Svedbaronen

Medlemmer
  • Content count

    637
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Svedbaronen last won the day on May 12 2017

Svedbaronen had the most liked content!

About Svedbaronen

  • Rank
    Educated through constant failure

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    København

Recent Profile Visitors

2,132 profile views
  1. Got legs?

    Av med håndledet. Håber at du er i hurtig bedring, Kermit! Med tanke på sædet, så har jeg også selv oplevet dette. Jeg oplevede at fra købet af min første Specialized, til det andet, at bikefits fortalte en anden historie omkring bredden af sadel, som min røv havde brug for. Sadlen som fulgte min første Specialized var relativt smal, hvor målingen ifm. købet her i Norge, gav udtryk for en bredere sadel (sjovt nok fulgte der Specialized-certificeret bikefits med i begge køb). Det har jeg så nu fået. Den minder til dels af en TT-sadel. Jeg husker ikke modellen, men kan selvsagt finde det frem hvis du ønsker. Jeg sidder langt mere behageligt, og kan næsten "skubbe" mig tilbage og derved føle, at jeg sidder optimalt. Jeg er så modsat begyndt at arbejde med en øm nakke og skuldre, men det følger nok den lidt mere agressive positionering
  2. Hej WBO + alle, Jeg fik desværre ikke kørt La Marmotte. Mit arbejde har desværre ikke tilladt muligheden i år, hvilket selvsagt var lidt nedtur. Der har den seneste måned været alt for meget arbejdsvolumen og jeg kunne simpelthen ikke tage mig de fridage der skulle til ift. en tur ned til La Marmotte + efterfølgende ferie. Hensigten var at kombinere La Marmotte med ferie. Men det er som det er. Ferien er skudt ca. 2-3 uger frem. I stedet bliver det fra medio juli og 2,5 uge frem. Planen er fortsat Frankrig og Italien, herunder at se time trail for TDF i Marseille den 22. Efterfølgende en tur til Bedoin og så ramme Mont Ventoux. Derfra bliver de ned langs kysten mod Portefino og så hjemover via Como. Tanken er, at jeg har cyklen med, således jeg kan få trænet igennem. Målsætningen bliver i stedet et andet cykelløb; Voss-Geilo. 160 km og ca 2.200 HM. Det er et sindsygt godt arrangeret løb der tager rytterne igennem Norge's alper. Det skal nok blive fedt. Løbet er den 19. august. Formen er fortsat fin, dog har træningen været presset ned til det minimale i juni måned pga. arbejde. Jeg skal dog nok få catchet op med ferien hvor cyklen er med. Hvad med dig? - fik du cyklet?? :-) FTP-intervaller af enhver art vil jeg da sige. 15-20 min og gerne i det fri og opad :-)
  3. UGE 20 (INKLUSIV MINI LA MARMOTTE-LØB) 4 træningspas logget og ca. 9 timer på cyklen. Jeg ville gerne have haft 1 pas- og 2 timer mere med i banken, men mine arbejdsuger er bare ikke altid lige behjælpelige. Tirsdag morgen var jeg til bike-fit og sent på eftermiddagen kunne jeg hente den nye ged. Fedt. Dog minus-cool at der fra tirsdag til fredag faldt mellem 8-12 mm nedbør hver dag. Mandag: 60 min rul Tirsdag: 70 min inklusiv AT/FTP: 3x5 min. ved 90-100% FTP med 2 min. pause mellem. intervaller + VO2max: 3x3 min. De første 20 sek. 120-150% FTP, resten af tiden 106-120% FTP. Pause 1,5 min. Onsdag: 35 min inklusiv 5 x 10 sek sprint-intervaller (morgentræning) (onsdag var 17. maj hvilket fylder meget for Norge) Torsdag: Følte mig decideret sløj. Ville egentlig gerne have haft 120 min på den nye