Kim Steinmeier Rasmussen

Medlemmer
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

About Kim Steinmeier Rasmussen

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 11/02/1984

Contact Methods

  • Skype
    speddy0211

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    maribo, danmark
  • Interesser
    jagt, fitness

Previous Fields

  • Træningsformål:
    vægttab, kodition, styrke og sundhedsmæssigt
  1. Jeg træner ikke mave - dumt?

    træn din mave og få en stærkere ryg, mave muskelerne er delvisforbundet med rygmuskulatureren så du vi få en stærkere ryg ved at træne mave.. plus at ved at spænde i maven under træning(DL ogSquat) så får du en stærkere holdning og undgår skader..
  2. ingefær og gurkemeje fra fitness pharma

    hej er begyndt at tage ingefær og gurkemej fra fitnesspharma og efter at jeg er begyndt på det har jeg oplevet at jeg får opstød og bliver lettere svimmel after at have taget tabletterne. nogen der har lign. erfaringer???
  3. Jægerkorpset

    De fysiske krav er en ting for at være jæger eller frø, men de andre ting er de mentale ting og så de militærer færdigheder, godt råd hold dig i god form og styrk dine svage sider hele tiden, ved at der bliver brugt meget tid på træning med kettlebells og krav Maga i forsvaret, men basis. løb, marchtræning(gerne med vægt) og svømning.
  4. karate og styrketræning

    Steven, ladværmedat købe nogen gi før du har prøvet træningen, plus der skal også være et logo på. Mht til pris og udgifter så ved jeg ikke hvad kontingentet er i Kbh. Jeg lægger 150kr om måneden, inkl. Fri fitness. Der udover er der lidt udgifter til graduering og hvis man vil deltage i gasshaku (kæmpe fælles træning to gange årligt) for mit vedkommende i Nykøbing hedder regnestykket sådan her 12×150kr + 2×100kr + 2×400kr,udgifter til træning, to gradueringer og to gange gasshaku plus 100 til nyt bælte en gang årligt samlet pris 2900 om året.der ud over kommer en gi, kan mange gange købes brugt i klubben ellers ligger en god gi på ca 700,- inkl. Logo
  5. karate og styrketræning

    Det er ikke nødvendigt at styrketræne i starten, jeg gør da jeg ved hvilke muskelgrupper der er svage hos mig. Der starter nye hold i gujo ryo til februar. Nu ved jeg ikke hvor i landet du er fra. I Nykøbing falster karatecenter, hvor jeg træner, kan en nybegynder efter den første måned træne op til 6,5 timers karate om ugen hvis man vil. Efter en måned hvor zensei har været på ferie vær han tilbage identitet her uge og træningen intensiveres frem mod vores graduering her i midten af december. Fra i næste uge så er det planen at øge træningstiden til 4,5 timer om ugen.
  6. Boksning

    Find dig en klub og snak med en træner. De lægger træningen efter dit niveau og husk at lige , eget hvilken sport du vil være verdensmester i så kræver det, træning, viljestyrke og den rette psyke.
  7. karate og styrketræning

    Der er forskellige stil arter inden for karate, der i blandt gujo ryo. Forskellene kender jeg ikke så meget til men besøg karateklub.dk. der kan man læse om gujo Ryo. Træningen giver meget til udholdenhed. Stort set alle øvelser er med spænding i musklerne. Jeg træner under den højeste gradueret i Danmark og pt ligger jeg 2-2,5 timer i karate plus 2timers styrketræning om ugen. Da jeg startede havde jeg problemer med en gammel ankelskade, nu mærker jeg ikke noget til den.
  8. karate og styrketræning

    Den 1.9.13 begyndte jeg at træne gujo ryu karate. Og starter op fra uge 43 med styrketræningen da jeg kan mærke at der muskelgrupper der have gå n af styrketræningen ved siden af karate. Lidt baggrundsstof. Tidligere håndboldspille, stoppede i 2009 med håndbold daefter først en skulderskade og efterfølgende at have fået konstateret to kileformet ryghvirvler. Siden da har jeg trænet fitness on/off. Er nu startet op med karate i form af 2*1 times træning en uge og den anden uge 1*1time plus 1*1,5 time. Min plan er at supplere karate med styrketræning to til tre gange om ugen.
  9. BCAA og off dage?

    Tja jeg tænker mere på hvornår indtager andre det på træningsfrie dage.
  10. Ankelproblemer vs træning

    Tænker nu mere på styrke træning jeg har selv haft problemer med ankel og efter at jeg har droppet løbesko til styrketræning og fået analyseret min løbestil til når jeg løber mærker jeg ikke min ankel og blevet anbefalet five fingers sko til styrketræning
  11. BCAA og off dage?

    Hej hvordan indtager BCAA på træningsfri dage?
  12. Ankelproblemer vs træning

    Vedr. Løbestil analyse. Sportmaster har udstyret. Det foregår i bare tæer. Du bør ikke træne i stød absorberende sko. Evt fivefingers sko.
  13. samsætning af program til hjemmetræning

    der er en måtte, pilatebold til rådighed og med tiden måske nogle håndvægte.
  14. samsætning af program til hjemmetræning

    hej derude. jeg står og skal have sammensat et program til hjemmetræning, uden at for meget udstyr, bor i en lille lejlighed. formået er at styrke ryg og stramme op div. steder. programmet skal kombineres med et arbejde der har skiftende arbejdstider og op til 12 timers vagter.
  15. Stacker - Godt eller skidt?

    stacker skal bruges med omtanke og hvis du vil bruge dem så du skal holde dig til dem der er godkendt i DK. husk dog at det er en kur og at du skal holde dig til den anbefalede periode og dosis. bivirkninger kan være svede ture, forhøjet blodtryk, øget puls.. men ja de er effektive. har selv prøvet en kur. og i dag vil jeg ikke bruge dem igen. jeg har fundet løsningen på den effektive måde at tabe sig på, afpas energiindtaget med forbruget