Mark Niebling

Medlemmer
  • Content count

    94
  • Joined

  • Last visited

  1. OCR Løber - Billeder tilføjet

    Simpelthen blevet skadet . holder mig i ro til torsdag... Der skal jeg til fyssen....
  2. OCR Løber - Billeder tilføjet

    25 km landevej på MTB. En rolig dag. Var ude med mine elever på militærbanen. Fed tur.
  3. OCR Løber - Billeder tilføjet

  4. OCR Løber - Billeder tilføjet

    Lige et billede fra dagens bootcamp
  5. OCR Løber - Billeder tilføjet

    Bootcamp med Reborn in hell ! Super fedt. 3.5 km på cirka 24 minutter.. Vi var 3 der gennemførte... klarede alle forhindringer uden hjælp !! Så jeg er glad.. Fedt workout. Efterfulgt af 20 burpees med dæk over hovedet 30 burpees 50 jump squat 50 sprallemænd 70 situps 60 push ups og lidt ekstra.
  6. OCR Løber - Billeder tilføjet

    Takker ikke andet end at præstere bedre i OCR løb.. Lige pt træner jeg bare basis.. altså helt almindelig kondition og så styrketræning.. Primært med fokus på pull ups og dips.. Men døjer med lidt små skader i overkroppen, så i den kommende periode er det nok mere løb end styrke.. Målet med OCR er top 20% næste løb. fik en top 25% sidste gang.. Så helt sikkert er målet at forbedre den :-)
  7. OCR Løber - Billeder tilføjet

    Mogen løb. 5km til arbejde. 27.5 minutter
  8. OCR Løber - Billeder tilføjet

    Pull ups 5x - BW + 10 kg dips - 5x - BW + 20 kg Masser af pull ups og dips Dumbbell Rows // SS // Push Press - 20 kg 12 x Tireflips og 2 burpees for hvert flip.. øvede armgang og alt muligt andet .
  9. OCR Løber - Billeder tilføjet

    A1) 5x5 Squat - 80 kg A2) 5x5 Power clean - 40 kg B1) 1x4 Pull ups - BW + 10 kg B2) 1x4 Dips - BW + 20 kg C1) 3x6-8 Pull ups - BW C2) 3x8-12 Dips - BW Skulder træning, i form af let arbejde. Greb træning 3x max hold i reb.
  10. OCR Løber - Billeder tilføjet

    Er blevet helt tosset med OCR ! Obstecal race. Løb gennemført: Reborn Bootcamp #1 - 3.5K 21/5-2016 - 24 minutter Nordic race "The Beach" 5K 14/5-2016 - 1 time 1 minut 12 sekunder Placering: 608 af 1400
  11. Feeling stronger

    4x Pull ups / 8,6,5,4 4x Dips / 12,12,10,8 4x Pistols / 3 på hver 4x knee raises 12,12,12,12 4x Rows / 8,6,6, 6 4x Ring Push ups / 12 Diamond, 8, 8, 8
  12. Feeling stronger

    Warmup ~10 min Skill ~ 5 min Handstand Strenght A1. Pull ups (5,5,5) A2. Parallel Dips (8,8,8) B1. Elevated Pistols (5,5,5 på hvert ben) B2. L-sit progression (max hold) C1. Dimond push ups (8,8,8) C3. Ring Rows (8,8,8)
  13. Simpelt 3x/week fullbody

    Forstår ikke helt.. Dit mål er udelukkende styrke? Så ville jeg forslå dig ikke at køre 5x5.. Da det er 25 reps work set.. Det er mere hypertrophy end det er styrke.. Ikke at du ikke bliver stærk! Siger bare :) Et godt peogram kunne være madcow 5x5 - også kaldt Bill starr.. der laver du en ramp up til en høj femmer.. Virkelig noget der rykker din styrke :) og hurtigt
  14. Feeling stronger

    Prøver at log igen! Det lidt rart at kunne se hvordan vægten stiger.. Squat 5 x 50 kg 5 x 60 kg 5 x 67.5 kg 5 x 67.5 kg OHP 5 x 20 kg 5 x 27.5 kg 5 x 32.5 kg 5 x 35 kg 5 x 40 kg 5 x 45 kg Dødløft 5 x 60 kg 5 x 60 kg 5 x 80 kg 5 x 100 kg 5 x 120 kg Chins 7 x BW 5 x BW 5 x BW SS BB Curls 12 x 20 kg 12 x 20 kg 12 x 20 kg
  15. Motivationsråd til kost...

    Intermitting fasting Google læs udfør..