Mr.Highpercentage

Medlemmer
  • Content count

    94
  • Joined

  • Last visited

About Mr.Highpercentage

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Interesser
    Grappling, bjj, brydning, styrke træning

Previous Fields

  • Træningsformål:
    konkurrenceidræt

Recent Profile Visitors

655 profile views
  1. S: Principles of neural science.

    Jeg sælger nedstående bog. Den står i perfekt stand. Pm ved interesse. Pris ikke fastlagt.
  2. Blandet trænings udstyr sælges

    Bump. Nyprisen er selvfølgelig ikke salgs prisen.. som nogen skrev og spurgte om. Der er ingen fastsat pris, så byd ved interesse
  3. Blandet trænings udstyr sælges

    Jeg har lidt forskelligt som andre måske kunne drage nytte af. det er dog lidt blandet og ikke kun til fitness. Elevation maske, trænings gas maske. nypriss 599-799 Rival RB-10 14 Oz handkser, ubrugte, nypris 1499 Prince 16 Oz handsker, ubrugte, nypris 599 Solgt 2kg's handsker til slag træning. nypris 299 Shock doctor skridt beskytter cup Nypriss 299-399. ubrugt! dirty boxer cup . nypris 299-399. ubrugt! kettler 10 kg vægt vest. nypris 599 COC T, 1, 1.5, 2, & 2.5. nypris. 299 stykket. Trainer solgt. Elektronisk fedt procent måler. nypris 149.
  4. Front box squat vurdering

    Kan du uddybe ?
  5. Front box squat vurdering

    Grunden til netop box squatten kommer efter anbefaling af både en 2x all american bryder fra usa, som nu arbejder på et eller andet college med deres brydere og en iransk fribryder verdensmester. Flere andre prominente brydere og bryde trænere sværger ligeledes til øvelsen og min egen erfaring er indtil videre også positiv. Jeg tænker dog på det du skriver mht med at øge den genrelle styrke først som noget jeg kunne overveje at, overveje :)
  6. Front box squat vurdering

    Jeg er altid lydhør uanset om det passer ind i mit verden syn, men du har helt ret. Det betyder dog ikke at du taler for døve ører, men at jeg vil undersøge det nærmere.
  7. Front box squat vurdering

    Grappling, no gi jiu jitsu.. Brydning om man vil. Det er på semi højt niveau. Bruger vel 20+ timer om ugen på det. Jeg har læst artiklen.
  8. Front box squat vurdering

    Det gør heller ikke noget, så længe de er relevante i forhold til forbedring af teknik. 1: Det er sports specifikt i forhold til at kunne eksplodere fra en død position. 2 & 3: Jeg er ikke helt vandt til at sætte mig ned på boxen og min afstands bedømmelse er heller ikke så skarp endnu. Jeg kommer for tæt på boxen så når jeg sætter mig ned ender jeg med at komme for langt bagud så jeg sidder dårligt. Tænker det er noget som kommer med mere erfaring. 4: Det er igen pga den eksplosive komponent. Kom gerne med input
  9. Front box squat vurdering

    .
  10. Front box squat vurdering

    Hejsa. Nogen på boarded der er kvalifiserede til at vurdere front squat teknik eller bare har meget erfaring som de vil dele ud af ? I så fald har jeg en video som jeg gerne vil have kigget på. Mvh.
  11. Bulletproof athlete - The once a week program

    Onsdag 01.07.15 Eksplosion A# Clean fra block 10x3, 60s pause 7 x 50kg 3 x 52.5 Styrke B# Band resisted towel pull ups 5x3, 60s pause Brugte et tykt grønt band som modstand, viklet igennem en 32kg KB stående på jorden og påsat mit bælte. 1 x 1 gang rundt om Kb'en 1 x 1 gang rundt + 2.5kg 1 x 1 gang rundt + 5kg 1 x 2 gange rundt 1 x 2 gange rundt + 2.5kg Sports specific / Bulletproof C# Zercher DL 3x til det føles som om det er på tide at stoppe, 60s pause 1 x 40kg x 10 1 x 50kg x 10 1 x 50kg x 8 D# Gladiator push ups 3x failure, 60s pause 1 x 10kg db's x 4 (8 total) 1 x 10kg db's x 3 (6 in total)1 x 10kg db's x 3 (6 in total) E# Cable plank rows, 3x til det er hårdt, 60-90s pause 1 x 11kg x 10 (hver side) 1 x 20kg x 10 1 x 30kg x 10 Grip work A# Plate pinch 1 x 10kg skive x 65s 1 x 15kg skive x 40s 1 x 10kg skive x 35s B# Alligator smash 1 x 10kg skive + 5kg skive x 35s - èn træning om ugen fungerede ikke. Back to basics - My basics.. - Brækkede min lille finger i Mandags. Gør ondt. specielt når man bruger den. Endnu mere meget specielt når jeg bruger den meget. Og mest af meget mega vildt specielt meget når jeg laver cleans og den lige rammer pik fingeren eller når jeg laver towel rows og den bliver presset ind under de andre fede fingre og bliver kvast. Det er fedt. jeg elsker det. dræb det. what ?
  12. Bulletproof athlete - The once a week program

