Moletjavs

Medlemmer
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Moletjavs

  • Rank
    Nyt medlem

Profile Information

  • Køn
    Mand

Previous Fields

  • Træningsformål:
    At komme i/forbedre min form
  1. Keto-diæt

    Jeg spiser meget og meget laenge. Er keto godt hvis man elsker at aede hele dagen 6 gange??
  2. Kreatin, kulhydrat

    min egen erfaring er at kreatin ikke virker.tag du det bare med en banan. Dets dokumenterede virkning er 5 procent ca. Forvent ikke et mirakel. GOD SARKASME [email protected]
  3. Hvordan med kettlebell

    Tak for jeres svar. Jeg vil tilføje goblet squats til programmet. Jeg har prøvet turkish getups men finder det meget kedeligt. Jeg har en kb på 12 kg som jeg bruger men regner med at gå op til 16 inden længe. Jeg har tidligere på året trænet lidt i et fitness center, men syntes hjemme træning tiltaler mig mest og godt at høre at kb er et godt redskab. Syntes helt klart kettlebell er den bedste form for anaerob træning og jeg ejer endda en barbell med flere vægtskiver.
  4. Hvordan med kettlebell

    Jeg tænker noget i stil med swings, snatches og clean and press. Hvordan lyder det bare med de få øvelser?? Nogen som har forstand på dette. Jeg syntes jeg er helt flad efter 3 sæt af hver. Noget andet er, kan man træne flere sæt end 3? freks når jeg blir noget mere fit.
  5. kreatin hvornår?

    Kreatin virker ikke lad være med at tage det.
  6. Forslag til Kb/konditionsprogram

    #1 Jo det er måske i underkanten med cardio. Kunne sådan set prøv at gøre som du siger med 15 minutters cardio efter træning osse. Onsdag kunne være en god dag for en ekstra cardio dag. Som jeg nævnte er konditionen rimelig så burde nok kunne klare det. #2 Kender TGU,DL og Snatch de andre må jeg lige have slået op. DL har jeg desværre ikke tung nok vægt herhjemme til at det kan mærkes. Takker for jeres svar.
  7. Hej jeg er ved at lave en hjemmetræningsplan. Mine redskaber er en stability ball, kettlebell og en motionscykel. Jeg tænkte på noget i stil med 2 gange kettlebell træning med 15 minutter opvarmning på motionscykel og så en dag i ugen hvor jeg cykler 45 minutter. Man. 15min. opvamning cykel/ Kb allround træning indtil jeg er færdig Tor. 15 min. opvarming cykel/kb allround træning indtil jeg er færdig. Lør. 45 min cykling. Hovedformålet er at komme i bedre form og undgå jeg ikke begynder at tage på. Hvad skal der på af kettlebell øvelser? Forslag: Swings, Squat, halo, figure 8 and curl, highpulls og maveøvelser på bold evt. lændtræning på bold. Måske osse den der clean and press. Måske noget rowing af en art ? Hvor mange reps ca? Havde tænkt 2x12 med kettlebell og på bold 3x15. For lige at slå det fast så er min konditions rimelig og er da kun letøvet med styrketræning. Håber i har nogle gode ideer.