cykel, men vejret og formen var bare ikke til det Lørdag: Landegrænse-løbet (MINI MARMOTTE): 176,6 km, 2.346 HM, 400 TSS!! Højre knæ er relativt ømt fra i går, så jeg tror det bliver en afslappende dag. Måske lidt core og så ud og se Tour de Norway, som kører igennem baghaven (næsten) De næste uger bliver utroligt svære at gennemføre rent træningsmæssigt og jeg tæller i min kalender op mod 15 rejsedage de næste 21 dage. På nogen af rejserne, er det muligt at tage med min cykel, men ellers bliver det at ramme et fitness-center eller påtage sig løbeskoene - og så bare hamrende igennem når jeg kort er hjemme. LANDEGRÆNSEN (CYKEL-LØB) 176 km og 2.346 HM. Det skulle nok blive hårdt. Et mini La Marotte, der nok mere tilsvarer Liege - Bastogne - Liege. Med andre ord; godt kuperet. Løbet gik fra den norske grænse over mod Sverige og så tilbage igen. Ca 2/3 af løbet foregik i Sverige. Da jeg ikke havde været heldig med vejret, skulle dette blive min første jomfru-tur på den nye cykel. Jeg ville gerne tjekke formen af, med at køre ud med de hurtige drenge og se hvor lang tid jeg kunne holde tempoet med dem. Dette gjorde jeg så, og fuck hvor var det tough.. Der var et par yderst fornemme herrer med, der bl.a. har kørt flot i det norske NM, så det holdt hårdt fra start. Men jeg sad med de første 40 min og med en gennemsnitsfart på ca. 45-50 km/t. Efter en stund var vi nede på en 20 mand totalt og efterfølgende blev grupperingen delt i to. Jeg sad i den bagerste gruppe og vi fik hurtigt tydelige problemer med at samarbejde. Jeg koblede fra med den konklusion, at jeg ikke ville have de store chancer for at gennemføre løbet, med det pace. Herefter lå jeg for mig selv for en 35 km penge. Det var egentlig meget fint. Så kunne jeg få testet cyklen en smule for mig selv. Man har tydeligt en følelse af, at det "én" pakke man har købt. Det hele spiller bare. På et tidspunkt ligger jeg på et fladt stykke i skoven med en lille brise i ryggen. Her skyder man nemt 50 km/t uden at skulle løfte pulsen det store. Fed følelse. Nå, efter godt en times tid rammer 6-7 ryttere mig bagfra. Jeg indgår i samarbejdet og relativt hurtigt bliver vi til 6 mand, hvor vi er 4 der samarbejder fornuftigt. De sidste 2 sidder konstant over og det begynder senere at irritere mig. Specielt den ene, da denne person ingen udfordringer har med at tage sine træk. Ved 110. km og ca. 1.600 HM i banken begynder det at sidde hårdt i kroppen. Fuldt fart fra start. Alene-kørsel og så det faktum, at man som 4. person skal være med til at slæbe en 6-mands-gruppe afsted. Jeg får vendt situationen med en anden cykelrytter, der fortæller mig, at han er ved at være helt kogt. Vi slår ud og begynder at samarbejde sammen med godt 70 km igen. Og det går faktisk rigtig fint. Stille og roligt henter vi en rytter ind her og der. Det holdt hårdt og de sidste 30 km måtte jeg virkelig presse mig selv, men i mål det kom jeg og til en 24. plads. Et helt igennem godkendt dag. En god træningstur med en fin pladsering. En god kollega kom igennem små 2 timer senere. Fandme imponerende at være i gang i så lang tid. I ALT: Tid: 5:42 Km: 176,6 HM: 2.346 Kcal: 3.588 Gns-puls: 158 TSS: 400 Vind: MASSER! BIKE-FIT: Bike-fit i tirsdags forløb rigtig fint. Cyklen blev på forkant stemt ind ift. min tidligere. Vi gik igennem det hele. Kroppens generelle figur + diverse øvelser. Det blev til en anelse mere agressiv position end tidligere og uden at det skulle komme i fare for Specialized's egne vurderinger. Nedenfor en video fra forretningens facebook-side, hvor de har lagt en lillle frekvens fra fittet op, som marketing.
