martin_petersen

Medlemmer
  • Content count

    46
  • Joined

  • Last visited

About martin_petersen

  • Rank
    Nyt medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.nettraening.dk

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Interesser
    Løbefreak med trang til styrketræning

Previous Fields

  • Træningsformål:
    konkurrenceidræt
  1. Plan for vægttab

    Hvis du virkelig er opsat på at tabe dig og følge et kostprogram - så få lavet det præcist med præcis energi forbug - så tror jeg også at det de andre nævner med ekstra måltider vil stå klart for dig. Der findes flere gode gratis steder på nettet hvor du nemt kan udregne og udarbejde dette skema.
  2. Som de andre, så mangler det reelle spørgsmål. Men alt efter spørgsmålet så er energiunderskud / balance/overskud! Det er som regel svært at både tabe sig, og øge muskelmasse (derved ikke sagt at er umuligt). De fleste benytter sig af en løbende process med cut og bulk, for ikke at miste for meget. MEn igen,. hvor der er vilje, der er en vej.
  3. Træning derhjemme

    Har hørt myterne før - og er ret sikker på at det kun er en myte, når vi snakke træning i 3-4 gange om ugen. Det bedste for dig er at finde et full body program, og så komme igang. Så efter 1 års træning kan du begynde at tænke på andet, mere specialiseret træning.
  4. 15 minutter nok?

    Hvad har du af vægtstænger og håndvægte? - med fransk pres & isoleret biceps + diverse - kan du komme langt med muskelmasse vækst. Der ligger et godt program til isoleret træning af arme i 12 uger på bodybuilding (.dk) - det giver resultater (du kan finde det her). Hvis du ikke ligger inde med vægtende så kan de anskaffe billigt og smide i rummet, tjek f.eks. disse håndvægte, ved ikke om det er de billigste på markedet, men har selv oplevet god service der.
  5. iPhone armlomme?

    Står i sammen problem, så lytter lige efter de gode råd.
  6. Hjælp til valg af udstyr

    Man kan komme langt med en træningsbænk og en vægtstang + håndvægte. Så er der hurtigt mulighed for at træne biceps, tricips, bryst ryg osv. Der er masser af programmer på siden som vil passe meget godt på dette. Go træning.
  7. Hvilket løbebånd?

    Altid bedre at løbe i naturen - men kender godt fristelsen ved at kunne få alt overstået derhjemme - jeg kan ikke præcist anbefale et løbebånd, da jeg altid har holdt mig til naturen/træningscenter. Dog kan jeg anbefale abilica, som også sælger løbebånd, har kun haft gode oplevelser med denne butik.
  8. Trimlet

    Tænke om nogle havde nogle erfaringer omkring brugen af dette produkt? Jeg har styr på både træningsprogrammet og kostplanen - men tanken om at få lidt mindre fedtprocent hurtigere vha. dette produkt er fristende? Så vidt jeg kan se er det EU godkendt, ved ikke hvad det kræver at blive det, men ved at ikke særlige mange produkter bliver dette.
  9. Lænd smerter

    Jeg har efter træning uden smerter i 3-4 år nu fået pludseligt fået smerter i lænden efter simple lænd træning (back extensions) både på maskine og på gulvet. Nogle anbefalinger til at slippe af med disse igen? Mere info: smerterne kommer ikke ved andre typer af træning. HAr holdt 1 uges pause for at se om det gik væk, hvilket det ikke gjorde.
  10. hjemmelavet udstyr

    Prøv at undersøge lidt omkring "dinosaur træning" - godt koncept til træning hjemme. Kender nogle stykker som har haft gode resultater med den form for træning.
  11. Vægttræning og korrekt teknik.

    Er der nogle som kan smide et link ind med vejledning til Lunch (skal benyttes til damen). Ved at google er min ven, men jeg kan ikke finde en ordentlig side!
  12. slanke produkter er det usundt?

    Som Mariadl siger, har de opbygget et helt system med at "tælle brikker", hvor alle typer mad er blevet tildelt en brikværdi, og så må du max spise X antal brikker alt efter hvor meget Nupo du får. Både min kæreste og svigermor har haft stor glæde af det, men primært fordi de fik en nem måde at holde øje med kalorieindtaget, så hvis du vil forsøge dig med Nupo, vil jeg klart anbefale, at du læser noget mere om det system, det knytter sig til.
  13. Valg af motionscykel til VL klub

    Hej. Jeg har lige anbefalet en som ikke ville have for store lår at han skulle anskaffe sig en motionscykel fremfor en spinningcykel. Den motionscykel kan godt anbefales her også :)
  14. Problem med vægten

    Går det fremad RPetersen? :)
  15. Forbrænde fedt hjælp

    Yes vi er helt med Cloud. Til Peter vil jeg bare sige at jeg har tænkt nogen lunde de samme tanker. For jeg var også ret nervøs for at jeg ville få alt for store ben og især lår, hvis jeg begyndte at cykle meget. Dog har jeg oplevet at det er værst på en spinningcykel og ikke nær så galt på en klassisk motionscykel. Så mit bedste råd vil være at anskaffe en motions. eller kondicykel, what ever :), og på den måde undgå alt for store lår. (Kommer naturligvis an på hvor meget man bruger den :) ) Jeg har selv en cykel fra Abilica, som jeg har været super glad for. (http://www.abilicaonline.dk/kategori/motionscykler/) Håber du kan bruge det til noget. Ellers held og lykke