stephanstenberg

Medlemmer
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

About stephanstenberg

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 04/22/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.styrkelinks.sk

Profile Information

  • Køn
    Mand

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Større muskler
  1. Start igen, igen

    Ugens andet træningspas (blev desværre kun til to i denne uge) er overstået. Bænkpres 10 x 85 kg. 10 x 85 kg. 10 x 85 kg. 10 x 85 kg. 10 x 85 kg. Frontsquat 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. Dødløft 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg.
  2. Start igen, igen

    Fik desværre ikke trænet i går, så det bliver formentlig kun til 2 træningspas i denne uge (tirsdag og torsdag). Bænkpres 10 x 85 kg. 10 x 85 kg. 10 x 85 kg. 10 x 85 kg. 10 x 85 kg. Frontsquat 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. Dødløft 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg. 10 x 55 kg.
  3. Start igen, igen

    @Barholic. Jeg har ikke opsat nogle konkrete mål i forhold til mine mål med træningen på sigt. Første mål går bare på at få nogle ugers træningen i kroppen - og første mål her er, at når jeg har kørt en uge med 90 kg. i belastning på bænkpres og 60 kg. i henholdsvis frontsquat og dødløft, så ændrer jeg mit træningsprogram. Hvad jeg lige præcis ændrer det til ved jeg ikke, men jeg har en ide om at jeg skal prøve at køre træningsprogrammet "Større muskeler - Back to Basics". Målet er nemlig at få noget muskelmasse på.
  4. Start igen, igen

    Ugens sidste styrketræning er overstået: Bænkpres 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. Frontsquat 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. Dødløft 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. Øger med 5 kg. i næste uge. Når jeg rammer de 90 kg. i bænkpres, så laver jeg et nyt træningsprogram.
  5. Start igen, igen

    Onsdagens træning: Bænkpres 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. Frontsquat 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. Dødløft 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg.
  6. Start igen, igen

    Mandagens træning er overstået med en forøgelse på 5. kg. i alle tre øvelser - i forhold til sidste uge. Bænkpres 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. 10 x 80 kg. Frontsquat 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. Dødløft 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg. 10 x 50 kg.
  7. Start igen, igen

    Så blev ugens sidste styrketræning gennemført - klar til at smide nogle ekstra kg. på i næste uge. Bænkpres 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. Frontsquat 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. Dødløft 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg.
  8. Start igen, igen

    Onsdagstræningen vel overstået. Bænkpres 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. Frontsquat 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. Dødløft 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg.
  9. Start igen, igen

    Så er dagens træning overstået, hvor jeg ikke har øget med 5 kg., da jeg i sidste uge kun fik trænet én gang med den øgede belastning. Bænkpres 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. Frontsquat 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. Dødløft 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg.
  10. Start igen, igen

    I forhold til bænkpres, så lå jeg inden min lange pause med en 1RM på ca. 120-125 kg., så der er endnu lidt vej derop. Planen er pt., at når jeg rammer omkring de 90-100 kg. i bænkpres, så ændrer jeg min træning. I forhold til squat og dødløft, så ligger jeg markant under 1RM i begge øvelser. Da jeg ikke havde trænet i lang tid havde jeg et behov for at få kroppen i gang igen stille og roligt, da jeg for et par år siden efter en længere pause endte med at få skader grundet jeg lagde for hårdt ud (tror ihvertfald det var derfor).
  11. Start igen, igen

    Så blev det tid til træning igen efter juleferien, hvor jeg kun fik trænet to gange på 14 dage. Bænkpres 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. 10 x 75 kg. Frontsquat 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. Dødløft 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. 10 x 45 kg. Jeg skulle egentlig først have trænet i morgen jf. træningsplanen, men da jeg ikke trænede i går tog jeg den idag. Jeg øger ikke med 5 kg i næste uge, da jeg kun får trænet med ovenstående belastning en enkelt gang i denne uge.
  12. Start igen, igen

    Bænkpres 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. Frontsquat 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. Dødløft 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. Fra næste uge øges med yderligere 5 kg. i alle øvelser.
  13. Start igen, igen

    Onsdagstræningen er vel overstået. Bænkpres 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. Frontsquat 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. Dødløft 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg.
  14. Start igen, igen

    Efter en del kursusdage i sidste uge blev det kun til mandagstræningen. Nu er er ny uge startet, og der er igen smidt lidt ekstra kg. på stængerne. Bænkpres 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. 10 x 70 kg. Frontsquat 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. Dødløft 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. 10 x 40 kg. Kan godt mærke det begynder at krible efter at få en del flere kg. på, men vil stadig gerne tage det stille og roligt og så ramme noget maks når vi er i februar eller lignende.
  15. Start igen, igen

    Så blev det tid til at sætte lidt ekstra på vægtstængerne. Har sat 5 kg. ekstra på hver øvelse: Bænkpres 10 x 65 kg. 10 x 65 kg. 10 x 65 kg. 10 x 65 kg. 10 x 65 kg. Frontsquat 10 x 35 kg. 10 x 35 kg. 10 x 35 kg. 10 x 35 kg. 10 x 35 kg. Dødløft 10 x 35 kg. 10 x 35 kg. 10 x 35 kg. 10 x 35 kg. 10 x 35 kg. Ingen problemer med de ekstra 5 kg.