indvandrer123

Medlemmer
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Hvilken kampsport

    Jeg vil anbefale boksning
  2. Styrkeprogram til fedttab

    Jeg vil sige start til boksning nær dig og giv dig 100% så skal du nok få resultater :)
  3. Boksning

    Ammitz hovsa du har fuldstændig ret! Det tager år før ens krop kan tagen den belastning det havde jeg helt glemt. Jeg startede også med at træne lidt som 10-11 årig og har fortsættet siden
  4. Boksning

    Øh det kommer an på hvor god du vil være, hvis du vil være den bedste må du træne noget hårdere. Jeg er 15 år og sådan er min træning Mandag: Boksning Tirsdag: styrketræning/explosivetræning i 2 timer derefter skyggebokser jeg foran et spejl i 1 time hvor jeg sørger for at slå ordentligt og bevæge tåer-fod-hofter-hele overkroppen-og hovdet Onsdag: boksning Torsdag: boksning Fredag: styrketræning/explosivetræning og skyggeboksning foran et spejl igen i en time og sørger for at jeg slår ordentligt og bevæger tæer-fod-hofter-heler overkroppen-og hovdet. Lørdag styrketræning/explosivetræning i 2 timer skygge boksning i en time igen foran et spejl sådan at jeg slår ordentligt og bevæget tæer-fod-hofter-hele overkroppen- og hovdet. Derefter løber jeg 3-7km. Det kommer an på om min ben er ømme :) Søndag: styrketræning/explosivetræning i 2 timer og skyggeboksning igen foran et spejl og sørger for at jeg slår ordentligt og bevæger "hele" kroppen. Det er vigtigt at man bevæger hele kroppen da man kan slå meget hårdere. Jeg vil nu sige at du ikke behøver at holde en fridag eller to. Men det kommer jo an på hvor god du vil være. Jeg holder aldrig en fridag medmindre jeg ikke kan komme til at træne fx forstuvet ben brækket ben eller kørt ned af en bil Lol. Hvis du vil være professional bokser må du træne noget mere og vise at det er det du vil være istedet for at dovne, det er det der skaber verdensmestre i boksning de træner hårdere end deres modstander de sparre flere runder en deres modstander de løber længere end deres modstander de står tidligere op fx Mike Tyson vågnede "hver" morgen Kl 04:00-05:00 og det var hans krop der vækkede ham ikke nogen alarm eller lignene hans krop var vænt sig til at stå tidligt op og løbe tidligt han løb 12 km og gav sig til at sove igen og vågnede op KL 10:00 det er derfor at han blev verdensmester i boksning han trænede hårdere end modstanderne, men hans karriere begyndte at gå ned af da han fik problemer med Robin Givens og Don King fordi at de havde udnøttet ham og han bryd sammen og begyndte at tage kokain igen og istedet for at løbe 12 km løb han 3 istedet for at sparre 8 omgange sparrede han 3 han var knust og kunne ikke træne da han var så Sur/trist og sådan noget det påvirkede hans karriere i den grad og som Tiden gik tabte han titlen som verdensmester fordi han ikke trænede så hårdt som han plejede. Du kan sådan set selv bestemme hvor god du vil være jo mere træning destro bedre. Hav en god dag :) ps det var en halv times skyggeboksnig og bagefter slår jeg mig selv i maven og i siderne. Tro mig det får du brug for sådan at du ikke taber efter et slag i maven eller i siderne. Og husk også at træne nakken hvis du ikke kan finde ud af det så syg på YouTube hvordan man gør det for du også brug for sådan du ikke bliver Ko'et af et slag i hovdet og træn også gerne din kæbe sådan at den ikke brækker under et slag.
  5. tabe sig eller pumpe sig ?

