Johnny Bravo

Medlemmer
  • Content count

    6,939
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Everything posted by Johnny Bravo

  1. I'm Training For 9th Place.

    Så er der log igen. Dagens træning. Rack Pulls (Fra knæhøjde) 10x60kg 10x100kg 5x140kg 5x180kg 5x220kg 3x240kg 3x240kg 3x240kg 10x200kg Pulldowns: 12x70kg 10x80kg 8x90kg 7x90kg 10x85kg Bent Over BB Rows: 10x60kg 10x100kg 5x140kg 5x140kg 5x140kg 5x140kg BB Shrugs: 10x140kg 7x160kg 7x160kg 10x160kg Seated Cable Rows: 10x80kg 10x90kg 6x100kg 8x100kg 10x100kg Chest Supported DB Upright Rows: 10x16kg 8x20kg 10x20kg 10x20kg 7x20kg Cable 21's: 21x35kg 21x45kg 21x45kg Seated Preacher Machine Curls (med 15 sekunders pause mellem sæt): 7x20kg 5x20kg 5x20kg
  2. Insulin

    Man behøver nu ikke en gang at misbruge steroider før man oplever det. Man kan nøjes med et forbrug.
  3. BB billeder!!

    ^^Payam??
  4. Insulin

    Insulin er heller ikke et steroid. Just saying.
  5. Kulhydrater i mellemmåltider

    Okay.
  6. Kulhydrater i mellemmåltider

    En lille uges tid.
  7. BB billeder!!

    Nope. Desuden kan han jo uden problemer tage en uge eller to uden cardio hvis han synes det går en tand for hurtigt med vægttabet.
  8. BB billeder!!

    Jeg synes det ser fint ud. Det er bedre at være forud så man kan tage det stille og roligt, og på den måde lave små justeringer under diæten.
  9. BB billeder!!

    Cutler 13 weeks out.
  10. I'm Training For 9th Place.

    Korrekt. Jeg har DOOMS i mine lægge i dag.
  11. I'm Training For 9th Place.

    Ben træning i går i TG. High Bar Squat: 5x140kg 5x150kg 5x155kg Leg Extension: 12x90kg 12x100kg Plate Loaded Squat Machine: 12x200kg 12x200kg DB Walking Lunges: 30x20kg 30x28kg Seated Leg Curl: 12x70kg 12x70kg 5x50kg med 2 sek hold + 5x50kg alm reps + 5x50kg med 2 sek hold + 5x50kg alm reps Lying Leg Curl: 15x40kg 12x50kg 12x50kg - Alle reps med 1-2 sek. hold..
  12. I'm Training For 9th Place.

    Hej ven :smile:
  13. BB billeder!!

    Det sagde hun også i går.
  14. BB billeder!!

    120kg dummeklokpres med én arm. http://www.youtube.com/watch?v=1l4_6McHvmw&feature=player_embedded
  15. BB billeder!!

    Chris White ligner i den grad Coleman som ung.
  16. I'm Training For 9th Place.

    I dag trænede jeg delts, guns og abs i Templegym.
  17. I'm Training For 9th Place.

    Han er også bygget til det med de 3 meter lange arme han render rundt med. En hurtig bentræning i Templegym med ret korte pauser i mellem alle sæt. High Bar Squat: 5x140kg 5x145kg 5x150kg 5x155kg 5x160kg Lying Leg Curl: 15x50kg 13x50kg 13x50kg 12x50kg Standing Calf Raise: 10x100kg 10x100kg 10x100kg
  18. I'm Training For 9th Place.

    Præcis! Tror mit næste mål er 3x300kg, men der går sgu nok lige noget tid inden det sker. Det lyder ret voldsomt. Jeg synes 300 fra knæene var rigelig tungt i hvert fald. Men nemt selvfølgelig.
  19. I'm Training For 9th Place.

    Ryg og biceps i Templegym. I dag fik jeg endelig trukket 300kg i rackpulls. Rackpulls: 3x280kg 1x300kg - FUCK YEAH! Tungt men nemt! 12x200kg Incline Chest Supported DB Rows 12x30kg 12x30kg - Nydelige reps med lidt squeezeri i toppen. Pulldowns - Close Grip UH: 9x50kg 8x50kg 6x60kg - Kan stadig ikke køre tungt i pulldown øvelserne pga skulderen, men det går (meget) langsomt frem af. Derfor bliver alle reps kørt super duper boringly slow, med hold i bunden og alt det der, for at gøre det bare lidt hårdt. Seated Cable Rows - Close Grip: 8x50kg 8x60kg - Samme problem med bagskulderen. Pulldown Wide Grip: 8x50kg 8x40kg - bla bla bla skulder... Seated Incline DB Hammer Curl: 8x14kg 9x14kg 8x16kg 7x16kg Seated Preacher EZ BB Curl: 10x30kg 8x30kg 8x30kg Til næste rygtræning vil jeg forsøge mig med noget assisted pullups og se hvad skulderen siger til det.
  20. I'm Training For 9th Place.

    Da det begyndte at blive tungt, så tænkte jeg på dig Tilly-poo. Og så kan det nok være jeg lige fik 2-3 reps mere i hus.
  21. Problem, hvor meget skal jeg spise?

    Hvis vægten ikke har rykket sig men din fedtprocent bliver bedre og bedre så har du nok forøget din muskelmasse. Og jo større muskelmasse des større forbrænding (som du sikkert ved).
  22. I'm Training For 9th Place.

    Til dagens træning blev der pumpet pecs og tæsket triceps. Og nu lidt tal til ære for Saltbøssen. Low Incline DB Press: 9x55kg 8x55kg Chest Dips: 12xbw 10xbw 7xbw - Slow reps for the burn. Plate Loaded Chest Press: 10x80kg 9x80kg - 3-4 sekunder negative. Close Grip Benchpress: 5x100kg 5x100kg 6x80kg - Jeg kan ikke køre alm. bænkpres pga min venstre skulder, men med CG BP er der ingen problemer. French Press: 6x50kg 6x50kg ?x40kg ?x40kg Rope Pushdown: ?x35kg ?x40kg OH Rope Extension: ?x35kg ?x35kg - Lagde stor vægt på at få et godt og langt stræk i bunden af øvelsen. Shake. Tan. Mit bryst vokser ganske godt på Dorian Yates inspiret HIT træning med få worksets, men mine guns gør absolut ikke. De skal prygles 2-3 gange om ugen, så det er jeg vendt tilbage til at gøre.
  23. I'm Training For 9th Place.

    I dag fik jeg trænet skuldre og guns.
  24. I'm Training For 9th Place.

    ^^ Go get AIDS.
  25. BB billeder!!

    Jean Pierre Fux: før og nu.