GizmoFit

Medlemmer
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. For mange øvelser i fullbody?

    Mange tak for jeres hjælp :) !
  2. For mange øvelser i fullbody?

    Har lige prøvet at læse lidt mere, ville dette program give bedre mening og være okay, eller er det stadig for "meget" ? Ville køre 4 reps med brystøvelser da jeg halter lidt der. Kan der indsættes en ekstra brystøvelse istedet eller er det unødvendigt? 3 x 10 rep. Benpres 4 x 10 rep. Bænkpres 4 x 8 rep. Military press 3 x 10 rep. Dødløft 3 x 10 rep. BOR 3 x 10 rep. Skulderpres eller 3 x 10 rep. Lateral Raises eller begge? 1 iso-triceps (3 x 10 rep.) 1 iso-biceps (3 x 10 rep.) Mavetræning
  3. For mange øvelser i fullbody?

    Så ikke dedikerede Triceps, Ben øvelser? Hvor mange sæt og gentagelser?
  4. For mange øvelser i fullbody?

    Hvordan ville du foreslå det A,B program? Hvordan skal det opdeles ang. - Bryst, Biceps, Triceps, Skulder, Ryg, Mave? Hvor mange sæt og gentagelser og øvelser pr. muskelgruppe?
  5. For mange øvelser i fullbody?

    Ved godt der skal trænes ben også. Lad os sige jeg sætter ben øvelser ind også så. Mangler dog stadig lidt kritik på selve programmet. Er der for mange øvelser og kan det ødelægge ens fremgang?
  6. Hej MO, Nu har jeg trænet ret seriøst i ca. 9 måneder, men synes ikke der er sket "nok" i forhold til hvad jeg hører man reelt kan opnå på 9 måneder. Jeg husker mine proteiner og generel sund kost. Jeg er derfor begyndt at tænke om jeg træner "forkert" ? med forkert mener jeg ikke teknisk eller andet, men at jeg forvirrer min krop med for mange øvelser, for få sæt eller andet? Det håber jeg i kan hjælpe mig med at svare på. Mit program lyder: Mandag, onsdag, fredag: Bryst: Bænkpres (45kg - 3x 10/12 reps) Bryst pres maskine siddende (70kg - 3x10) Stående military press (25kg 3x10) Biceps: Hammer Curl: 2 sæt 12 reps 14 kg Barbell curl(3x 10 reps 25 kg) Triceps: Push down cable: (3x10 - 27,5/30kg) Push down reb: (3x10 - 20kg) Skulder/ryg: Løft med vægtstang med bøjede knæ (3x 12 reps 32kg) Stående øvelse med løse håndvægte hvor jeg løfter dem ud til siden(2x12 reps - 14kg) Dødløft: (3x10 - 50kg) Mave: Forskellige øvelser, herunder: "Normale" mavebøjninger lige op skrå mave, plank. I alt ca. 6 øvelser x 20 gentagelser. Venlig hilsen GizmoFit
  7. Kaos Program ?

    Hej BB guys, Jeg ved der er mange indlæg om "korrekt" træning, kost osv. Jeg ved at kroppen er individuel og at der ikke findes en formel der er god for alle. Jeg prøver alligevel at søge et alment svar eller et råd omkring min træning / program. Jeg er 1,87 høj og vejer 83kg. Har trænet full body mandag, onsdag, fredag siden December og ja, der er sket forandringer med min krop. Dog synes jeg at jeg i de sidste 1½ måned har stået stille Jeg begyndte derfor at sætte 2-5 kg ekstra på hver af mine øvelser og sætte reps lidt ned. (fra 12 til 8/10). Jeg synes stadigvæk ikke at der sker ret meget. Jeg mistænker mit program for at være lidt kaotisk og det er derfor jeg søger jer. Håber i har tid/gider at svare. Mine træningssessioner er som følger: (Kender ikke lige navnet på alle øvelser/maskiner men prøver at beskrive). Kan ikke lave bænkpres da min skulder har en skade som gør meget ondt i denne øvelse. Mandag, onsdag, fredag: Ben: Benpres: (90 kg, 3 sæt af 12 reps) Går 12 skridt med 12kg's håndvægte hvor jeg går ned i knæene og op for hvert skridt. (3 x 12 gentagelser) Bryst: Skrå bænk (24kg - 3x 10/12 reps) Bryst pres maskine siddende (70kg - 3x10) Biceps: Curl: 1 sæt 12 reps 16kg Hammer Curl: 1 sæt 12 reps 18 kg Stående løft med vægtstang (3x 12 reps 25 kg) Triceps: Push down cable: (3x 27,5/30kg) Dips: 3 sæt med 12kg. håndvægt mellem benene "Skulder/ryg" Løft med vægtstang med bøjede knæ (3x 12 reps 32kg) Stående øvelse med løse håndvægte hvor jeg skiftevis løfter vægten op og så ud til siden. Mave: Forskellige øvelser, herunder: "Normale" mavebøjninger lige op skrå mave, plank. I alt ca. 6 øvelser x 20 gentagelser. Er ovenstående helt hen i vejret ? På forhånd tak, Venlig hilsen GizmoFit !