Ficus4p

Medlemmer
  • Content count

    133
  • Joined

  • Last visited

  1. ficus4p log

    bænkpres 3x60kg 3x80kg 3x100kg 3x110kg 3x120kg 3x125kg 3x130kg 1x135kg 1x140kg Floorpres 3x60kg 3x100kg 3x110kg 3x120kg Dips 3x8xbw+20 +mave, flys, div
  2. ficus4p log

    vægten sagde igår 98,7 kg damn ikke godt men er også begyndt på kreatin og jeg suger væske til mig som jeg normalt gør. Men efter et par trænings fri dage så åbnede centeret idag. Speed dødløft 3x70kg 3x100kg 3x120kg 3x140kg 5x4x155kg dødløft til knæ 6x120kg 4x140kg 4x6x150kg Military 4x6x60kg Goodmornings 6x60kg 6x100kg 6x120kg ryggen var rimelig færdig, så valgte at tage det lidt roligt. Yates Row 3x8x100kg Facepulls, lidt lats og skulder
  3. ficus4p log

    I dag skulle der leges, træningscenter holder snart lukket et par dage, så synes godt jeg kunne tillade mig at prøve lidt nyt. Dødløft: 3x70kg 3x100kg 2x120kg 2x140kg 2x160kg 1x180kg bælte 1x200kg bælte 1x210kg bælte 1x220kg bælte 1x230kg bælte+dragt 1x240kg bælte+dragt 1x245kg bælte +dragt Yup første gang dødløft i dragt. Fik 12.5kg mere end uden dragt og der var lidt mere i tanken. Sjovt at prøve Military press + yates row. Færdig!
  4. ficus4p log

    Squat 4x60kg 4x100kg 2x140kg 2x160kg knæbind 2x180kg knæbind og bælte 1x200kg knæbind og bælte 1x210kg knæbind og bælte 1x225kg knæbind og bælte PB 1x230kg knæbind og bælte PB og der var overskud til mere. Front squat 6x60kg 6x80kg 4x100kg 2x110kg 2x120kg 2x130kg +biceps og lidt mere ben
  5. MagtPrehns log

    tillykke med de flotte PR, gode solide raw løft. Virkelig flot
  6. ficus4p log

    Bænkpres: 3x60kg 3x80kg 3x100kg 3x110kg 3x120kg 3x125kg 3x130kg 1x135kg 1x140kg 1x142,5kg 1x150kg Titan Ram 1x155kg titan ram 1x160kg titan ram Floor press: 3x60kg 3x100kg 3x110kg 3x120kg Dips: 8xbw+5 2x8xbw+20 +kabel flyes, triceps extens..+mave
  7. ficus4p log

    dødløft 3x70kg 3x100kg 3x120kg 3x140kg 3x160kg 1x180kg 1x200kg 1x210kg 1x220kg 1x225kg Fuck, mit dødløft går slet ikke fremad....er snart stærkere i squat Yates row: 8x60kg 8x100kg 4x6x110kg Strict Military 4x6x60kg + facepulls, lidt mere lats og ryg.
  8. ficus4p log

    20 min på løbebånd Langsomt igang med at løbe lidt igen.
  9. ficus4p log

    Squat 6x60kg 6x100kg 6x120kg 6x140kg 6x160kg løse knæbind 6x180kg løse knæbind + bælte 6x160kg løse knæbind 6x140kg 6x120kg 6x100kg Front squat 4x60kg 4x80kg 4x100kg 2x110kg 1x120kg 1x130kg 1x140kg +lidt biceps og legexten...
  10. ficus4p log

    Bænkpres: 2x60kg 2x80kg 2x100kg 2x110kg 2x120kg 1x125kg 1x130kg 1x135kg 1x140kg 1x142,5kg 1x145kg 1x150kg Titan Ram 1x155kg Titan Ram 1x160kg titan ram Smal bænk 6x100kg 3x4x110kg Dips 3x10xbw Kabel flys: 3x8xukendt vægt +lidt mere triceps og pat
  11. ficus4p log

    speed dødløft 3x70kg 3x100kg 3x120kg 3x140kg 5x3x152,5 dødløft til knæ 4x6x120kg Pushpres+dumbell rows+facepulls osv osv
  12. ficus4p log

    Squat 4x60kg 4x100kg 4x120kg 4x140kg 2x160kg 2x180kg 2x200kg 2x210kg 1x220kg Front squat 4x60kg 4x80kg 4x100kg 2x110kg 2x120kg Benpres 3x8xukendt vægt +biceps og baglår
  13. ficus4p log

    Bænkpres 5x60kg 3x80kg 3x100kg 3x110kg 3x120kg 3x125kg 3x130kg 1x135kg 1x140kg 1x150kg titan ram 1x155kg titan ram 3x8x125kg titan ram Close grip benhc 3x6x100kg Kabel flys 3x10xukendt vægt Dips 3x10xbw +lidt mave, lidt ekstra triceps og pat
  14. ficus4p log

    Dødløft 3x70kg 3x100kg 3x120kg 3x140kg 3x160kg 3x180kg 3x200kg 2x210kg 1x220kg Pushpress fra ryggen 5x60kg 5x70kg 5x80kg 2x90kg 2x100kg Goodmornings: 4x60kg 2x4x100kg 4x120kg Yates Row 4x6x100kg +lidt mere lats og skulder.
  15. ficus4p log

    skulle være tungt men arbejder nat og det fjerner overskuddet =) Squat 5x60kg 3x100kg 3x120kg 3x140kg 3x160kg 3x180kg knæbind og bælte 1x200kg knæbind og bælte 1x210kg knæbind og bælte Front squat: 8x60kg 8x80kg 8x90kg 4x100kg 4x110kg +ben pres og lidt biceps