    Ingen træning i lørdags og ingen træning på lørdag. Møg irriterende! Mandag 29.06.15 Grip strength: A# Band resisted alligator smash, 60s pause 1 x 2x5kg x 1 streg på bandet x 15s h+v 1 x 2x5kg x 1 streg på bandet x 15s h+v 1 x 2x5kg x 1 streg på bandet x 15s h+v 1 x 2x5kg x 1 streg på bandet x 15s h+v 5 min pause1 x 2x5kg x 1 streg på bandet x 10s h+v 1 x 2x5kg x 1 streg på bandet x 10s h+v - Havde et håndklæde omkring skiverne på de sidste to. Mindsker friktionen mellem hud og skive, som gør det sværer at holde fat, men fjerner noget af presset på tommelfingerens bløddel som godt kan blive temmelig øm.1 x 5kg + 2.5kg x 1 streg på bandet x 20s h+v1 x 5kg + 2.5kg x 1 streg på bandet x 15s h+v B# KB towel holds, 60s pause1 x 20kg kb x 60s h+v 1 x 20kg kb x 60s h+v1 x 24kg kb x 40s h+v C# Hub holds, 60s pause1 x 8kg x 50s h+v1 x 8kg x 30s h+v 1 x 8kg x 20s h+v
  13. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    5 reps med 1'eren ligger et godt stykke over hvad gennemsnits slapmandsstærkmænd kan klare, seriøse eller semiseriøse. Hvordan klarer du dig med 1½ og opefter ?
  14. Bulletproof athlete - The once a week program

    Lørdag 20.06.15 1# Clean fra block 10x3, 60s pause 8 x 50 2 x 52.5 A1# Benpress, 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, 1 x 10 x 90 + 5 1 x 9 x 95 + 5 1 x 8 x 100 + 5 1 x 7 x 105 + 5 1 x 6 x 110 + 5 1 x 5 x 115 + 5 1 x 4 x 120 + 5 1 x 3 x 125 + 5 1 x 2 x 130 + 5 1 x 1 x 135 + 5 A2# Ez stang curls 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, 60s pause 1 x 10 x 22.5 + 2.5 1 x 9 x 25 + 2.5 1 x 8 x 27.5 + 2.5 1 x 7 x 27.5 1 x 6 x 27.5 1 x 5 x 30 + 2.5 1 x 4 x 32.5 + 2.5 1 x 3 x 32.5 1 x 2 x 32.5 1 x 1 x 35 + 2.5 B1# Bred Cable rows 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 1 x 10 x 59 1 x 9 x 60.25 1 x 8 x 61.25 1 x 7 x 62.75 1 x 6 x 64 1 x 5 x 68 1 x 4 x 70.5 1 x 3 x 71.75 1 x 2 x 77 1 x 1 x 78.25 - Skiftende bredde B2# Push ups amrap, 60s pause 1 x 22 + 1 1 x 14 + 1 1 x 11 + 1 1 x 11 + 1 1 x 11 + 1 1 x 9 + 1 1 x 11 + 1 1 x 10 + 1 1 x 10 + 1 1 x 8 + 1 C1# Bredt træk til bryst 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 1 x 10 x 38 1 x 9 x 38 1 x 8 x 38 1 x 7 x 38 1 x 6 x 38 1 x 5 x 38 1 x 4 x 43 1 x 3 x 43 1 x 2 x 47 1 x 1 x 47 - Skiftende bredde C2# Kneeling landmine press 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, 60s pause 1 x 10 x 10 1 x 9 x 10 1 x 8 x 10 1 x 7 x 12.5 + 2.5 1 x 6 x 13.75 1 x 5 x 15 1 x 4 x 16.25 + 1.25 1 x 3 x 17.5 + 2.5 1 x 2 x 18.75 + 3.75 1 x 1 x 18.75 + 2.5 D1# Leg extension 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 1 x 10 x 45 1 x 9 x 50 + 5 1 x 8 x 55 + 5 1 x 7 x 60 + 5 1 x 6 x 65 + 10 1 x 5 x 70 + 10 1 x 4 x 75 + 10 1 x 3 x 80 + 10 1 x 2 x 85 + 10 1 x 1 x 90 + 10 D2# Leg curl 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, 60s pause 1 x 10 x 45 1 x 9 x 45 1 x 8 x 50 + 5 1 x 7 x 50 1 x 6 x 50 1 x 5 x 55 + 5 1 x 4 x 60 + 5 1 x 3 x 60 1 x 2 x 60 1 x 1 x 65
  15. Bulletproof athlete - The once a week program

