Maria Teresa Fredmark

Medlemmer
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Maria Teresa Fredmark

  • Rank
    Nyt medlem
  1. Kan man "spare" kulhydrater op?

    Det tænker jeg at jeg gør.På en typisk dag proteinmæssigt spiser jeg: A38 til morgenmad, frokost med enten fisk eller kød til pålæg - Ca 150g. Og til aften altid 200-250g i kød alene, dertil fromage fraiche som dyp eller dressing. Deredter lidt natmad som er ofte et stk knækbrød med 2 skiver hamburgerryg. Jeg tænker det er nok? Jeg føler dårligt jeg kan indtage mere :)
  2. Kan man "spare" kulhydrater op?

    Tag det dog roligt :( Jeg vælger da jeg køre det som jeg vil. Hvis jeg havde ligget på 1600 kcal hver dag, så havde jeg ikke tabt 25kg, så var jeg faldet i. Sådan er det at have ekstrem trang til at spise. Vi vælger hver vores måde, det her virker for mig. Jeg spiser da kulhydrater i hverdagen men måske kun 100g istedet for de 165g jeg blev anbefalet. Det er jo derfor jeg spørger... Siden jeg spiser så mange af dem den ene dag. Det giver mening for mig. Den blog læste jeg før jeg overhovedet startede. Jeg læste også om en masse det havde fungeret godt for. Også kan jeg lige nævne at jeg for 2 mdr siden fik tjekket alle tal hos lægen. Alt lå perfekt. Den 7 spisedag virker psykisk på mig, og jeg skal have kræfterne da jeg stadig mangler min 20 kg.
  3. Kan man "spare" kulhydrater op?

    Tak Blondie for svaret, jeg søger ingen hurtige kure jeg har allerede tabt 25 kg. Dog begynder min krop nu at kæmpe lidt mere mod. Så jeg har skruet op for træningen, men har lagt mærke til hvordan kulhydraterne forstyrrer vejningen pga væske i kroppen. Jeg syntes også det er svært at finde ud af hvor meget kulhydrat jeg egentlig spiser. Jeg fik beregnet at med min træning, vægt, alder osv skulle jeg have 165g om dagen... Det er jo en del.
  4. Kan man "spare" kulhydrater op?

    Hejsa folkens, jeg håber nogen kan hjælpe. Jeg er på en diæt med ca. 1200 kcal 6 dage i ugen også den 7. dag som "syndedag" hvor jeg spiser hvad jeg har lyst til. Denne dag er selvf fyldt med fedt og kulhydrater. Jeg skærer meget ned på kulhydrater de andre 6 dage fordi jeg ved at det også binder væske + det er svært at få plads til flere kulhydrater under 1200 kcal. Jeg spiser på en diætdag ca. 2 stykker grovtoast eller rugbrød, et enkelt grov knækbrød + lidt frugt og ofte lidt rodfrugt. Jeg ved godt det er på grænsen til at være nok da jeg også træner 2-4 dage i ca. 1½ time (50 min cardio + 40 min styretræning). Mit spørgsmål er så: Får jeg nok kulhydrat, når jeg indtager masser af dem på min ugentlige "syndedag"... Altså må man "spare op" og fylde depoterne? Håber nogen har et svar :)