Bear

Medlemmer
  • Content count

    116
  • Joined

  • Last visited

About Bear

  • Rank
    Medlem

Recent Profile Visitors

586 profile views
  1. Hvordan får jeg supermanns styrke ;)

    Af patrujle kurset skal du muligvis forvente en del mere end 25-35km march, hvis jeg ikke husker helt forkert starter kurset op med 50km march med oppakning, Efter min mening er en stor del af march generelt mental, for folk i god form( derfor kan man dog godt gøre det nemmere for sig selv, ved at træne til det), selvfølig har den hastighed man kan holde og ens ''form'' nok en stor forbindelse. Og veje så lidt som mulige, , forsvaret selv har jo også en masse gode ideer, og hvis du stadig er ansat, kan du hente lidt detjaler om Patrujle kurset inde på ''fil net'' også. Ellers kan man som regelt finde en eller anden på tjenstestedet som har prøvet turen( eller noget af den).
  2. Jeg kan sagtens holde ved tænke mere i den bane, at noget af det måske knap så stramme greb, måske påvirket ''spænding'' i armene eller øverige krop? altså om der er nogen sammenhæng?
  3. Jeg mener bare at der plejer at være en eller anden form for balance mellem max. styrke, og udholdenhed?
  4. Jeg prøvede og maxe i kropshævninger idag( håndfladerne mod mig selv), og jeg fik hevet mig selv op med 40kg på, men hvis jeg kør kropshævniger ene og alene med krops vægt, kan jeg stadig kun skyde en 12 stykker af, for mig virker det en smule ulogisk, overvejet om det er udholdheden i underarmene eller/og hænderne der er skyld i det, nogen som kan forklarer dette fænomen
  5. frømandskorpset

    I Århus området er jeg også meget klar:)
  6. '' The naked warrior'' af Pavel T kunne også være intressant læsning for dig, selvom Det primært er En-armet armbøjer og pistols han koncentere sig om, kan du sagtens overfører principperne, og få nogle enormt gode væktøjer.
  7. Jægerkorpset

    Det rigtige spørgsmål, er bedre end tusind svar.
  8. Rolig Fx30, kan godt se hvor opstødet kommer fra, men der er vel ingen grund til at få dårlig blodtryk over det......( specielt ikke at nogen ikke staver til officer korrekt) Men er enig med fx30, fokuser på en ting ad gangen, ugen som praktikant, og tilværelsen til dagligt som soldat, er to vidt forskellige ting. Jelle kravl inden du kan gå, og medmindre du vil være jægerpilot, så hold et enkelt mål for øje.
  9. Træning inden udsendelse

    Kunne nu egentlig være meget intressant og høre andre tidligere udsendte soldaters efaringer Mht. træning under udsendelse, jeg tænker ikke så meget på den træning man kan lave i lejren, Men når man F.eks er på patrujle over flere dage( eller uger). og hvilken effekt klimaet evt. har haft på deres træning osv.
  10. Pavel's power to the people?

    Ok, mange tak, så var det fordi jeg fik det blandet sammen, mange takker.
  11. Pavel's power to the people?

    Div. BP og DL 5 gange om ugen?, i starten af bogen nævner han jo 10-20 set med 4-6 reps, og at reducere vægten efter hver sæt. eller er det mig der har misforstået et eksempel?
  12. Jeg sidder og læser pavel's 'power to the people, men er godt nok kommet i tvivl om hvad pavel mener. Mener han 2x5 i en given øvelse, eller flere sæt?
  13. Træningscenter i Århus

    Du finder ikke noget nærmere Tilst end nyhelse og motion. Men danske helse sport er mit fortrukene alternativ,. når jeg ikke sniger mig rundt i nyhelse. rute 14 og 25 går næsten lige til døren vis transport er et problem. Dansk helse sport møder alle dine krav, der er dog kun et enkelt støvet squat rack( det er dog sjældent i brug