  4. UKE 19 (KORT UPDATE) En uge afsluttet i arbejdens tegn. Men der blev logget 5 træningspas på spinningcyklen. Den rigtige er jo til reperation, men det er da altid noget med en stationær i kælderen. Tilmed har vejret i Oslo-regionen ikke været noget at skrive om i denne uge, så det var ikke det store "tab".. Der var over hele ugen fuld knald på arbejde, med mere eller mindre 7 arbejdsdage. Men igen, 5 træningspas blev det til. Dog var et par stykker af relativt kort tid, men hey, al træning gælder! Tirsdag: 45 min inklusiv 1 x 20 min FTP-sæt Onsdag: 50 min inklusiv 6 x 10 sek sprint-intervaller (morgentræning) Torsdag: 45 min inklusiv 1 x 20 min FTP-sæt + 1 x 4 min ATW-sæt Lørdag: 60 min inklusiv 2 x 15 min FTP-sæt Søndag: 135 min inklusiv 3 x 15 min + 1 x 20 min FTP-sæt (blev opdelt i to hovedgrupper, men 5 min pause imellem det 1. og 2. + 3. og 4. sæt. Mellem 2. og 3. 15 min pause). Dagens pas, søndag, blev kørt foran Giro'en hvilket var rigt på indhold, så det var ikke knapt så svært at holde sig underholdt på trods av + 2 timer på en stationær cykel.
  5. Thanks!!!1! - jeg skal forsøge. Der har virkelig været run på med tanke på job, men vil forsøge at logge - som tidligere lovet - en gang om ugen
  6. HEJ! JEG PLEJER VIST NOK AT LOGGE PÅ MOL.. Der er gået alt for længe siden jeg sidst har logget her på MOL. Jeg har læst i andres logs, men har ikke selv haft tiden til min egen. Det har jeg nu heller ikke akkurat lige nu, men der er alt andet lige, sket en masse, som er værd at logge om. Here goes; · JEG HAR KØBT NY CYKEL · MALLORCA GIK OVER AL FORVENTNING · TRÆNINGEN HAR KØRT GODT OG FORMEN ER YDERST FORNUFTIG · VÆGTEN ER VIRKELIG LAV à CA 71 KG (har ikke vejet så lidt siden jeg var måske 14-15 år) NY CYKEL: Yes, depositum er betalt og tirsdag er der bike-fit og senere på dagen kan jeg hente cyklen. Jeg har bestilt en VENGE ViAS. Hvad er der sket? Well, i lørdags var jeg i Göteborg for at køre Göteborg Giro. Et løb hvor jeg stod i super skarp form. Vejret var fantastisk og ja, jeg var bare super gearet for at komme ud. Og så sker der bare det, der ikke må ske. I elevatoren på hotellet møder jeg en svensker som også skal køre løbet. Vi småsnakker og han følger mig på cyklen mod start (vi bor ca. 1 km derfra). Efter 300 meter fra hotellet drejer vi ud på en større allé i centrum af Gøteborg. Stille og rolig. Jeg vælger at køre i højre side af vejen da der i midten ligger tog-spor. Svenskeren vælger at køre imellem dem. Jeg tænker ikke det store over det. Han kører i klub så han har vel styring med dette. Det har han så ikke. Han kører direkte ned i sporet, crasher hårdt og hans overkrop rammer ind i mit baghjul, hvorefter hans baghoved rammer asfalten. Damn. Der sker absolut intet med mig. Jeg får stoppet op og har primært fokus på ham. Er han OK og hvad fanden skete der egentlig!? Han er tydeligt bevæget over situationen. Hans hjelm er knust i bagerste del og han er overrasket over hændelsen. Efter en stund får vi tilset cyklerne. Svenskerens virker ikke til at være udsat og jeg har ikke en forventning