AndersL

Medlemmer
  • Content count

    5,354
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

AndersL last won the day on August 27 2012

AndersL had the most liked content!

About AndersL

  • Rank
    π-body
  • Birthday 03/21/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.idoudo.dk

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    KBH Ø
  • Interesser
    Design, branding, kommunikation und gefitness

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Fysisk perfektion via det gyldne (Ikke hvide) snit

Recent Profile Visitors

2,874 profile views
  1. PHAT TRAINING

    Tillykke med PRen, men noget af det fedeste ved din squatvideo er altså, at Youtube åbenlyst spotter dig! Den første "related video" er med en pige på 56kg der squatter 135kg betydeligt dybere og betydeligt lettere.
  2. Nice and clean power building

    What would Jesus do?
  3. Billige nødder!

    Odds 1:100, hvis Fitman IKKE skriver fra samme IP som AmandaKvist! Gentlemen, place your bets!
  4. Nice and clean power building

    Lækkert hjemmesetup! :4thumbup:
  5. Søvnproblemer på low carb/calorie diet?

    Nopes. Link? Ps. Jeg vil også kalde alle for bitches, når jeg får startet en log igen.
  6. Søvnproblemer på low carb/calorie diet?

    7957,8 kcal er rimelig tæt på, plus at jeg ikke tæller frugt og andre småsnacks med i løbet af dagen, holder mig til det store billede. Det egentlig mål er cirka 1600g carbs før træningen lørdag eftermiddag (I denne omgang er jeg dog generelt gået over det mål, bare for spas). Jeg foretrækker bare at ligge størstedelen om fredagen, så jeg slipper for at tænke på mad om lørdagen.
  7. Søvnproblemer på low carb/calorie diet?

    I starten bliver jeg rimelig sløv, faktisk har jeg ramt carb-coma et par gange, hvor jeg nærmest narkoleptisk bare falder i søvn! Det er svært at nå op på så mange kalorier, hvorfor fredag er den eneste dag, hvor jeg som oftest logfører min mad. Jeg fandt lige en dag, hvor jeg har logget næsten alt. Der er er sikkert et par bananer og æbler på som jeg ikke har gidet at nedfælde. Det er Lyle McDonalds UD2 diæt som jeg løbende har tweaket på så den passer mig bedst. Jeg vil i det hele taget anbefale at gennemlæse hele hans artikel sektion, han kan sit kram. Især er artiklerne om kalorie partitionering spændende og det bliver uddybet noget mere i bogen. Mandag og tirsdag træner jeg cirka 1 time både morgen og aften. Onsdag og torsdag cirka 1/2 time morgen og aften. Fredag morgen - før carbload - en mellemtung træning og lørdag eftermiddag har jeg en tuuung dødsdræber træning. Søndag laver jeg eventuelt 1 times cardio om aftenen, hvis jeg gider. Jeg er max klar til at indtage hele verden mandag til torsdag-omkring-kl-14. Jeg er mest død i bærret fredag aften og nogengange har det føltes som om jeg vågner op ned tømmermænd lørdag morgen. Det er dog hvis jeg har kastet for meget sukker i bærret (Læs = slik). Så i forhold til ovenstående fredag, har jeg skåret ned på slik og sorbet og satset mere på pandekager med ahornsirup. Jeg vil prøve at starte en logbog op igen her til maj, da jeg faktisk føler jeg har noget at dele med MOL igen. Har modificeret UD2 på en måde der snildt kan køres hele året (Og næppe kan kaldes UD2 længere) og resultaterne har været mildest talt fremragende. Men mere om det til maj. Runder lige diætten af med 12 dages low carb og mine tanker mildest talt ikke sammenhængende ligenu.
  8. Søvnproblemer på low carb/calorie diet?

    Nopes. Jeg low carber fra mandag til torsdag. Fredag ligger jeg omkring 8000 kcal, lørdag omkring 4000 kcal og søndag omkring 3000 kcal. Der ryger rimelig konsistent lige under et 1kg af om ugen, mens mullerne bliver hvor de skal være.
  9. Søvnproblemer på low carb/calorie diet?

    Jeg har selv haft samme problem på low carb, løsningen har været at skrue op for fedtindtaget. Pt. ligger jeg omkring ~190g prots / ~30g carbs / ~60g fedt og jeg sover som en lille hundehvalp hver aften. Btw. vægten siger ~90kg. EDIT: Såvidt jeg husker er problemet cortisolniveauet der stiger og stimulere nervesystemet.
  10. Nice and clean power building

    Jeg måler og vejer ingenting. Da jeg allerede på forhånd ved, hvor meget jeg skal have/har brug for. Det handler bare om at planlægge lidt. …og hvis man så samtidig har mere overskud til sin familie og arbejde, så må det da være win-win. Jeg har ikke mistet nogen styrke, fordi jeg ikke har mistet noget muskelmasse og fordi min træning er planlagt så jeg har progression hver gang. Hvordan så det? Partitionering! Læs her og her. Faktisk er jeg lidt stærkere end før diætten. Lavede [email protected] reverse band bænkpres forleden, før diæt var min bedste [email protected]
  11. Nice and clean power building

    Hehehe… Hvis du nu havde lyttet til mig, da jeg prøvede at give dig nogen fifs. På de sidste 6 uger har jeg tabt cirka 5kg og min styrke er ikke faldet det mindste og der er masser af overskud alle dage undtagen torsdag. Dog ser jeg generelt fesen ud, undtagen lørdag aften og tirsdag aften, men det er mere pga et nær-konstant overlap af mobiliseret fedt og bloat.
  12. I mit træningscenter findes....

    Awesome-dude Han er flottere end alle andre, proportionerne er acet og mavsen er hakket. Han træner hårdt og koncentreret og bryder sig ikke om at blive forstyrret. Han hører tung techno eller industrial når han træner og stønner ganske givet meget højt og sexet. Han kigger muligvis liiidt for meget på sig selv i spejlene, men man kan ikke rigtig bebrejde ham nå nu han er så fucking awesome. Han træner sjovt nok altid når jeg er i centeret.
  13. Good point. De få gange jeg har trænet uden at være pakket ind i en tæt bobbel af lyd, var det helt forfærdeligt.
  14. Anbefaling: Kom ind og kig på FitnessWorld i Vester Farimagsgade. Efter ombygningen er det blevet det, jeg vil kalde for det bedste træningscenter jeg nogensinde har trænet i i KBH.
  15. 31

    Hvis det er, hvad man kan forvente fra din side, så er det vidst på tide jeg starter en log op igen!