    Lørdag 13.06.15 1# Clean fra block 10x3, 60s pause 9 x 50 1 x 52.5 A1# Benpress, 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, 1 x 10 x 85 + 5 1 x 9 x 90 + 5 1 x 8 x 95 + 5 1 x 7 x 100 + 5 1 x 6 x 105 + 5 1 x 5 x 110 + 5 1 x 4 x 115 + 5 1 x 3 x 120 + 5 1 x 2 x 125 + 5 1 x 1 x 130 + 5 A2# Ez stang curls 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, 60s pause 1 x 10 x 20 1 x 9 x 22.5 1 x 8 x 25 1 x 7 x 27.5 1 x 6 x 27.5 1 x 5 x 27.5 1 x 4 x 30 1 x 3 x 32.5 1 x 1 x 32.5 B1# Cable rows 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 1 x 10 x 61.25 + 1.25 1 x 9 x 61.25 + 1.25 1 x 8 x 61.25 1 x 7 x 62.5 1 x 6 x 63.75 1 x 5 x 65 1 x 4 x 66.25 + 6.25 1 x 3 x 70.5 1 x 2 x 73 + 1.25 1 x 1 x 78.25 + 1.25 B2# Push ups amrap, 60s pause 1 x 21 + 1 1 x 13 1 x 10 + 1 1 x 10 + 1 1 x 10 + 1 1 x 8 1 x 10 + 3 1 x 9 + 1 1 x 9 + 1 1 x 7 C1# Smal træk til bryst 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 1 x 10 x 38 1 x 9 x 38 1 x 8 x 38 1 x 7 x 38 1 x 6 x 38 1 x 5 x 40.5 + 2.5 1 x 4 x 41.75 + 2.5 1 x 3 x 43 + 2.5 1 x 2 x 43 + 1.25 1 x 1 x 47 + 2 C2# half kneeling landmine press 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, 60s pause 1 x 10 x 10 1 x 9 x 10 1 x 8 x 10 1 x 7 x 10 1 x 6 x 13.75 + 3.75 1 x 5 x 15 + 5 1 x 4 x 15 + 3.75 1 x 3 x 15 + 2.5 1 x 2 x 15 + 1.75 1 x 1 x 16.25 + 1.25 D1# Leg extension 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 1 x 10 x 45 + 5 1 x 9 x 45 + 5 1 x 8 x 50 + 5 1 x 7 x 55 + 10 1 x 6 x 55 + 5 1 x 5 x 60 + 5 1 x 4 x 65 + 5 1 x 3 x 70 + 5 1 x 2 x 75 + 5 1 x 1 x 80 + 5 D2# Leg curl 10x10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, 60s pause 1 x 10 x 45 + 5 1 x 9 x 45 + 5 1 x 8 x 45 1 x 7 x 50 + 5 1 x 6 x 50 1 x 5 x 50 1 x 4 x 55 1 x 3 x 60 + 5 1 x 2 x 60 1 x 1 x 65 https://www.youtube.com/watch?v=BFPA0Q3mE94&index=18&list=PLqwkvSVJihliNo6ltqp2nM_b4jZo2hZSK