om at min fejler noget. Men det gør den så. Hele baghjulet er slå skævt med et afvig på ca 1,5 cm og kan ikke køre rundt. Ikke godt. Hmm. Hurtige råd er dyre, men jeg træffer den beslutning, at svenskeren får min hjelm. Jeg kan jo alligevel ikke køre og mindst en af os, kan få en god oplevelse med hjem fra Göteborg. Han bliver endnu mere bevæget over situationen – nu er mit løb så også ødelagt. Fair nok, jeg er OK med det situationen og grundlæggende bare glad for at der ikke er personskade. Vi får senere vekslet kontaktdetaljer, og det viser sig, at han er en super cool fyr. Men stadig, er det en helt nedern oplevelse. Anyways, tirsdag rammer jeg Specialized-butikken i Oslo for gennemgang. Kort og godt; hjulet er færdig. Enten nyt eller bygges op fra bunden. Og det vides ikke om andet på cyklen har taget skade af trykket. Lort. Specielt fordi jeg ikke har tid til dette i forhold til sæsonen. Det vil komme til at tage tid. Hmm, jeg kigger lidt rundt i butikken og ser at de stadigvæk har et tilbud aktuelt for en Venge ViAS størrelse 54; Roval CL64 mm, mekanisk Dura Ace. All black. Pris: DKK 38.500. Det er stærk pris! Jeg er ikke så pro det her all-black, stuff, men det er et bedre alternativ til mange andre farvevalg, og grundlæggende er jeg helt off med alt for mange logo-udtryk. Her er der minimal mængde af dette. Dernæst, kan jeg altid overveje et paint-job, men det bliver på den anden side af sæsonen. Dernæst skifter vi de keramiske lejer fra mine CLX-hjul og bytter disse rundt, således de nye hjul bliver top-klasse! Jeg har i dag betalt depositum og så er der bike-fit på tirsdag. Skulle det vise sig, at cyklen ikke passer (hvilket jeg er sikker på at den gør) ja så tager butikken den tilbage og jeg får returneret depositum. Dog er jeg opmærksom på antallet af levers over head-tube. Netop denne cykel går nemt fra ”mean look” til ”complete retard” hvis antallet/højden af levers er over et par cm. Overstiger dette et acceptabelt niveau, ja så må jeg trække mig. Vi får at se. MALLORCA: Gik over al forventning. 7 dage i Deia og 6 dage i Port de Soller. Hver og en, helt fantastisk. Det blev til cykling alle dage, dog nogen roligere end andre. Det blev i til i alt; 35 timer i sadlen, +15.000 HM, 764 KM og ca. 1.800 TSS. Det skulle efter lidt kalkulationer vise sig at være langt mere end hvad jeg tidligere har kørt dernede. Vi var heldige med vejret og formen var overraskende god. Jeg var måske ikke helt så hurtig som jeg var i 2015, men der er ikke lang vej igen. Dernæst lagde jeg i år et andet fokus end tidligere. Mere fokus længere intervaller end en masse små og mellem-store max-puls stigninger. TRÆNING + VÆGT: Har kørt fornuftig siden sidste logging (hvilket er længe siden). Dette ses også på mine watt-tal på min stationære cykel hvor jeg ligger godt til. Der er selvsagt vej endnu, men det går den rigtige vej. Om en kort stund, får jeg kørt en 5 min-test for at se udviklingen på denne. Det har ca. 1 uge efter Mallorca været 2 relativt rolige uger, hvilket var 3 dage længere end forventet pga. det mit baghjulet), men ellers kører træningen. Vægten er nede røre 71 KG hvilket er lidt sygt. Specielt fordi jeg ikke går rundt og tænker i de tanker, som jeg tidligere har gjort. Men det ses ret så tydeligt, at jeg er ved at være langt nede.
  7. Vejen mod elite cykling