    Jeg vil sige Cykle nogle ture for at opbygge stærke ben,når du cykler så cykel i et gear der ikke er for nemt men heller ikke for svært og cykel de der 7-10km hver dag. Når du føler at dine ben er blevet meget stærke så begynder du lige så småt at løbe nogle ture du behøver ikke at løbe de der 10km bare løb så langt du kan og tag gerne nogle pauser undervejs hvis du er forpustet eller får ondt i benene. Når du kan løbe 2-3km så skaf dig et sjippe torv det forbrænder masser af kalorier og da det er hårder en at løbe kan du nøjes med at sjippe de der 10-15min hvis du føler at det er nok. Plejer selv at sjippe hver 3/4 dag indtil at jeg er helt svedig og indtil at jeg mærker at mine ben giver op. Prøv at gør det som jeg skriver. Husk forresten at spise fedt fattigt og kaloriefattigt mad. Spis mere grøntsager som fx salat,brocoli,spinat og sådan noget. Du vil nok ikke mærke fremskridt de der 1-6 dage ud over at dine ben bliver hårde men hemligheden bag at tabe sig er 1) træn hårdt du skal altså presse dig selv til det din krop nu kan. 2) spis mere grøntsager. Og fedtfattigt mad. Det er hemmeligheden bag at tabe sig. Fortsat god dag :) ps du skal også spise lidt mindre
  6. Styrketræning med skadet håndled?

    Det eneste jeg lige kender til som ikke belaster håndledet er skyggeboksning og onani. Dit valg
  7. Træt og svag under træning

    Har selv haft det samme problem. Her er noget der burde hjælpe. A) stræk ud i 'hele' kroppen. Starter altid med benen og når du har strækket dine ben ud så lav 10 squats og 20 englehop. Hold en lille pause hvis du er træt. Og tag et sjippe torv det varmer hele din krop op og tag så mange hop som muligt. Det burde hjælpe på problemet. Hvis ikke så gå over til plan B) B) tag noget med noget sukker i fx cola og drik noget vand. Fx tag en lille tår vand og derefter en lille tår cola da det er godt at fortynde det fordi så føler du ikke træng til at bøvse under hele træningen
  8. Eksplosivt styrketræningsprogram mht boksning

