Thomas B

Medlemmer
  • Content count

    527
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Thomas B last won the day on June 5 2016

Thomas B had the most liked content!

About Thomas B

  • Rank
    Gammelt medlem
  • Birthday 09/05/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Himmerland

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke og sundhed
  1. God crunch bænk

    Jeg er på jagt efter en god crunchbænk til mit homegym. Jeg er ikke interesseret i en roman chair/ hoftebøjertræner, men en god crunchbænk hvor lårbenen er låst i en 70-90 graders vinkel i forhold til hoften. Bænken skal helst kunne justeres i flere vinkler. Jeg har søgt på mange danske, tyske og engelske netshops for at finde en, men det er svært. Er der nogen der kender en god shop hvor sådan en crunchbænk kan købes?
  2. Træningslog

    Torsdag den 20. maj. Crossfit insp. workout. 7 serier af DØDLØFT 5 reps/ 110 kg, 9 boksjumps, 13 pushups Onsdag den 26. maj. Cardio. 3,5 km løb En periode præget af sygdom og meget arbejde besværliggør ambitionen om at komme i gang med regelmæssig træning
  3. Træningslog

    Torsdag den 6. maj. Cardio. LØB 5 km Lousy løb med en fart på 10,4 km/t
  4. Træningslog

    Fredag den 30. april 2010. Cardio. LØB 5,5 km Søndag den 2. maj. Cardio. LØB 3,5 km
  5. Træningslog

    Tirsdag den 27. april. Cardio. KONDICYKEL ca. 36 minutter - 1000 KJ forbrændt i henhold til cyklens computer.
  6. Træningslog

    Onsdag den 21. april 2010. Crossfit inspireret styrketræning. 5 runder af nedenstående DØDLØFT 5/110 kg PUSHUPS 13/BW BOXJUMPS 9 hop til 50 cm box Fint workout. For at det skal være rigtig crossfit er jeg nok nødt til at sætte tempoet lidt op. Jeg tror de 5 runder samlet tog omkring 20 minutter
  7. Træningslog

    Mandag den 19. april 2010. Styrketræning. BÆNKPRES 6x6/80kg SQUAT 6x6/100kg PULLUPS 20 reps fordelt over 4 sæt BACKEXT. 15 + 12 reps CRUNCH 2x15 reps Glimrende workout, hvor fokus var på volumen i bænkpres og squat. Lænden var godt ristet efter squats, så efter 12 reps i sidste sæt backext var jeg fuldstændig færdig i lænden
  8. Træningslog

    Fredag den 16. april 2010. Vægttræning - crossfit inspireret. DØDLØFT OG PUSHUPS 10x10 af begge øvelser udført som supersæt. 60 kg i dødløft (for let) og BW i pushups. PULLUPS 2x6/ BW SKULDERPRES 2x6/32 kg (håndvægte) SWISSBALL CRUNCH 2x15 Fint lille workout. Den indledende combo af dødløft og pushups var dog for let. Dels fordi jeg havde for lidt vægt på stangen og dels fordi jeg holdte lidt for lange pauser mellem supersættene. Det blev til 15 reps i sidste sæt pushups, og der var stadig overskud til flere reps. De sidste 3 øvelser var egentlig ikke planlagt, men jeg synes jeg havde brug for nogle øvelser/sæt med højere intensitet.
  9. Træningslog

    Onsdag den 14. april. Vægttræning. SQUAT opvarmning + 3x4/90kg BÆNKPRES opvarmning + 2x4/90 kg PULLUPS 2x6/BW Sølle volumen og sølle intensitet, men lidt har også ret
  10. Træningslog

    Fredag den 2. april 2010. Ben, ryg og biceps. SQUAT 6/90 kg, 3 x 6/ 100 kg RUMÆNSK DØDLØFT 8/50 kg, 2 x 8 / 70 kg PULL UPS 4x6 reps DB CURLS 2x10/17 kg, 8/17 kg ONELEG CALFRAISE 3x10/17 kg BACKEXT. 2x12
  11. Træningslog

    Onsdag den 31. marts 2010. Bryst, skulder, triceps, abs BÆNKPRES 4 x 6/80 kg INC. DB PRESS 3 x 12-10/22 kg LATERALS 3 x 10/12 kg DB TRI. EXT 3 x 12-8/12 kg SWISSBALL CRUNCH 3 x 12
  12. Træningslog

    Torsdag den 30. juli 2009. Styrketræning. Diverse opvarmning incl let stræk. Styrketræning efter MOLs program "Essensen af et godt styrketræningsprogram". SQUAT 3/120 kg, 8/90 kg - det tunge sæt var tungt, men der var overskud til flere reps på højrep sættet BÆNKPRES 5/90 kg, 12/70 kg - lidt overskud på højrepsættet PULLUPS 6, 5, 5 reps BACKEXT. 2x12 reps SWISSBALL CRUNCH 2x15 reps DB CURLS 2x10/18 kg Fin opstart på et lidt struktureret vægttræning. Satser på 2 vægttræningspas om ugen samt 2 ugentlige cardiopas (racercykel, kondicykel, løbeture).
  13. Morten D - Zen training

    Hej Morten Har i legepladser der er indrettet til crossfit træning i Århus, eller er der andre steder, hvor du har plads til din cirkeltræning
  14. Morten D - Zen training

    Interessant træning. Er der en fast definition på en Murph og hvad er en TGU?
  15. Madball -- Daily Undulating Periodization

    Hej Emil Du beder om lidt kritik/feedback i forhold til dit programvalg og jeg har en mening om Gillinghams cyklus Jeg synes generelt den er med for lav intensitet - specielt hvis den skal bruges som en peaking cyklus. Jeg tror i hvertfald ikke det gør noget, hvis du kører nogle flere sæt end der er anbefalet, såfremt du vælger at fastholde den lave intensitet.