carmen77

Medlemmer
  • Content count

    81
  • Joined

  • Last visited

About carmen77

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 09/11/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Sted
    Italien
  • Interesser
    Spinning instruktør og styrke træning
  1. kost program? eller App

    Jamen en lille feedback - jeg har nu prøvet myfitnesspal lidt tid og det fungerer jo rigtig fint så de kan jeg varmt anbefale til andre. Og så er det til både mobil samt PC ;-) tak for jeres svar!
  2. kost program? eller App

    Hej igen jeg kan se at madital dog kun viser kalorierne.. jeg har brug for at se protein/kulhydrat/ fedt i gram ... er der nogen der kender eller har den der kropkost fil for den var bare suuuuper altså!!
  3. kost program? eller App

    suuuper dem kigger jeg lige på...
  4. Pige styrke program - fokus på bagdel

    OK det lyder spændende .. jeg kørte fakisk selv på et tidspunk benøvelser - squat og lunges - lige efter mine spinning timer. hvis du finder ud af det vil jeg rigtig gerne høre om det - det kunne jo faktisk også være en løsning da jeg jo ligesom er godt varm efter timen. Er bare altid blevet frarådet styrke efter spinning og synes også selv jeg er for træt på det tidspunkt!
  5. kost program? eller App

    Hej jeg skal lige høre om hvad I bruger af programmer til at måle fedt/kulhydrat og protein i jeres kost? Der var engang en xls fil der hed noget med kropkost... men jeg har den ikke mere? Det jeg skal bruge den til er jo at finde ud af hvad jeg egentlig spiser og hvad sammensætningnen er takker mange gange...
  6. Pige styrke program - fokus på bagdel

    Ja ok - jeg har så iat 3 dage i ugen at træne i så .. og problemet er netop at jeg har så mange spinning timer at jeg ikke kan lave ben øvelser i ugen for ellers er benene for trætte. Dog er mit spinning ikke nok til at træne ben ( baller) Jeg har set på Maxer fullbody program hvor der er ben hvert træningspas. Evt. kunne jeg måske undlade squat de dage jeg har spinning imer og så kun lørdag have direkte ben øvelser. Jeg kan godt se formålet med at lae de store øvelser hver gang. Jeg må prøve.. idag er første dag med nyt program. super tak for hjælp..
  7. Pige styrke program - fokus på bagdel

    Hej igen Nåh ok! Troede ikke det var helt hen i vejret - jeg har fået hjælp siden januar med et 3 split så troede det var fint! Så må jeg lige se på det igen ... Men tusind tak for feedback!!!
  8. HELLO jeg har fundet hjælp herinde før - men nu er den gal igen ;-) Jeg kan slet ikke ikke finde rundt i junglen i at lave et program der ligesom passer på mig. Jeg er spinning instruktør og cykler 8-9 timer i ugen. Jeg har forstået at hvis jeg vil have mere styrke, god bagdel ( af med appelsinhud) osv. skal jeg nok satste på at give den mindre gas når jeg cykler. Det kan jo godt være lid svært, men jeg prøver at holde tilbage. Jeg er igang med styrke 3 dages split siden december og det går jo ganske godt. Jeg kan se og mærke at jeg er blevet stærkere og ser også mere tonet ud. Jeg kan GODT lide muskler og giver den da også gas med vægtee. MEN min bagdel har altså desperat brug for hjælp!! Det jeg mangler hjælp til er et 3 dages split med fokus på bagdelen 2 dage er jeg i fitnesscenteret og den sidste dag (lørdag) er jeg hjemme (eneste mulighed for at træne ben, ellers er benene for trætte til mine spinning lektionener) hvor jeg har adgant til frie vægte, bænk, swissball og en vægt holder (sådan en man kan både lave bænkpres og så kan man løfte den til squat osv.) Jeg havde tænkt på noget lignende men kan ikke finde ud af at indsætte de rette øvelser: DAG 1 i centret: Ryg/Tricep/ Skulder samt et øvelse til bagdelen (Goodmorning, skull crusher, skulder i kabel samt Glutes cable pull through) DAG 2 i centret: Bryst/ Biceps/ Abs samt en øvelse til bagdelen (bænkpres, flyers, bicpes, row??) DAG 3 hjemme: BEN og mest BAGDEL (HIPTHRUSTS/ Dødløft/ Lounges ...? hvem kan hjælpe mig og er det helt hen i vejret eller er jeg på rette spor? Jeg vil lave en øvelse til bagdelen i hvert træningspas for at få aktiveret gluteus... Hvad tænkes der??
  9. Styrke rutine til spinning instruktør