    SÅDAN, ALEXANDER!!!! Så fedt!!!! Stort tillykke!
  8. Langt pokker i MOL

    Det var en tung post at læse. Har du nogensinde overvejet at gøre noget helt andet end hvad du gør i dag? - og her tænker jeg ikke på at tænde grillen i soveværelset. Men i stedet at gøre opp med hvorfor du ønsker at arbejde der hvor du er i dag. At bo der hvor du gør? Man skal som sådan aldrig gå på kompromis med livet. Kunne det være en hjælp at gøre nogen store tanker omkring hvad der egentlig giver dig glæde og bidrager positivt i livet? Hvis det er andet end hvad der omgiver dig i dag, så gør op med nuværende agenda og start på en ny rejse. Underbyg din målsætning med konkrete initiativer der stille og roligt løfter dig den vej. Det er aldrig for sent at gøre det. Ikke i mine øjne.
  9. Vejen mod elite cykling

    Hvordan gik årets første løb? - du kørte i Slagelse med Rasmus Quaade og hele banden??
  10. UKE 13 (SUMMERING + RESTERENDE DEL) Vil nok forsøge mig med ugerapportering, hvilket gør opdateringer en del nemmere, men det skaber rent træningsmæssigt også et bedre overblik for mig. Jeg er i tillæg begyndt at opdatere min træning via min TrainingPeak-konto. Uge 13: 11 timer i sadlen 45 min styrketræning 259 km 3.002 HM 386 TSS Torsdag den 30/3: Rolig restitutionstur på spinningscyklen. 5 indlagte sprinter af 10 sek. 40 min. Fredag den 31/3: Blandet landhandel i det lokale fitness-center. 20 min crossfitter, mave, ryg, skuldre, bryst, arme og læg. Lørdag den 1/4: Jeg drog som aftalt ned til Gøteborg til min kammerat og kollega, Rob. Han bor Øst for Gøteborg i et naturrigt landsskab. Turen tog godt 3 timer men forløb helt stille og rolig. Ved ankomst fik vi rigget cyklerne til og kastet noget tungere cykelbeklædning på kroppen. Der var relativt koldt i området og en del vind. Ellers var det bare afsted. Naturen i området er fantastisk. Ikke "bjerg-tung" som i Norge, men heller ikke så fladt som i DK. En mellemting. Masser af små- og mellemstore stigninger fra alt til 150- til 2.000 meter. Vi var enige om at vi ville køre en store tur om lørdagen og så koble en mindre tur på programmet til søndagen. I alt fik vi 110 km, godt 1.200 HM og 200 TSS i banken. Der blev gjort et par enkelte tissepauser og et konkret coffee/bar-stop, men ellers var det +4 timer i sadlen. Godt med vind, men pisse fedt. Vi fik også kørt lidt af ruten til Gøteborg Giro - et løb vi senere skal køre engang i maj.. Søndag den 2/4: Efter søvn og en kop kaffe var det bare at komme i gang. Det var lidt mindre motiverende i dag da vejret ikke var blevet bedre. Men efter godt 15 km blev det klart bedre. Det hjalp med rutens skønhed der tog os igennem områder med smukke søer og skove. I alt 53 km, 400 HM og 86 TSS. Og så var det bare hjemover for at se Flanderen Rundt :-)
  11. Vejen mod elite cykling

