sumsar

Medlemmer
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Hvordan ser det her ud?

    Hej igen har nu tabt mig yderligere 3 kg og er super glad. Er begyndt at spise mere paleo agtigt da jeg aldrig har været ret vild med kartofler osv passer det mig fint. Jeg spiser ca 2000 kcal om dagen nu. Kan simpelthen ikke få mere ned. Men er begyndt at føle mig temmelig træt sov 10 timer i nat og følte mig mere træt da jeg vågnede end jeg normalt gør på 6 timer. Er det normalt? Eksempel på hvad jeg spiser på en dag. Morgen: altid omelet af 3 æg med noget agurk tomat løg og 2 pølser og ketchup. Ca 5-600 kcal. Klokken 10 spiser jeg gerne en håndfuld mandler. Ca 10. Middag: bladet salat med 125g stegt kylling og lidt oliven. Klokken 4 lidt mandler og evt en gulerod hvis jeg føler mig sulten. Men gør jeg sjældent. Klokken 5 drikker jeg en øl Aftensmad: en masse salat eller kogte grønsager og 150-200g kylling eller hakket oksekød og ketchup. Træner ca 2 timer efter aftensmaden. Ca 30-45min Ved en 10-11 tiden spiser jeg en lille bøtte tun i vand med lidt ketchup. Er der noget jeg gør helt galt? Spiser cq det samme hver dag da det er nemt at lave og smager godt. Spiser også lidt ost til morgen og aftensmad. Kommer jeg evt til at mangle vitaminer eller noget?
  2. Hvordan ser det her ud?

    Da jeg kan mærke i mine knæ at det går hårdt ud over dem når jeg løber. Nok mest på grund af vægt. Er jeg begyndt at tage 15 min på cross trainer og 15 min på kondicykel hver anden dag istedet. De andre dage prøver jeg at styrketræne. Har fået adgang til noget gratis træningsudstyr. Der er ikke ret mange maskiner min lidt er vel bedre end ingenting. Men der er håndvægte så er der nogen der kender et godt trængsprogam med håndvægte der virkelig giver noget? Søger også link til nemme, hurtige og sunde og helst lidt billige aftensmads opskrifter. Har prøvet google men synes det er lidt en jungle. Og siden jeg var på vægten for 4 uger siden har jeg tabt 5 kg så lidt sker der da
  3. Hvordan ser det her ud?

    Skal lige siges at jeg har tabt 13 kg fra mit udgangspunkt på 126. Har tabt dem de sidste 5 mdr uden egentlig at tænke over hvad jeg spiste og uden at træne. Så det har været nemt. Men nu hvor de er væk har det givetvlidt blod på tanden til at komme ned på min ideal vægt
  4. Hvordan ser det her ud?

    Tak for svarende kan sagtens komme ned på 1500kcal om dagen men er bange for det går for hurtigt og huden ikke kan følge med. Og da jeg ikke har vanvittigt travlt tænkte jeg det ville være dumt at presse kroppen for meget. Ang alkohol. Er ikke i tvivl om det bedste ville være at glemme alt lm det. Men åbv2ndt er det for mig en del af hyggen. Drikker tilgengæld aldrig sodavand eller spiser slik. Havde i starten tænkt bare at løbe hver dag indtil jeg læste det kunne give en dårlig effekt. Ang mad hvor meget har sammenhængen af kulhydrat protein og fedt at sige? Spiste f.eks i går 169g protein, 69g fedt og 248g kulhydrat. Hvilket nokner nogenlunde ens fordelt hver dag
  5. Hvordan ser det her ud?

    Hej er 23 vejer 113kg og er 188cm høj og er kraftigt bygget. Har et mål om at veje 90 kg til august. Jeg har downloaded en kaloritæller app til min telefon så jeg har nogenlunde styr på hvad jeg indtager. Indtager normalt mellem 2000 og 2500kcal dagligt fordelt på 6 måltider. 3 store, 3 små. Indberegnet i mit daglige indtag er der 1-2 øl mandag til fredag efter arbejde. Ikke indberegnet vil der måske være en bytur om måneden hvor der bliver drukket lidt mere. Løber/går hver anden dag ca 4km på ca 25 min. (Er lige begyndt) de dage jeg ikke løber går jeg i et rask tempo 20min til en halv time. Flytter inden længe og planlægger at melde mig ind i fitness det nye sted hvor jeg hver anden dag vil træne ben i form af stepmaskine og cykel og styrke. Og resten af dagene styrketræne overkrop. Og måske holde en ugentlig hviledag. Lyder det fornuftigt og vil mit mål kunne lykkedes hvis jeg fortsætter?
  6. kan jeg gøre noget mere hensigtsmæssigt

    Lyder som det rigtige. Hvor læser jeg om disse øvelser?
  7. Hej lige lidt historie. Er en ung gut på 23. Har pt været ude og opleve verden de sidste 4 mdr og det har jeg planer om at fortsætte med de næste par år. Hvilket gør det svært at planlægge kost og motion optimalt. Men har sat mig for jeg vil ned i vægt så har brug for lidt råd til hvad jeg kan gøre for at det fortsætter den rigtige vej. Jeg vejede 126kg da jeg forlod dk og er 188cm høj. Fandt en vægt for 14 dage siden og der vejede jeg 116 og har måtte lave 4 nye huller i mit bælte så det sa 8 cm det er forsvundet om livet så lidt er der da sket. Jeg går mere end jeg plejer og forsøger at tælle kalorier og spiser mellem 1200 og 2000 hver dag. Forsøger at spise meget grønt og nogle proteiner så vidt det er muligt. Men da jeg ikke altid har mulighed for at lave mad selv er det svært. Men har for en uge siden droppet alt indtagelse af sodavand og fastfood men drikker dog stadig en øl af og til. Så det jeg spørger om er om der er nogle ting jeg kan gøre bedre. Eller om nogen har noget at tilføje. Har sat mig et mål om at forsøge at komme under 100kg inden sommer