Vuffi

Medlemmer
  • Content count

    624
  • Joined

  • Last visited

About Vuffi

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Østerbro
  1. KB Snatches

    Ganske enig med Richard. Herudover kan det også foreslås at implementere nogle flere kettlebell øvelser, så du har en decideret kettlebell-dag. Det giver en god variation til den almindelige styrketræning, og kan være en måde at forhøje træningsfrekvensen på. Du skriver ikke hvad dine mål med træningen er, men eftersom du er gået i krig med kb går jeg ud fra at du har interesse i denne form for træning. Go fornøjelse.
  2. kostplaNEN

    Jeg fik det gennemskuet, og synes det ser godt ud. Regner du med at spise ud fra lige kostplaNEN hele tiden, eller fungerer den bare som en guide mht. mængder og fordeling?
  3. Min kærestes fullbody-program

    Jeg ville have begge øvelser med. Herudover synes jeg godt du kan køre både squat og dødløft mere end én gang om ugen. - blackice nævner nogle gode variationer til begge øvelser. At køre samme basisøvelse 2-3 gange ugentligt, burde også være overkommeligt hvis der ikke køres lige tungt hver gang. Hvordan har du forresten planer om at strukturere sæt/reps? Har du overvejet (rotational) twists? - Uden at kende dine maveøvelser kunne jeg forestille mig den snilt kunne få en plads i programmet.
  4. Captain of Crush for hård!

    Quick question: Ville i vælge COC fremfor JB, eller omvendt? - og hvorfor? JB
  5. sukkertrang?

    Hvad er problemet i at putte sødemiddel i din the?
  6. Balance

    Har du et link ved hånden?
  7. Taak!

    Godt at høre du er glad, - og at du har fundet ud af at du ikke behøver tabe dig yderligere.
  8. Yes, men hvordan forbinder du dette med øget kropsvægt?
  9. Lyder somom din bror havde gang i noget plyometrisk træning. Træningsformen er ret hård, hvorfor de gængse anbefalinger siger 1,5x bw i squat før man begiver sig ud i det.
  10. Hvis det har, er det lidt synd du aldrig har oplevet noget lignende
  11. Den må du lige forklare.
  12. Mon ikke du har spist lidt mere end du tror?
  13. Brugt motionsudstyr

    For 15.000 kan du købe dig 5-7 år i et fitnesscenter, hvor du også får andre maskiner, styrketræning mm. med i købet. Er der nogen specifik årsag til at du vælger at investere i et løbebånd fremfor f.eks. et fitnessmedlemsskab eller 15 par løbesko? - hvis der er, er jeg iøvrigt enig med Max: prøv nogle forskellige så du har noget at sammenligne med og gå ud fra.
  14. Indtag af fisk eller fiskeolie øger vægttab

    Jeg synes også det er interessant, at lign. vægttab-boost ved indtag af fisk eller fiskeolier, ikke var observeret ved kvinder. Findes der hypoteser inden for dette område?