    FEDT FEDT FEDT!! :-)
  12. 27+29-03-2017 // UD OG TRÆDE Cyklen blev jo hentet i mandags - efter 2 måneder ophold i en papkasse i Italien - og da vejret de seneste dage i Oslo har været helt forrygende, skulle rammen jo luftes. Det giver i tillæg god mening når nu Mallorca står og banker på dørene. Man mærker hurtigt hvor meget man har mistet "touchet" ift. at sidde på en cykel og skære diverse sving i en nedkørsel. Mandag den 27/3: Efter arbejde fik cyklen sin første tur. Først ind til centrum og så startede opkørslen mod toppen af Holmenkollen. En flot stigning med ca. 450 hm fordelt på 7-8 km. Jo længere des hårdere. Fedt at der reelt er små bjerge centralt i Oslo. Fra toppen af Holmenkollen vende jeg cyklen rundt og kørte ned. Derfra mod Grefsenkollen hvilket er Oslo anden bedre stigning. Mit tidsbudget kunne ikke overkomme en tur helt til tops, så sådan ca. halvvejs måtte jeg vende om og cykle hjemover hvor jeg fik en stigning på 100 hm til slut (jeg bor ca. 100 hm over vandet). En rolig tur og med mange stops ind igennem byen, men dejligt at være i gang på udeture. I alt 50 km fordelt på 2 timer. 750 hm og godt 1.200 kcal forbrændt. Onsdag den 29/3: Endnu en dag med flot vejr. Faktisk er vejret i Oslo bedre end København på trods af en mere nordlig placering. Flere soltimer og næsten ingen vind. Dog kan kuldegrader blive bidende lave, men det er som jeg kan forstå, blev langt mildere de senste år. Jeg valgte at køre den anden vej i dag - mod syd. Rolig tur. Ned igennem Sørmarka igennem skov og fint asfalterede veje langs flotte søer. Wonderland! Passerede mange cyklister der var ude og lufte cyklen for formentlig første gang. Derfra svingede jeg mod Vest og ind over Nesodden, en halvø udenfor Oslo. Jeg har aldrig kørt der før, så jeg vidste egentlig ikke hvad jeg gik ind til. Men BANG, lige pludselig sad jeg på en 8-10% stigning over de næste 3 km. Op over og ned på den anden side for så at vende hjemover af samme rute. En del af turen foregik i skyggen, og jeg må trods fine vejrmeldinger og flot solskinsvejr, bare erkende, at når solen ikke er der, ja så blir der bidende koldt. Jeg havde måske også været en anelse for optimistisk med beklædningen, men sådan er det. I alt: 52 km. 1:58. 656 hm og 1.225 kcal forbrændt. I morgen hedder det en rolig time på spinningscyklen og fri fredag. Hvis vejrmeldingerne holder, så ryger jeg lørdag og søndag, en tur til Gøteborg for at cykle med en god kollega, Rob, som også skal med til Mallorca og La Marmotte (vi har gjort det sammen hvert gang) og på trods af hans alder i +50, så arbejder han både flot og intens på sin cykel. Nå ja, da jeg var ude ved Specialized i mandags, kom jeg forbi et iøjenfaldende tilbud på en Venge2. Rammen er en Specialized og ikke en S-WORKS, men eller det de nye Roval-hjul og Di2 Dura Ace-gearing. Størrelse 54. DKK 39.500. Det er fandme da billigt?? Kermit?
  13. Got legs?