    Har nogle gode øvelser for boksning 1:det først jeg gør inden jeg træner er at strække ud i hele kroppen først benene og så ryggen og så overkroppen derefter nakken. 2:så begynder jeg så med at lave nogle 10 squat,10 englehop og så begynder jeg lige så småt at hoppe rundt altså skygge bokse bare uden af at slå for at varme benene op, når de så er varmet op laver jeg så mange dødsløft jeg nu kan med 50kg fordi at det er det som træner min ryg mest. Men jeg ved ikke hvor mange kg du skal dødsløfte med da jeg ikke ved hvor stærk din ryg og ben er. Når jeg så har dødsløftet så mange gange jeg kan, begynder jeg at bevæge min overkrop i små cirkler sådan at alle musklerne varmes op. Så ligger jeg på maven og drejer min nakke fra side til side og derefter begynder jeg at lave små cirkler med nakken mens jeg ligger på maven.når jeg så mærker at min nakke er varmet nogen lunde op begynder jeg så at bevæge min nakke så langt tilbage som den nu kan. Sådan tilbage med nakken ned med nakken tilbage med nakken sådan fortsætter jeg i et stykke tid. Så er det så tid til ryggen jeg sætter mine fødder under noget tungt fx nogle håndvægte og bøjer ryggen så langt tilbage som den nu kan indtil jeg ikke kan mere. Nu ved jeg så ikke hvor stærk din nakke er... Men du kan prøve det her(find en pude. Lig dit hoved på puden. Lav en nakkebro det er det samme som at gå i bro, men istedet for at du støtter dig med dine hænder så prøv at støtte dig på nakken i noget tid og når din nakke er blevet stærk nok så ligger du dig bare på puden med hovdet og så prøv at se om du kan komme op at stå bro på din nakke uden at bruge hænderne og gær det indtil at du ikke kan mere, eller hvis du får ondt i hovdet eller i nakken) nu er jeg så kommet til maven og du tager 10 hvor du kommer halvt ned og prøv at tage så mange du kan hvor at du kommer helt ned. Når du er udmattet i maven så slap lidt af i 20-30 sekunder og begynd at lave 8 tallet så lang tid at du kan. Så rejser jeg mig igen op og laver nogle cirkel bevægelser i overkroppen sådan 10 stk hver retning og så begynder jeg at snore mine arme rundt i cirkler 10 begge veje så 5 begge veje 1 begge veje og til sidst 2 begge veje. Når du er færdig med det så stræk dit håndled ud når du er færdig så ligger du dig på maven og laver 20 diamant armbøjninger 20 almindelige armbøjninger og 20 arbøjninger med armene spredt et godt stykke. Når du er færdig med dem tager du 10 almindelige arbøjninger og laver træstammen i 30 SEK og så 10 almindelige arbøjninger igen og træstammen i 30 SEK.(hvis du har håndvægte eller noget lignende så tag en håndvægt (kun en) og tag fat i håndvægten med den ene hånd og begynd at lave 20 armbøjninger igen. Så rejs dig op efter at du har gjordt dette og tag en kettlebell og løft den 10 gange med hver arm. 2: skyggeboksning. Varm op over hele kroppen og så begynd at skyggebokse ligeså stille, når du føler atcdu er klar så tage nogle håndvægte (det skal være nogen du kan slå med cirka 20-30 gange før du begynder at blive træt) du skal ha en i hver arm så laver du hammern det vil sige at du taget håbdvægten og løften den så hurtig op som du kan og får den så hurtig ned som muligt. Gør det 10 gange. Så lav nogle uppercut med vægtene efter det så lav nogle hook's med dem og så sørg for at rotere din krop men du har vægtene i hånden lav 20 roteringer og begynd at lave 10 jabs 5 i hver arm og så lav 10 jabs skråt op ad 5 i hver arm og igen 10 jabs 5 i hver arm og 10 jabs skråt opad 5 i hver arm. Så ligger du vægtene ned og begynder at skyggebokse igen. Du kan sikkert mærke kræfterne efter at du har slået med håndvægtene :D så øv dig i at gå rundt fordi uden balance kan man ikke lave kræftige slag ( husk også at bevæge anklen) når du skyggebokser men det ved du nok godt nok i forvejen. 3: enten så køber du en boksepude eller så bruger den i din bokseklub det styrker ens muskler at slå og du får vist også bedre kondition. Du skal også bruge en speedball sådan en har i nok. Den gør dine slag hurtigere og giver dig mere energi( kan ikke forklare det med tekst men på video kunne jeg nu godt)når du er færdig med at bruge speedballen så tag et sjippetorv det er godt for benene og skuldrene osv. 4: når du ikke er i bokseklubben kan du løbe nogle ture konditionen får du brug får hvis du vil vinde. Jeg plejer at lave alle øvelserne på en dag bortset fra at løbe og sjippe Sender nogle videor hvor at du kan se hvad jeg mener med nogle af øvelserne. Husk at træne nakken. Den gør sådan at EU skal ha flere slag for at blive K.O'et http://m.youtube.com/index?q=left+hook&search_sort=relevance&search_type=search_all&uploaded=#/watch?v=zvQTyHE2c5M nogle armbøjnings øvelser triceps emmer brystmuskel er dit valg. http://m.youtube.com/index?q=left+hook&search_sort=relevance&search_type=search_all&uploaded=#/watch?v=qR1IxZDX8jQ kettlebell øvelser når du er færdig med træningen skal din krop have proteiner, fedt og kalorier. Jeg plejer at steget 5 spejlæg med madolie når de er færdige spiser jeg det med lidt brød ægene har proteinerne og olien har fedtet så tag brødet og kør det hen ad olien. Og spis det virker meget effektivt på mig jeg er 15 år 180 vejede 61 kg og nu vejer jeg 70kg har endlig fundet hemmeligheden i at tage på i muskler og har lige givet dig opskriften, men der findes så mange retter men det er en af dem ikke spis proteiner inder træningen spis dem efter! håber at du forstår hvad jeg skriver. Fortsat god dag hvis du har spørgsmål så skriv til mig jeg er meget erfaren. Har styrketræner siden jeg var 11 år og havde gået til boksning som 13 årig så ved en del. hvis du vil vide mere så søg på expertboxing på YouTube der kan du lære en masse omkring boksning MVH en indvandrer
  9. Træning derhjemme

    Hej Fellaz Til at starte med vil jeg anbefale de her trænnings programmer http://m.youtube.com/#/watch?v=annPQIJsyYk http://m.youtube.com/#/watch?v=edgEmKrWLx0 http://m.youtube.com/#/watch?v=h6jyGcuNp7s Brugte dem selv som 13 årig Husk at varme op Hilsen Invandrer123 ;)