Majse81

Medlemmer
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Makronutrienter

    Tak for fif... Jeg laver moderat konditions træning vil jeg mene.. Og ret ofte er min styrke og kondition blandet i og med jeg bla. Andet går til pole. Ved siden af løber/powerwalker jeg et par gange om ugen og laver calestetics hjemme næsten hver aften i 20 min.
  2. Makronutrienter

    Perfekt tak til jer begge for svar... Følte mig temmelig fortabt på det område :)
  3. Makronutrienter

    Ingen overhovedet som ved noget om makronutrienter??
  4. Makronutrienter

    Lige i øjeblikket synes jeg alle taler om at spise efter de korrekte makronutrienter :-/ Men hvad er de "korrekte"??? Hvordan ved man hvad fordeling på kulhydrat/fedt/protein man skal indtage? Vh frk. Nysgerrig
  5. Stiger i vægt

    Tak for en konstruktiv mening og observation. Mit arbejde er stående og jeg går rigtigt meget i løbet af dagen jeg træner pole som er temmeligt hårdt 3 X om ugen a 1 time af gangen. Jeg har altid været i stand til at spise stort set hvad som helst, men det mest logiske er self at mit stofskifte ikke er ligeså højt som da jeg var yngre. Det du skriver om cellulite er interessant, da jeg altid har troet at dette kun var ophobede affaldsstoffer i kroppen, så hvis det også kan kan have med slapt bindevæv, kan der være håb forude for mig 😊 YAY. Nogle råd til træning? Skal der endnu mere til? Og hvis ja, hvilke øvelser/ træning tror du kunne være et godt supplement til min pole?
  6. Stiger i vægt

    Jeg har ikke haft tid til at poste en dicideret mad dag, men jeg indtager mellem 1300 og 1600 kalorier om dagen i form af sunde alternativer. Holder mig helt fra sukker!
  7. Stiger i vægt

    Det var en hurtig konstatering, må luge indskyde at du ikke ved hvor meget jeg spiser! Jeg spiser ikke særligt meget da jeg hurtigt bliver mæt. Så det burde absolut ikke være problemet
  8. Stiger i vægt

    Hej Alle. Jeg bliver mere og mere frustreret over at blive ved med at øge i vægt. Jeg føler mig ikke overvægtig, men når jeg lægger 3 x træning i polestudie om ugen og har lavet min livsstil fuldkommen om til at indtage sunde GODE madvarer men stadig tager stille og roligt på, så bliver jeg super frustreret. Jeg er 164 og vejer 54,5 kg. Jeg har siden teen årene haft cellulite på mine ben og har altid været meget slank, men de seneste 4 år er vægten stille og roligt gået op. Meget af det ekstra sidder på lår og mave hvilket jeg mærker meget i at mine bukser må skiftes ud :( forstår ikke hvad jeg gør galt? Andre som har oplevet det samme og fandt i en løsning?