    Hahaha; "træder en ond mølle" :-D
  14. Vejen mod elite cykling

    Hvaaa... Skal vi ikke snart ha' en februar (+marts)-rapportering?
  15. 28/03-2017 // UPDATE Der har ikke været den store opdatering her på loggen de seneste 9 uger. Men der er fortsat blevet trænet og Birkenbeinerrennet blev gennemført. Here goes; Januar måned gik godt med træningen. Spinning, langrend og styrke. I alt lå jeg vel på en 6-10 timers træning i ugen Februar måned var lidt af en afkøler. I de tre første uger af måneden var der et sygeligt arbejdspres og her blev træningen desværre reduseret meget Mars måned har været rigtig god. Primært fokus på langrend og spinning/cykling og jeg har ligget på mellem 7-14 timers aktive uger BIRKENBEINERRENNET // 18/3 Første del-mål af denne log blev sikret den 18/3. 54 km langrend inklusiv 1.200 højdemetre (hvilket er fucking meget på langrend). Forholdende for selve løbsdagen var perfekte. Solskin, 1-3 minus-grader, ikke den store modvind fra Rena til Lillehammer (der er typisk ret meget på denne rute) og nye smørefrie ski + nye og længere stave. Jeg skulle starte i startegruppe 14 ud af 16 grupper. Det skulle vise sig at være noget decideret lort. Sporene var fuldstændig smaret op- og nedover fjellet (der var små 6.500 løbere før mig). Det gjorde løbet endnu hårdere for en ikke teknisk stærk løber. Jeg kom igennem på 5 timer og vist nok 34 minutter. Det var en time længere end hvad jeg havde håbet på, men omvendt ville jeg bare gennemføre med en god oplevelse i bagagen. Og det fik jeg. Jeg er sikker på at med mere teknisk træning og en tidligere startsgruppe, ja så barberer man hurtigt mange minutter af. Det positive fra løbet er: jeg gennemførte. Jeg havde en god oplevelse. Jeg var ikke totalt presset på det aerobiske system, men mere bare træt af at stave store dele af 54 km. Selvsagt var den 5. time relativt hård, men så var det heller ikke værre. Jeg gennemførte med 1 års træning. Første gang jeg stod på et par langrendsski var i 2016 og turen med Birken var min 20. gang på et par langrendsski. Den længste tur jeg havde gået før Birken var 30 km, så det var noget af en omgang. MIN CYKEL At sende en cykel til Italien fra Norge har vist sig at være lidt af et kedeligt kapitel der endte op med ingenting andet end blev at kaste penge ud af vinduet - i hvert fald for dette år. Jeg krydsede desværre af forkert i udfortoldningns-processen. Dette resulterede i at min ramme stod 2 måneder uberørt hos fortolderen i Italien. Og uden at jeg fik nogen resultater ud af det Fucking Norge. Til sidst fik jeg den endelig releaset og sendt tilbage til Norge. Men det er nu så tæt på sæsonen at jeg ikke overskuer at sende den derned igen og gamble med at have den tilbage i nærliggende fremtid. I stedet har jeg fået Specialized i Oslo til at samle den, herunder gennemgå den for justeringer. Jeg fik den samlet i sidste uge og modtog den i går. Ny gearkabling, ny kæde, opstrammede hjul og reduktion af styrhøjde på 8 mm. I tillæg fik jeg købt nye dæk så vi er klar til Mallorca. Jeg fik i tillæg testet den på årets første tur i går. 750 højdemetre i og omkring Oslo på en 2 timers tur. Så i 2017 kører jeg på samme ramme og så må vi se hvad der sker til næste år VÆGT Vægten er fortsat nedadgående. Jeg er så småt begyndt at skifte frugt ud med grøntsager og jeg ligger nu mellem 73,5-74,0 kg. Jeg er på rigtig vej og håber at jeg fortsat går rolig nedover. MALLORCA ..kommer inden længe. Onsdag næste uge er der afrejse og med 13 dages ophold. Jeg mangler fortsat at finde et sted at bo, men det kommer inden de næste par dage. Jeg glæder mig super meget og det bliver fedt at få kørt rigtig stigninger i et godt vejr. ELLERS.. Er motivationen høj Formen er relativt god. Jeg tror det kræver lidt omstilling fra primært langrend til cykling men det aerobiske system fejler ikke noget Har haft lidt for lidt styrketræningen over vinteren, men det gør mig ikke noget Jeg har fået investeret i en den cykelbeklædning fra hhv. VOID og laPASSIONE (Italiensk) og det spiller sgu max Jeg har tilmeldt mig et enkelt forårsløb i Gøteborg indtil videre og flere løb skal gerne på kalenderen Og så ønsker jeg fortsat at få mig tilmeldt som licensrytter her i Norge - men nu skal vi lige i gang med cyklen heroppe i Nord