JulieSC

Medlemmer
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Kostplan 1400-1600 kcal?

    Hej alle derude. Jeg vil rigtig gerne tabe mig 2-3 kg inden sommermånedernes starten. Mit daglige kaloriebehov ligger på ca. 1900 kcal, hvilket vil sige at jeg skal ned på 1400 kcal dagligt (når jeg ikke træner) og mellem 1600-1700, når jeg gør. Jeg tænkte på, om nogen af jer lå inde med to styks kostplaner med henholdsvis 1400 kcal og de der 1600-1700. Eller om I har andre idéer til mad osv. Tak på forhånd.
  2. Hej derude :) Efter jeg er startet i fitness center (forbrænder mellem 250-700 kcal, 4-5 gange om ugen) er jeg simpelthen så sulten hele tiden. Før i tiden spiste jeg normale mængder, men nu er det bare tager overhånd. Jeg er derfor ingen resultater se, efter en måneds-tid.. hvilket er lidt umotiverende. Jeg har også konstant lyst til søde sager, og det plejer jeg slet ikke. Inden jeg startede i fitness center, løb jeg 2-3 gange om ugen 4-5 km. Nogle gange 7. Og der kunne jeg bare se resultater dagen efter (lyder meget vanvittigt, men det er faktisk sandt), og jeg spiste normale mængder af mad. Mit spørgsmål lyder så: hvad er godt at spise, og hvordan får jeg mit mæthedsfornemmelse til at vare længere end 10-20 minutter?