CFHansen

Medlemmer
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Vedligeholdelsesindtag

    Hej, Efter som jeg har fået styr på træningen, og gerne vil begynde på en fast kostplan, søger jeg lidt råd om vedligeholdelsesindtag. Det skal siges at jeg gerne vil tage på i muskelmasse, samt gå efter et lavere fedtprocent. Efter diverse "Målinger" på nettet, så kan jeg nogenlunde kan se, hvor man ligger i fedtprocent, så ligger den på 23%. Selvfølgelig kan det aldrig være præcis på nogle måder, men det viste da lidt.. Om mig: Alder: 20 Vægt: 90 "Høj fedtprocent" Højde: 196cm Kan det godt passe at jeg skal have følgende: Protein 180g (720 kcal) Fedt 72g (648 kval) Kullhydrat 357g (1427) Vedligeholdsesindtag 3288 kcal Kan det godt passe? Jeg har brugt bodylaps beregner. Kom gerne med tips og råd, tak! Venlig hilsen Christian
  2. Triceps svækker under træning.

    Hej, I 2012 knækkede jeg min albue midt over, og derefter stod den på genoptræning. Genoptræning gik jeg til i et år, men hjalp desværre ikke. Jeg fik 5% mengrad i min højre arm, da jeg ikke kan strække den helt ud. Jeg har ikke ondt i albuen, men den svækker triceps under træning. Jeg har nærmest ingen triceps i min højre arm. Under triceps træning svækker den meget, og kan ikke engang tage 10kg i single rope pushdown. I forhold til venstre, hvor jeg kan tage 20. Når jeg køre Rope pushdown begynder jeg at bruge højre skulder meget, og derfor døjer jeg meget med fremadrettet skuldre. Det skal siges at jeg har ståltråd i min albue, og en del arvæv stadig. Nogle som har nogle gåde råd til hvad kan hjælpe? I må meget gerne komme med nogle fif, øvelser osv.. Det skal siges, at jeg aldrig har haft en god triceps træning grunden skaden.. :-( Efter min egen vurdering vil jeg tænke, at det måske kan være ståltråden som gør, at jeg ikke kan strække den fuldt ud? Eller kan det også være arvæv som gør det?