    Hej det lyder faktisk noget alla det jeg havde tænkt takker mange gange!! C
  10. Hej! JEg håbede at kunne få lidt hjælp til et styrkeprogram Jeg er instruktør i spinning og har 7 -9 timer ugentligt, men da jeg tidligere har lavet styrketræning er jeg så småt igen beygndt... MEN det er jo lige det med at passe det ind når der er så mange timers spinning i ugen.. Det er ikke fordi jeg skal have det vildeste program, men jeg vil gerne have lidt af min styrke tilbage - her tænker jeg så mest på OVERKROP, da benene er ganske pænt trænede!! Jeg er pt gået i gang med noget meget ustruktureret træning, men vil gerne have lidt mere info. 2 gange i ugen enten lige før men nok mest EFTER mine spinning timer. ganske få øvelser til ca 30mins træning jeg havde tænkt på noget med superset? men aner ikke hvordan jeg skal sammensætte? I vinters kunne jeg mærke at min krop simplethen var for træt til at smide noget styrke ind, men nu føler jeg det er ok nogle bud??? elle har I brug for mere info? Rent fysisk kan jeg ikke klare alt for hård træning da jeg kan mærke at kroppen IKKE får restitueret ordentligt. JEg supplerer med protein efter styrke, og diverse mineraler/vitaminer under - før og efter mine timer. Håber der er nogle kloge mennesker der kan hjælpe mig på vej. takker mange gange
  11. Hjælp: maskin øvelser til frie vægte!

    Hej tak for hjaelpen - den med bordkanten er jo helt fantastisk!!! utroligt saa hjaelpsomme I altid er herinde - det er virkelig en fornoejelse!! tak igen.
  12. Hjælp: maskin øvelser til frie vægte!

    Ja det er selvfølgelig en mulighed men desværre ikke liiige så nemt for mig! Hvad nu hvis jeg lavede armbøjninger?? det er jo ikke helt det samme .. men kunne det ikke gå an? Og med hensyn til triceps - Tak den havde jeg heller ikke lige tænkt på!!! tusind tak for hjælpen!
  13. Hej alle Moler Jeg har brug for HJÆÆÆLP Er blevet mor til 2 og har de seneste 2 år ikke været herinde - men nu er det tid til at vende tilbage og jeg ved der er så mange der er rigtig gode til at hjælpe. Jeg starter på et nyt styrkeprogram hvor der desværre er nogle øvelser i maskiner indlangt. Jeg har kun adgang til frie vægte (herhjemme) Hvilke øvelser kan jeg lave istedet for? Pull up (har ikke nogen ribbe eller lign.) pull down leg press programmet ser således ud: dag 1 ben: squat -leg press - bulgarian split squat dag 2 overkrop: military press -pull up - pull down - incline bench press dag 3 ben: leg curl m. bold - dødløft - bulgarian split squat - leg press dag 4 overkrop: bent ver row - bench press - one arm row - fly & press Det er de eneste øverlser i hele programmet jeg skal have omsat til frie vægte. Håber der er nogen der kan hjælpe ..
  14. The Return of DANFANTA' :0) log no.3

    Gang i den Julie, altså hvad ER du på?? he he Jeg har bare sååå meget lyst til at prøve dine timer engang - jeg tror altså virkeligt det er noget der rykker. Hvor er det du holder til henne?? i Århus eller??? Engang jeg er hjemme igen må jeg altså liige organisere mig. Denne gang har jeg desværre ikke lige tid til at komme forbi deroppe nordpå (befinder mig lige nu i sønderjylland ) hej fra Carmen
  15. Hva æder I om aftenen?

    Sjovt - jeg spiser også.............. mon ikke skriveren af indlægget også spiser - eller ÆDER du virkeligt... Hvad med hytteost med skinketern i eller yougurt?? Carmen