Giggsy

Medlemmer
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Løbe før morgenmad

    Hvorfor er det galematias med høy intensitets træning på Tom mage? Jeg troede det skulle være en merkbar forskell på resultatet på en times høy intensitets træning med og uden morgenmad, men Jegvhar sammenlignet ca 20 økter uten morgenmad og 20 ælternes morgenmad(evt senere på dagen) og det er faktisk en lille antydning til at jeg presser mig bedre uden morgenmad enn med/senere på dagen. Verdt at notere at det er uden morgenmad, men en kopp kaffe uden melk og sukker.
  2. Løbe før morgenmad

    Jeg har i mange år løbet på Tom mage. Jeg kan løpe 4min intervaller(3min pause) i en times tid med samme hastighed og puls - med eller uden morgenmad. jeg har lest at man skal holde sig til at løbe med lavere intensitet når man ikke har spist, men for meg er resultatet det samme. Muligvis tager det længere tid at restituere sig? jeg har mere svært når jeg skal løbe turer over 90min. Er det så ingen fordel at træne uden morgenmad end at man måske trænger mere tid på at restituere sig - (fordi de fleste jo arbeider/er aktiv i de timene efter løpingen - modsat om aften hvor kroppen hviler natten igennem - men aktiv restitisjon er vel at foretrække her og?)