg 1 x 10 x 25 kg Tricepspushdown 2 x 12 x 15 kg 1 x 10 x 15 kg Facepull 2 x 12 x 10 kg 1 x 12 x 12.5 kg Hoftestabilitets-kedelig-øvelse Mave 5 kg Midt i min facepull pause vælter en gammel pumpet mand hen til mig og spørger mig og jeg skal stå der og ikke lave noget og nej intet glimt i øjet, han mente det sgu... Jeg svarer jeg holder pause og han siger hurtigt at så kører han lige noget på maskinen. What!? Jeg siger til ham at det kan han når jeg er færdig... Mega ubehøvlet idiot. I kender typen, en gammel afdanket VLer som stadig tror han kan bestemme i centret. Bagefter tænker man over alle de ting man skulle have sagt, fx at han kunne spørge pænt. Er ved at være træt af ubehøvlede mennesker. Gav en bilist fingeren idag, endda i en falck trøje, så de fik lige lidt bad standing. Er ved at være træt af at være tæt på at blive kørt ned hver evige eneste dag jeg cykler på arbejde. I forgårs måtte to venstresvingsbaner nødbremse for ikke at køre mig ned. Der var ikke mørkt, der var grønt lys for mig, jeg havde en rød jakke på, de kigger bare overhovedet ikke efter i trafikken! [-X Okay ja jeg er sgu lidt sur for tiden, er træt af den ventetid og vil gerne snart have lidt fri. Nå anyways... Fik konstateret ustabil højre hofte hos fys idag... Så skal igang med kedelig stabilitetsøvelse og så bliver det forhåbentligt snart bedre, er sikkert det der giver mig løberknæ. Frøken sunshine vil få lidt at spise nu, tror mit blodsukker er lidt lavt :lol:
  13. Træning til Ironman

    Stort tillykke, det er super godt gået, selvom du havde en del smerter. Fantastisk :)
  14. Bare fra dobbelt A - Prøver nu kræfter med TRI

    Er begyndt at få en smule løbeknæ på højre ben. Det virker til at med en stor dosis fiskeolie dagligt, kan jeg holde mit skinnebensbetændelse i skak. Jeg overvejer at starte helt fra bunden med et løbeprogram for begyndere, så jeg får trænet mine knæled og senere op til løb. Dog er jeg en smule skeptisk, da jeg selv mener at jeg med cykling burde være over begynderstadiet. Knæene siger dog noget andet... Så når jeg får taget mig mere sammen til målrettet træning i næste måned finder jeg et program. Skal til møde i en nyopstartet tri klub d. 2/9 med min veninde. Glæder mig til at komme mere igang :)
  15. Bare fra dobbelt A - Prøver nu kræfter med TRI

    Træning Squat 1 x 12 x 35 kg 1 x 12 x 40 kg 1 x 12 x 45 kg BOR 2 x 12 x 35 kg 1 x 10 x 35 kg Bænk 3 x 10 x 30 kg Lateral pulldown 3 x 12 x 35 kg Facepull 3 x 12 x 10 kg Triceps pushdown 3 x 12 x 15 kg BB curl 3 x 12 x 15 kg DB skulderpres 3 x 12 x 6 kg Seated row 1 x 12 x 25 kg 2 x 8 x 25 kg Mave 5 kg Skulder+skulderbladsøvelser Den ventetid her gør mig sindssyg. Kan ikke tænke på andet og arbejde er bare en gene, da jeg virkelig ikke vil være der et år mere. Fik heldigvis et dejligt opkald langvejsfra igår, det hjalp lidt :) Glæder mig så meget til næste weekend, hvor der er friweekend, Mads Langer, vandretur og gode veninder.