Rall

Medlemmer
  • Content count

    1,419
  • Joined

  • Last visited

About Rall

  • Rank
    OUTWORK!
  • Birthday 03/24/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    6100 Haderslev
  1. A long and winding road...

    Halløj. Godt at høre fra dig igen :-)
  2. Rall

    jsc: ens mandighed kommer virkelig på prøve, når man dag efter dag barberer din ben, ædlere del og så den del af kroppen, som msn sidder på LOL, så lidt falmende hårpragt er ingenting!
  3. Rall

    Tynd i toppen og fed på røven - toppen klarer trimmeren og stregerne på røven klarer Hiit'en!
  4. Rall

    Update: 5 uger til DM i CBB. Jeg har haft for travlt til at opdatere loggen, men nu er det vist på høje tid. Morgenvægt: 88,5 kg 79,5 cm om livet Jeg laver hiit 3 dage nu: 2 dage med 12 intervaller og en dag med 6 intervaller. Styrken er god - kun i squat og bænk har jeg observeret en lille reduktion. Normal Days: Pro: 300 Carb: 220 Fat: 81 Fiber: High Days: Pro: 270 Carb: 395 Fat: 66 Fiber:
  5. Rall

    Et mere
  6. Rall

    Update 92,1 kg. 83 cm om livet. Ingen ændringer. OUTWORK!
  7. Rall

    75 om livet er vel heller ikke helt dårligt for en bredhoftet marathonløber :-)
  8. Rall

    Jonas: Det er jeg sgu' også noget spændt på det. Jeg har faktisk fucket lidt op i tilbagemeldingerne til coachen. Jeg opdaterer to gange om ugen, tirsdag og lørdag, og har hver gang sammenlignet med opdateringen 7 dage før, når jeg beskrev hvor meget jeg havde tabt mig, men faktisk skulle jeg sammenligne med opdateringen 3-4 dage før! Det har jo fået hastigheden, hvormed jeg tabte mig til at fremstå som 1-1½ kg om ugen, hvor det jo reelt har været ½-3/4 kg om ugen! Vi regner med at jeg skal af med 7-8 kg endnu, så jeg skal nok liiiige nå det på 10 uger............. Update: Selv om vi reducerede mine makro'er og øgede hiit med et interval mere i weekenden har vægten ikke rykket sig fra de 93,4 kg (stadig 84,5 cm om livet), så vi reducerer carbs yderligere med 10 g på lav carb dage og 20 g på høj carb dag samt fedt med 5 alle dage. Desuden øger vi med et interval hiit mere til 10 intervaller! (Godt at der lige er kommet et nyt Five Finger Deathpunch album!). OUTWORK!
  9. Rall

    Haha, godt at DM så er real life :-) (billederne er screenshots fra en video)
  10. Rall

    Jsc: tak, tak - det er jo faktisk lidt din skyld, at jeg i sin tid begyndte at reflektere mere over, hvordan man strukturer sin træning - stærkt Ironman Mag inspireret i starten, hvis du husker? Men ellers så er jeg jo en marathonløber, med et tosset ønske om istedet at ligne en sprinter LOL! Sjovt som man altid stræber efter lige det man ikke har! Blackice: Jeg har luret lidt i din log, men jeg har bare ikke nået at poste der - fede pas, som dig og Kauf får fyret af!
  11. Rall

  12. Rall

    Update - 10 uger til DM. 93,4 kg. 84,5 cm om livet Styrken er faldet med 5-10% på squat og bænk variationerne i 3-8 rep zonen, mens styrken derudover stort set er intakt. Vi reducerer mine makro'er lidt: Carbs 20g ned på low carb dag og 35 g ned på High carb dag. Fedt ned 4 (ja FIRE) g alle dage :-) Et Hiit interval mere - 9 i alt. OUTWORK!
  13. Rall

    Update 93,8 kg. 85 cm om livet. Ingen ændringer i makro'er. 11 uger til DM! OUTWORK!
  14. Rall

    Jeg har en spinning cykel, som gør at jeg kan øge belastningen meget på meget kort tid, da man bare drejer på et håndtag ligesom på de gamle Monark motionscykler, hvis du kan huske dem. Nå men altså 5 min opvarmning og så accelererer jeg så hurtigt jeg kan inden jeg skruer belastningen op så hurtigt som muligt. Jeg skruer på til et niveau, som jeg lige kan træde i 20 sek og ikke et sek mere :-). Derefter 1 min og 40 sek på lavt niveau, mens jeg forsøger at strække mig og hive noget luft i ind, undgå sidestille og at brække mig :-). Gentages i alt 8 intervaller inden 5 min nedvarmning! Med prowleren varmer jeg også op på cykel i 5 min. Derefter skubber jeg den i 20 sek - jeg har endnu ikke haft belastning på - og jeg bruger primært de to lodrette stænger. Jeg går lidt rundt i 1 min og 40 sek inden næste interval, 8 i alt. nedvarmning på cykel i 5 min. Update: 93,9 kg. 85,5 cm om livet. Ingen ændringer!
  15. Rall

    Jeg har en spinning cykel, som gør at jeg kan øge belastningen meget på meget kort tid, da man bare drejer på et håndtag ligesom på de gamle Monark motionscykler, hvis du kan huske dem. Nå men altså 5 min opvarmning og så accelererer jeg så hurtigt jeg kan inden jeg skruer belastningen op så hurtigt som muligt. Jeg skruer på til et niveau, som jeg lige kan træde i 20 sek og ikke et sek mere :-). Derefter 1 min og 40 sek på lavt niveau, mens jeg forsøger at strække mig og hive noget luft i ind, undgå sidestille og at brække mig :-). Gentages i alt 8 intervaller inden 5 min nedvarmning! Med prowleren varmer jeg også op på cykel i 5 min. Derefter skubber jeg den i 20 sek - jeg har endnu ikke haft belastning på - og jeg bruger primært de to lodrette stænger. Jeg går lidt rundt i 1 min og 40 sek inden næste interval, 8 i alt. nedvarmning på cykel i 5 min. Update: 93,9 kg. 85,5 cm om livet. Ingen ændringer!